Kinderstoel (iso fix) in een 850

Gestart door Vulk, 18-05-2011 19:37:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

T5turbo

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

T5turbo

#17
Zoiets?



Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Vulk

Bovenstaande foto is in een 850?

BenC70ES

De C70 cabrio had Isofix standaard vanaf MY2003, de achterbank is natuurlijk wel anders, maar kan je misschien ook eens naar kijken aangezien het toch dezelfde basis is...  :eusa_think:

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

T5turbo

Citaat van: Vulk op 18-05-2011 21:19:10
Bovenstaande foto is in een 850?

Nee in een V70.Kon niks vinden voor je op google over een 850.  ;D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

NinaPaul

Het monteren van een aftermarket (isofix) beugel is gewoon te doen. (sommige modellen hebben ook bevestigingspunten voor spanbanden) het schuim op zittingen en leuningen is flexibel genoeg. (in zeer uitzonderlijke gevallen moest er een grotere beugel worden gemaakt/gelast)

let op bij boren voor draden/leidingen/tank/ etc. verder raad ik aan rvs bouten en moeren te gebruiken en een goede antiroestbehandeling voor geboorde gaten.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

jeroen74


Vulk

Boren in de auto ga ik dus niet doen.
Kan het niet vastgezet worden aan de originele gordelbevestigingspunten?

Thys

Waarom ingewikkeld willen doen, en niet gewoon een Maxi cosi achterstevoren in de gordel? Dat gaat écht nergens heen hoor, daar zijn de gordels namelijk te kort voor.

Vulk

Gevoelsmatig vind ik een beugel beter, maar als ik moet gaan boren/lassen dan wordt het alsnog de gordel oplossing.

NinaPaul

Citaat van: jeroen74 op 19-05-2011 18:55:52
Waarom RVS?

omdat het dan niet (veel minder) roest gevoelig is. (kost een euro of 3 extra)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Misha

Citaat van: Vulk op 19-05-2011 19:23:22
Boren in de auto ga ik dus niet doen.

Maar waarom dan niet ? Omdat je dan gevoelsmatig het niet kan verkroppen dat er een gaatje in zit ?
Het is gewoon een oud lijk van 15 jaar hoor, een gaatje maakt echt niet uit.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Vulk

De nagel op de kop...!
Ik boor er NIET in!