;D YESSSSSSSSSSSSSSSSS!!! ;D

Gestart door s©ub@, 10-06-2004 11:47:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

denkweb

Citaat van: Zippo op 10-06-2004 21:52:12
Citaat van: Joris_Scholte op 10-06-2004 20:34:00
Citaat van: Zippo op 10-06-2004 19:18:36
:o Gefeliciteerd!  8)

Super mooie auto! Die wil ik wel eens een keertje LIVE zien! ;D

Zippo
Weet je wat, we spreken het als volgt af: zodra ik het kenteken heb, kom ik zsm naar Almelo. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik het kenteken heb.

Afgesproken!!!!! ;D
Of Enschede met een bak koffie!
Heb je vandaag alles betaald bij de RDW en de Douane?

Zippo


Ah, rijdt dan via de Twenteroute (A18/N18) dan kachel ik even mee  ;D

denkweb

(12-PG-PB is mijn gokje, onder voorbehoud)

vfredje

Errrruuuugggg  mooie auto

Proficiat en vele veilige kilometers.
BATAVUS-KOGA-MIYATA-PUCH-ZUNDAPP-GOLF-GOLF-AUDI-LAGUNA-NISSAN-MONDEO-LAGUNA-DAEWOO-VOLVO-en in de toekomst:
??????????? oeps....nu een bmw 525 tds touring erbij.

M a r c

Citaat van: Joris_Scholte op 10-06-2004 20:24:07
Sorry mensen, het weblogverhaal moet nog even wachten. Heb net een gigantisch leuk verhaal geschreven, wil ik het posten, vindt het systeem mijn verhaal te lang. Ik heb nu even nie te veel puf meer om nóg zo'n verhaal te gaan typen en dat over meerdere postings te gaan verdelen. Dat houden jullie te goed -nu moet ik voorzichtig zijn met wat ik typ  ;)  ;D- al dan niet mbv een verhaaltje in De Roffel.

Full-story in de Roffel en beknopte versie alhier?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

thecrew

Citaat van: denkweb op 10-06-2004 21:02:47
Je wil niet weten waar we het hier over hadden...  ;D




Nou vooruit dan maar, het ging over 'zonnig Helmond':


Kweenie hoor, samen in de wasstraat met een blokje zeep in de hand zeker ;D

Joris_Scholte

Citaat van: Zippo op 10-06-2004 21:52:12

Afgesproken!!!!! ;D
Of Enschede met een bak koffie!
Heb je vandaag alles betaald bij de RDW en de Douane?

Zippo



Goed plan, Als de plaatjes er op zitten neem ik contact met je op. En inderdaad, zowel RDW als BPM zijn vandaag (met een zeer grote grijns op mijn gezicht) betaald. Full Story komt in De Roffel, had wat problemen met de lengte van mijn weblogverhaal.
Het hele jaar de R in de maand

Aswin

Joris,

Een prachtige wagen! Ik ben morgennamiddag even in Gemert, kan je kraamvisite ontvangen?

Aswin

Joris_Scholte

Ik wel. Moet je wel even bellen, want ben wel aan het werk in Bemmel, en de auto staat op het Connexxion-terrein in Arnhem (ja, nog geen kentekenplaten hè. Mag ie niet op de openbare weg staan).

Ik moet wel zeggen dat ik het echt geweldig vind dat iedereen zo meeleeft met elkaar.  Blijkt toch wel uit de hoeveelheid reacties van vandaag. Echt heel erg leuk!  ::)
Het hele jaar de R in de maand

Aswin

Citaat van: Joris_Scholte op 10-06-2004 23:40:55
Ik wel. Moet je wel even bellen, want ben wel aan het werk in Bemmel, en de auto staat op het Connexxion-terrein in Arnhem (ja, nog geen kentekenplaten hè. Mag ie niet op de openbare weg staan).

Ik moet wel zeggen dat ik het echt geweldig vind dat iedereen zo meeleeft met elkaar.  Blijkt toch wel uit de hoeveelheid reacties van vandaag. Echt heel erg leuk!  ::)
Dan kom ik wel eens in Bemmel of Arnhem kijken, is dichterbij ;D

Joris_Scholte

Het hele jaar de R in de maand

Joris_Scholte

Citaat van: MH op 10-06-2004 23:07:06
Full-story in de Roffel en beknopte versie alhier?

Beknopte versie is dat de BPM erg meeviel, maar dat het er daar eerst niet naar uit zou zien.
Het hele jaar de R in de maand

BartT5R

Mooi Joris, hopelijk heb je d'r veel geluk mee, hopelijk pik je d'r een meid mee op ook, ik zou zeggen, blijf achter de skaters gaan, vroeg of laat valt ze toch en kan jij ze in je R verzorgen.

Succes ermee.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Reitse

Hey JoRis,

Van haRte met gefeliciteeRd met je nieuwe RRRRR. Ze ziet eR weRkelijk pRachtig uit. Ik hoop dat je eR vele pRettige kilometeRs mee af gaat leggen en dan bij vooRkeuR in gezellig gezelschap ;)

Edwin

Citaat van: Joris_Scholte op 10-06-2004 20:34:00
Citaat van: Zippo op 10-06-2004 19:18:36
:o Gefeliciteerd!  8)

Super mooie auto! Die wil ik wel eens een keertje LIVE zien! ;D

Zippo

Weet je wat, we spreken het als volgt af: zodra ik het kenteken heb, kom ik zsm naar Almelo. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik het kenteken heb.

JoRis, als je gaat stuur mij dan ook ff een seintje, dan blaas ik ook ff maar naar die leu uut ut oost'n  ;D ... als ik je bij kan houden natuurlijk! ;D

gr. Edwin.  8)

Joris_Scholte

Zal ik zeker doen Edwin. Maak je over het bijhouden maar geen zorgen, ik doe altijd héél rustig aan....  ;)  ;D
Het hele jaar de R in de maand