370.000km beurt was de laatste

Gestart door ruud, 10-06-2004 22:48:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vin850

Ik ben toch blij dat ik het onderhoud allemaal zelf doe. Ik vindt het onderhoud er duur als ik dit zo allemaal lees ;D
Bedenk goed wat je met je laatste Volvo doet

ruud

Citaat van: vin850 op 04-12-2006 20:43:49
Ik ben toch blij dat ik het onderhoud allemaal zelf doe. Ik vindt het onderhoud er duur als ik dit zo allemaal lees ;D

Ik ook, voor jou dan ;)

groetjes
ruud

thiest5

ben ik blij dat ik alles zelf doe. de bedragen voor distributie enzo daar betaal ik nog niet eens de helft voor :) naja als student breng ik me auto ook nooit weg want tja werk niet voor niets in autogarage.


ruud

    Citaat van: ruud op 04-12-2006 19:04:58
    En vandaag de 210.000km beurt laten uitvoeren en hiernaast ook nog even de:

    • Ruitenwissers vervangen
    • Accu vervangen , (was nog de eerste)
    • De uitlaat voorzien van een ophangklem, omdat de bestaande ophangbeugel slecht was, de uitlaat nog lang niet.
    • De bovenste motorsteun voor de eerste keer laten vervangen
    • het gasklephuis laten reinigen
    • de handel eens laten uitlijnen
    • en de volgende keer moeten dan toch de voorste schijfremmen worden vervangen! Schande! al na 230.000km!!! ;)



    groetjes
    Ruud
    [/list]

    Gisteren de 230.000km beurt laten uitvoeren. Naast de extra's zoals bougies en manchtetten vervangen van de aandrijfassen weer niet de schijfremmen vervangen. Was nog steeds niet nodig.
    Wel zitten weer eens een paar LPi injectoren los.

    groet
    Ruud

    ruud

    #19
    Pfoeh, ik zie dat ik mijn 230.000km beurt niet heb doorgegeven hier en dat terwijl ik net voor de vooravond van de 250.000km beurt sta!

    Nog even dit meegemaakt:

    http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZBBEKFG

    Eigen schuld, laat denk ik meteen die andere deuk mee maken.


    thuur

    Citaat van: ruud op 01-07-2008 21:29:14
    http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZBBEKFG

    Eigen schuld, laat denk ik meteen die andere deuk mee maken.



    Ai, das een lelijke schade zeg :-\ Hoe kwam dat?


    Gr :(

    Ludo

    Citaat van: ruud op 01-07-2008 21:29:14
    Nog even dit meegemaakt:

    http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZBBEKFG

    mm, niks van gezien.
    je reed gisteren nog voor me op naar de rotonde.
    dat is wel balen zo'n schade.  :-\

    hoe is het afgelopen met de 250.000 beurt?.
    eindelijk nieuwe schijfjes?.  :evil:

    ruud

    #22
    @ thuur, ik was gaan kijken bij Volvo Rutten in Roermond en draaide weg van de (miserabele) parkeerhaven tegen zo'n tostie markering. Maar goed, nu wordt ook die voorste deuk en de achterbumper gerepareerd en staat hij er weer strak bij.
    Kom denk ik wel eens van deze weken langs met de 240 voor mijn temperatuurmeter probleem want Kallen doet er wat nonchalant over  :-\  :-[  PB me efkes je gsm als je wilt?

    @Ludo, dan heb je deze krassen echt over het hoofd gezien want ze zitten er echt op hoor  ;D. Ik heb jou trouwens niet gezien. Ik ben naar Sterkendries gegaan, heb er wel een goed gevoel bij. Na het bouwverlof wordt ie gemaakt. De 250.000 km beurt komt daarna ! Zullen inderdaad nieuwe schijfjes worden. Pff Volvo rijden is zo mooi, je hebt geen geldzorgen meer bovendien  :eusa_dance:

    groetjes
    Ruud

    (en parkeer vooral voorzichtig!!!  ;) )

    Ludo

    nee de krassen had ik niet gezien.
    dat je mij niet zag had ik al begrepen nadat ik met de lichten knipperde en nog eens toeterde nadat jij linksaf ging op de rotonde.
    dacht nog, Ruud zit ver weg met zijn gedachten...  ;D

    alvast succes met de herstelling.
    Sterkendries heeft wel een goeie naam.

    BenC70ES


    Citaat van: Jeremy Clarckson
    It's the fuel of Satan man!!!!!

    ruud

    Oeps, zal toch niet waar zijn, volgens mij om de 20.000km, ben toch ondertussen wel al bijna 5 keer te min geweest  :eusa_pray:

    ruud

    #26
    Vanochtend mijn S70 bij Volvo Kallen gehaald na de kwart miljoen beurt. "eindelijk" nieuwe schijven voor, en een nieuwe remklauw achter!!!
    Whatever, op naar de 3 ton.
    Moest alleen weer eens de gasinjectoren laten vastzetten. Dat is dus weer een klusje voor Mesman.

    groetjes
    Ruud

    ruud

    Vandaag de rekening ontvangen, dik 1160 euro's met nieuwe schijven voor, remklauw achter en de standaard beurt. en voor het eerst 21,6o korting voor het niet vervangen van de luchtfilter (K&N). Het geknars van de ophanging is niet verholpen, terwijl ze me op de factuur 'sommeren' er wel op te letten.
    Kortom: Volvo rijden neemt je geldzorgen weg: beurt 1162, gasinjectoren 400 euro (schatting) komend carrosseriewerk ca 800 euro incl eigen risico, da's bijna 2 en een half duizend euro!

    grrroffelelde grrroetjes  Ruud

    Ludo

    zo dan, das een flinke rekening!.

    wat is er mis met de lpg injectors?.


    ruud

    #29
    Kun je wel zeggen ja!
    De injectoren zitten (deel) weer eens los. Vorige reparatie was op 27-07-2005 bij 171.000 km.
    Hoe is het met jouw roffel?

    groetjes
    Ruud