Auteur Topic: Ook m'n roffel uitgelaten  (gelezen 1236 keer)

V70R

• meer paarden dan de gouden koets
  • Lid 100+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • MTE/GT2871/Aquamist/Dikke IC/KWII/18"/DB9 Brakes
Ook m'n roffel uitgelaten
« Gepost op: 03-05-2004 13:13:00 »
Vorige week heen en weer naar Hamburg gereden met de V70 en het was gelukkig lekker rustig op de weg  ;D.

Op de terugweg gesport met een nieuwe M3 (met 320Ci plaatje achterop) en waarschijnlijk was het zelfs een CSL, maar ik heb de voorkant te kort kunnen bekijken. De achterkant was in ieder geval wel CSL, en hij had een vreselijk mooi geluid. Een paar keer van 80 - 240 km/u erachter gezeten en ik kon net bijhouden, als ik even te laat op het gas ging liep hij gelijk 30 meter weg. Aan de manier waarop hij 10 kilometer verderop de afslag nam, was wel te zien dat hij niet blij was  ;).  

Ook nog even de topsnelheid getest en ik ben erachtergekomen dat de auto bij 6.100 toeren in z'n V in de begrenzer loopt, dat was +265km/u op de teller.

Dit alles werd mogelijk gemaakt door Shell v-power (oktaan 100) ...  ;)

Al met al een lekker stukje getoert.
V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken

V70R

• meer paarden dan de gouden koets
  • Lid 100+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • MTE/GT2871/Aquamist/Dikke IC/KWII/18"/DB9 Brakes
Dus
« Reactie #1 Gepost op: 16-06-2004 09:27:51 »
Vorige week naar Luxembourg geweest samen met een engelse collega. Toen we aldaar de rijksweg opgingen reed er een Boxster S voor ons, die er wel zin in had. De temperatuur was >30 graden celsius en we zijn niet boven de 200 km/u geweest, maar ik liep er in z'n IV toch vrij makkelijk naar toe in deze snelheidsinterval.

Het was de eerste keer dat m'n collega in een V70R zat en hij kon z'n ogen niet geloven, een porsche opduwen met een stationwagen .... ;D .... weer een volvoliefhebber erbij.

V70R Saffron '98 FWD - MT
MTE custom mapping / Aluminium IC / Aquamist 1S / 465cc / MSD Blaster / Magnecore KV85 / HPI /  Ferrita 2.5" & 3" dp racecat / Veerpootbrug voor & achter / IPD stabilisator / KW V2 / AM DB9 330MM Brembo met S60R remschijven / Pagid Blauw remblokken