Zwarte Estate van Luc, de BMW en de Cabriolet

Gestart door Luc, 31-03-2011 03:35:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Walter

inderdaad, mooi model. Zeker als Break   8) ;D

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

widebody

Citaat van: Luc op 30-04-2014 17:26:45
Dank u allen.

Morgen ga ik alweer tanken in B  ;D

Zuinig is de BMW niet, maar dat was te verwachten. Voorlopig misbruik ik de Toyota als boodschappenauto en alles dat verder 10 km of minder is, doe ik met de fiets.
Maar toch, "nieuwe" auto, iedereen wil er eens in zitten, meerijden, zelf rijden als je t toelaat... op die manier heb je ook snel een tank leeg...
Begin langzaam allerhande kleine dingetjes te ontdekken, zoals een houder voor de tankdop, in de tankklep. Simpel, maar hoe handig.
Raam in de achterklep kan onafhankelijk van de klep open, make-up spiegeltjes met verlichting in de zonnekleppen, EHBO-kit onder de bijrijdersstoel, het geheugen van de bestuurdersstoel onthoudt ook de stand van het stuur en de buitenspiegels, binnenspiegel dimt automatisch als er weer zo'n hork met een SUV en xenonverlichting achteropkomt...
Verder snelbinders geintegreerd in de vloer in de kofferbak, simpel, handig, als je eraan went wil je t niet meer missen.
Bagagerolhoes? Jazeker. Gebruik je m niet dan zitten er voor de achterbank klemmen waar je t ding in vast kunt zetten, zonder dat de achterpassagiers er last van hebben.

Ben er blij mee.

Die klemmen onder de achterbank zijn ervoor om als je de rugleuning achter neer hebt geklapt, het bagagenet welk in je rolhoes zit tot aan het dak te hangen. Daar zitten ook oogjes voor, bij de handgrepen(als t goed is). Dan krijg je de bagage niet in je nek na een remactie ;D.

)()()sT

Joh, dat heeft een 855/V70 ook voor groot deel hoor ;D

NinaPaul

Ach er zijn hier mensen op het forum met een BMW (325) die er met gemak 1 op 12 mee rijden. Waarbij met dezelfde rijstijl de volvo 1 op 6 deed.

:eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

hertogjan6

~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

kulk

#260
Citaat van: Luc op 15-03-2015 04:19:04
Hoi Jelmar,

Doe je ook niet-Volvo's, of verzoeknummers? Zeg maar een uitlaat-naar-wens?

Niet voor mn 850 of BMW, maar onze Renault-19 Cabriolet mag best wat sportiever klinken en uitzien (dubbele uitlaat? ).
Prestaties vind ik minder belangrijk, ding rijdt super, maar alle winst is meegenomen natuurlijk.

Grjs Luc

Ik zag net bovenstaand bericht in een ander topic en wil graag even hier reageren om niet al teveel off-topic te gaan.

In het verleden heb ik ook een paar snelle Renaultjes gehad, waaronder een Clio 1.8 16v uit '92. Volgens mij is dat hetzelfde blok als jij in je 19 cabrio hebt?

Bij de Clio had ik een Devil uitlaatsysteem eronder hangen, leuk spul hoor ;)

elianmars


Barracuda_82

Is een mooie verhoogde 240 niks als trouwauto?  ;D

Johan van Tongeren - www.baddecision.works

marc-850

Citaat van: Barracuda_82 op 04-02-2020 17:20:18
Is een mooie verhoogde 240 niks als trouwauto?  ;D

Hij vraagt om een Trouwauto, geen Rouwauto...  ;D

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.