Handleiding / Instructieboekje 850

Gestart door gerbenvolvo, 20-05-2004 00:01:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sbv

Citaat van: rogerV701998 op 05-12-2008 17:25:24
Ik ben op zoek naar het bij de auto geleverde instructieboekje van de Volvo V70 1998 in het nederlands. Mijn auto komt uit Duitsland en er zit dus een instructieboekje in het duits bij. Wellicht heeft iemand dit als pdf file.
Mag het ook als gewone versie. Bij mijn overleden S70 zat een compleet nederlands instructie boekje. Volgens mij is die ook voor een V70 geschikt

rogerV701998

Dankzij Sbv ben ik inmiddels in het bezit van het instructieboekje in het nederlands voor mijn V70 uit 1998. Mijn vraag is dus beantwoord.

robert31

Hallo allemaal,
Ik kocht mijn 92 er 850 ook zonder instructieboekje en heb er bij de dealer gewoon 1 besteld.
Na 10 dagen wachten en nog geen 10 euro armer  een prachtig nieuw exemplaar.
Daar kun je toch niet voor tobben? :eusa_angel:
Groeten Rob

freekw

#18
Hallo

Sinds enkele dagen ben ik in het bezit van een 850 T5 2.3 AUT uit 1995
Wil het onderhoud zelf gaan doen,daarom zocht ik een Ned.talig werkplaatshandboek (is dat er uberhaubt)
Wie heeft iets liggen en wil het graag kwijt?

Reeds gevonden :eusa_dance: :eusa_dance:

Groeten Freekw

-D©©©L-

Dat nederlandstalig werkplaatshandboek heb je al gevonden; www.volvo850forum.nl

trevjans

super, dit draadje door gespit en bedankt voor de tips betreffende manuals..

ik heb er nog geen voor de 850GLE uit '93 maar de '94 handleiding heeft veel plaatjes met de zelfde knoppies en klokkies ;-)


thn
Trevor

Alaindjie


Ik heb reeds een vadis gevonden,maar toch bedankt
[/quote]

Wat is een Vadis eigenlijk ??

maruska

Volvo Aftersale Diagnostic and Information System
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

mehn

Citaat van: Alaindjie op 03-08-2010 23:31:11
Wat is een Vadis eigenlijk ??

VADIS is het computersysteem dat de dealer gebruikt(e) waar alle onderdelen en werkbeschrijvingen instaan.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

macdriver

ik heb de engelse versie van vadis
heeft iemand de nedelandse versie?

Alaindjie

Citaat van: mehn op 04-08-2010 08:34:52
Citaat van: Alaindjie op 03-08-2010 23:31:11
Wat is een Vadis eigenlijk ??

VADIS is het computersysteem dat de dealer gebruikt(e) waar alle onderdelen en werkbeschrijvingen instaan.

Thanks for the explanation.
Wellicht een overbodige vraag maar de toegevoegde waarde ervan is dat je weet wat je bij de dealer kunt bestellen aan onderdelen ? Or being used completely different ?

mehn

Citaat van: Alaindjie op 05-08-2010 12:24:54
Citaat van: mehn op 04-08-2010 08:34:52
Citaat van: Alaindjie op 03-08-2010 23:31:11
Wat is een Vadis eigenlijk ??

VADIS is het computersysteem dat de dealer gebruikt(e) waar alle onderdelen en werkbeschrijvingen instaan.
Thanks for the explanation.
Wellicht een overbodige vraag maar de toegevoegde waarde ervan is dat je weet wat je bij de dealer kunt bestellen aan onderdelen ? Or being used completely different ?

Ook. Verder staan er van de meeste reparaties precies in hoe je het moet doen inclusief foto's en welke gereedschappen je nodig hebt.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Alaindjie

Dank voor de uitleg .....
Helaas met mijn capaciteiten niet iets waar ik me aan zou moeten bezondigen, in ieder geval niet om de verkeersveiligheid van andere deelnemers te waarborgen :-(

V70_T5

Vraag het aan www.autolit.eu meerdere boekjes op voorraad

Ben

En als je tóch wilt gaan sleutelen...... op www.volvo-plaza.nl kun je de Vraagbaak en/of de Haynes voor je 850 of X70 aanschaffen.