The Demon, Olijfje, Robbie en Puntmuts!

Gestart door The Demon, 01-03-2011 22:21:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vulk

Auto ziet er gelijk 5 jaar jonger uit!
Nu nog een rondje lijnolie en het ding is nieuw. ;D

The Demon

Citaat van: jrkalf op 05-05-2011 20:51:25
Kies er wel eentje met een spoiler... of vind je hem mooi zo? (ik vind het maar een karig kaal ding zonder spoiler)
Een spoiler zou leuk zijn maar eerst maar eens de Toyomooieauto en Olijfje voor de APK en 4 nieuwe banden voor Olijfje en dan kijken of er nog iets in mijn spaarpotje zit.
Als ik eerlijk ben staat een R-bumper ook op het verlanglijstje.

@Vulk de lijnolie staat al in de aanslag.

Groet,
The Demon.

The Demon

Vandaag heb ik de uitslag gekregen van de MRI scan.
Geen echt prettig bericht helaas.

Ik heb versleten nekwervels en daarbij een nekhernia.
Nu is het zo dat een nekhernia in 70% van de gevallen geneest met "rust" en een operatie (met alle risico's) niet nodig is.
Alleen is de slijtage een mede oorzaak van de hernia en dat betekent dus dat het gewoon terugkomt als ik blijf doen wat ik doe.

Ik ga nu dus met de arbo-arts en mijn werkgever kijken wat er mogelijk is en welk traject we gaan volgen.
Kort gezegd: Mijn loopbaan als chauffeur is gewoon ten einde.
Op een kantoor zitten gaat hem niet worden want dan wordt ik gek.

Iemand een suggestie?

Ik weet het nu even niet meer, ik ben niet iemand die stil kan zitten, ik hou van aanpakken.
Momenteel heb ik een heel vaag beeld van mijn toekomst en dat is niet leuk.
The Demon voelt zich nu een klein kaboutertje die niet over het gras kan kijken.

Groet,
The Demon.

BBS

Nou dat is dus geen prettig bericht.
Ik wens je veel beterschap de komende tijd.

Maar is je laten omscholen naar een instructeur op de vrachtwaggel niet wat?
Soms zit ik er namelijk ook over te denken...
Volvoloos....

The Demon

Is een mogelijkheid misschien maar het "hobbelen" van het hoofd is een behoorlijke belasting van de nek, je hoofd is een van de zwaarste delen van je lichaam, dus of dat een optie is ..............................?

Groet,
The Demon.

Jack v

Daar word ik toch echt even stil van Walther.  :-[   Dat zijn echt geen leuke berichten,. Is er ook niets aan te doen met bijv een aangepaste stoel.
Mijn vader is meer dan 40 jaar chauffeur geweest met versleten nekwerfels dus het kan nog steeds wel is ongevver in dezelfde leeftijd als jou daaraan geholpen.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

UserID6342

He verdikkie Walther, dat is een beduidend minder bericht.  Hoe donker het nu er ook uitziet, geloof me, het word altijd wel weer lichter aan de horizon al zie je dat nu even niet.  Goed overleg met zowel je werkgever als arbo is in deze heel belangrijk.  Wellicht dat je bepaalde projecten op proef kunt starten / beginnen ?  Zo kun je er zelf achter komen wat je leuk vind om te doen.

Een kameraad van me heeft ook een nekhernia gehad, jaren terug al, en is toen geopereerd en die gozer heeft nooit ergens last meer van gehad.  Kan natuurlijk niet zeggen of dit dezelfde type hernia is als jij hebt, maar operabel is het wel.  Wellicht dat je hier kracht uit kunt halen ?

Heel veel sterkte alvast in aankomende tijd.

The Demon

Citaat van: Dirk342 op 18-05-2011 07:40:34
He verdikkie Walther, dat is een beduidend minder bericht.  Hoe donker het nu er ook uitziet, geloof me, het word altijd wel weer lichter aan de horizon al zie je dat nu even niet.  Goed overleg met zowel je werkgever als arbo is in deze heel belangrijk.  Wellicht dat je bepaalde projecten op proef kunt starten / beginnen ?  Zo kun je er zelf achter komen wat je leuk vind om te doen.

Een kameraad van me heeft ook een nekhernia gehad, jaren terug al, en is toen geopereerd en die gozer heeft nooit ergens last meer van gehad.  Kan natuurlijk niet zeggen of dit dezelfde type hernia is als jij hebt, maar operabel is het wel.  Wellicht dat je hier kracht uit kunt halen ?

Heel veel sterkte alvast in aankomende tijd.
Thanks Dirk.

Een operatie kleven risico's aan en daarom willen ze niet direct opereren, 70% herstelt vanzelf met de nodige rust dat betekent dus geen nekbelastende dingen doen en dan zou met een maand of 4 het (zo goed als) weg moeten zijn.
Bijkomend probleem is echter de slijtage van mijn nekwervels, die zijn mede oorzaak van de hernia en dat betekent dus dat als ik dit werk blijf doen de hernia na een tijdje gewoon weer terugkomt en daar heb ik geen behoefte aan.

Ik heb zojuist de Arbo gebeld en we gaan kijken hoe we het herstel gaan aanpakken en mijn werkgever is er gelukkig een met hart voor z'n personeel.

Groet,
The Demon.

The Demon

Ze wilden maar niet uit de stelling vallen bij mijn "leverancier", dus heb ik ze nu maar besteld via hem.
Ze zijn wel 2x zo duur maar Olijfje wil gewoon nieuwe schoentjes.

Het worden Avon ZZ3 215/45/17 op 7,5j velgen (type zien jullie wel als ze eronder zitten en ik foto's gemaakt heb)  :P

Ik ben benieuwd hoe de banden zich gedragen, ik heb eigenlijk alleen maar ervaring met Avon onder een raceauto, maar laten we eerlijk zijn € 80,-- per stuk kan (bijna) geen miskoop zijn.

Groet,
The Demon.

MICHEL306

Potver Walter, zit het net even door te spitten en schrik er van, wat een berg ineens op je bord man  poeh.
Sterkte met alles.

gr M

The Demon

Thnx MICHEL306,

Het is een hoop ellende maar het komt allemaal goed, daar ben ik van overtuigd (al zie ik het soms nog even niet).
Ik denk altijd maar: "Er zijn mensen die het zwaarder hebben".

M'n schoonpa gaat de goede kant op, Thea gaat ook weer lekker en Olijfje krijgt nieuwe schoenen, dus wat wil je nog meer?

Groet,
The Demon.

The Demon

Volgens de Track 'n' Trace komen de nieuwe bandjes voor Olijfje morgen binnen :eusa_dance:, de velgen liggen al achterin dus als het meezit staat ze morgen op nieuwe schoentjes :eusa_dance:.
Gelijk even de band van het reservewiel laten vervangen want dat is nog de band die af-fabriek is geleverd en dat lijkt me niet verstandig om daarmee te rijden. :eusa_naughty:

Groet,
The Demon.

The Demon

Ja hoor ze heeft nieuwe schoentjes van mij gekregen.

Het kost een paar centjes, maar dan heb je wel een mooi plaatje.

Kijk en oordeel zelf (niet te kritisch, ze is nogal gevoelig  ;D)






Ze staat wat hoog op de voorpootjes, maar de foto's zijn direct na montage van de wielen gemaakt dus er is nog geen meter mee gereden.
Als ik het idee heb dat ze morgen nog te hoog staat gaan we voor een verlagingssetje kijken.

Vervelend was wel dat ik in de rechterachterband (winter) een klein schroefje zag zitten tussen het profiel.
Ik pulk het eruit,......................................................en ja hoor................................................................pppppssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
LEK DUS  >:(, morgen gelijk maar even laten repareren anders sta ik straks te kijken met een blik van:"Hoe kan die nou leeg zijn/lopen? :eusa_think:"

Groet,
The Demon.

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

jrkalf

Sterkte met de lekke band.


Ik vind het zelf wel een mooie velg, maar op een of andere manier op een 850 dop net weer niet. Ik heb er eens eentje gezien op een poetsdag in het westland, maar het kan me persoonlijk niet zo bekoren in deze glimmende editie.
Ik heb er wel zelf eens over na zitten denken, omdat hier s60 R klauwen en schijven onder passen.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.