Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 10-11-2011 18:19:59
Ook ben ik aan het kijken naar een iMiv adapter voor m'n XC http://www.volvoxc.com/features/imiv-volvo-ipod/installation-review/. Heeft iemand ervaring hiermee? De verhalen op de site zijn goed. Ik moet m'n TV afkoppelen en daar dat ding aanmonteren. als ik vlot ben kan ik hem nog in NL bestellen en over twee weken mee nemen naar huis.

Werkt dat ding ook met andere radio's dan de HU-850?

Sbv


Taranis

Dan moet ik vanavond eens kijken welke radio ik er in heb zitten, geen flauw idee :eusa_shifty:

Leuk verjaardagskadootje :eusa_whistle:

Chris


Sbv

Citaat van: Taranis op 11-11-2011 12:27:19
Dan moet ik vanavond eens kijken welke radio ik er in heb zitten, geen flauw idee :eusa_shifty:

Leuk verjaardagskadootje :eusa_whistle:
HU-650 heb je erin zitten en Chris jij een HU-803

Chris

Citaat van: Sbv op 11-11-2011 12:45:07
Citaat van: Taranis op 11-11-2011 12:27:19
Dan moet ik vanavond eens kijken welke radio ik er in heb zitten, geen flauw idee :eusa_shifty:

Leuk verjaardagskadootje :eusa_whistle:
HU-650 heb je erin zitten en Chris jij een HU-803

Klopt ;)...

Maar, leuk speelgoed ;D!

Taranis

Citaat van: Sbv op 11-11-2011 12:45:07
Citaat van: Taranis op 11-11-2011 12:27:19
Dan moet ik vanavond eens kijken welke radio ik er in heb zitten, geen flauw idee :eusa_shifty:

Leuk verjaardagskadootje :eusa_whistle:
HU-650 heb je erin zitten en Chris jij een HU-803

Ok, mooi :)

Ewout Schalkwijk

#98
Hier is het adres van de Nederlandse vertegenwoordiging: http://www.volvotech.eu/

Ewøut


Edit: link gefixed.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

#99
Vandaag weer heerlijk rond gereden, en het mooiste is dat ik er nog voor betaald krijg ook. Ondanks veler verzoek om geen plaatjes meer te plaatsen. :evil:












Ewøut

PS, ik probeer nu zo'n iMiv-dinges uit Nederland te halen, dus wellicht binnenkort een zinvolle bijdrage over de inbouw ofzo. ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

* Taranis schrijft zich nu uit voor updates van dit topic












:eusa_wall:

Chris

Citaat van: Taranis op 14-11-2011 16:39:03
* Taranis schrijft zich nu uit voor updates van dit topic












:eusa_wall:

;D!

Ze zijn weer mooi Ewout :)! Mooi weertje daar trouwens!

Sbv

Mag vrouwlief er nu niet meer in rijden ? Ik dacht namelijk dat de XC voor de Audi in de plaats gekomen was  ;D

Ewout Schalkwijk

#103
Citaat van: Sbv op 14-11-2011 17:00:23
Mag vrouwlief er nu niet meer in rijden ? Ik dacht namelijk dat de XC voor de Audi in de plaats gekomen was  ;D

Oi. :-[ Pijnlijke vraag. :-X Tsja, wat je daar zegt is wel zo.... [reddingsmodus] Maar ik moet bijna 1000 km per week rijden onder zeer slechte winterse omstandigheden, en daarom is het beter dat ik in de XC rijd. [/reddingsmodus]. :-[ :-[ :-[

Volgende vraag. ;D

Ewøut

edit: typo's
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Wat is die eerste foto? Sneeuw, mist of water?

Hier hebben we veel mist de laatste tijd, maar sneeuw lijkt vooralsnog ver te zoeken. (ook al "adverteren" ze met een koudefront voor de aankomende dagen)