Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

viking_in_shorts

-3 ??? Stond je in een garage ofzo?
Hier is het al tijden niet boven de -6 geweest ...

Taranis

Citaat van: Sbv op 05-02-2012 18:53:18
Citaat van: Taranis op 05-02-2012 18:01:31
Ah, vandaag dat ie vandaag hier aan kwam waaien, kilometers maken met dat hok :P
Inderdaad en om door te spreken wat we nu allemaal van de XC af willen gaan halen

Uh... meenemen en de rest in de westerschelde dumpen toch?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 05-02-2012 18:59:07
-3 ??? Stond je in een garage ofzo?
Hier is het al tijden niet boven de -6 geweest ...

Binnen 24 uur van -25 graden naar -3. Eerste keer sinds 3 weken. Blijft een paar dagen zo en dan daalt het weer tot rond -15 graden. Tsja, ik heb nooit gezegd dat het leven niet soms onstellend k*t kan zijn. ;D


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 05-02-2012 19:12:34
Citaat van: Sbv op 05-02-2012 18:53:18
Citaat van: Taranis op 05-02-2012 18:01:31
Ah, vandaag dat ie vandaag hier aan kwam waaien, kilometers maken met dat hok :P
Inderdaad en om door te spreken wat we nu allemaal van de XC af willen gaan halen

Uh... meenemen en de rest in de westerschelde dumpen toch?


He, wat verheug ik me toch op jullie bezoek zeg. :eusa_liar:


















;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Nog extra sneeuw bijgevallen of valt het mee?

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 05-02-2012 20:31:23
Nog extra sneeuw bijgevallen of valt het mee?

Op dit moment niet, het is wel de laatste dagen steeds erg glad op de weg. Heel irritant omdat we tegenwoordig spijkervrij rijden. De laatste winters waren zo droog dat spijker eerder nadelig waren. Nu missen we ze wel eens. Her en der gaat er nog wel wat sneeuw vallen en in totaal zullen we (zo dat het ingezakt is) zo'n meter hebben gehad deze winter. Dus ook ongeveer een meter te weinig. Maar, het is nog zeker twee maanden winter. :eusa_dance:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

viking_in_shorts

Bij ons sneeuwt het de laatste twee dagen wel, maar zodanig weinig dat het geen zoden aan de dijk zet. Misschien een cm of twee per dag ...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: viking_in_shorts op 06-02-2012 07:37:08
Bij ons sneeuwt het de laatste twee dagen wel, maar zodanig weinig dat het geen zoden aan de dijk zet. Misschien een cm of twee per dag ...

Ja, dat gebeurt hier ook, ik noem dat van die 'etalage' sneeuw. Het sneeuwt wel maar het doet niks. Gisteren lag m'n auto helemaal vol maar 1 keer blazen en alles is weer weg. Daarom sneeuwt het ook niet voor mij. Ik wil de echte (kram) sneeuw die je tot poppen en bergen kan transformeren. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Ben je daar niet wat te oud voor ?

viking_in_shorts

Citaat van: Sbv op 06-02-2012 11:35:16
Ben je daar niet wat te oud voor ?


Foto van 22 Feb 2010: twee iglo's verbonden met onder-sneeuwse-gang. Middagje werk!




Ik niet dus ;)

elianmars

Citaat van: viking_in_shorts op 06-02-2012 12:28:17
Citaat van: Sbv op 06-02-2012 11:35:16
Ben je daar niet wat te oud voor ?


Foto van 22 Feb 2010: twee iglo's verbonden met onder-sneeuwse-gang. Middagje werk!

http://swuste.se/wp-content/gallery/iglo/img_6736.jpg


Ik niet dus ;)


Ik wel, hoor  :eusa_snooty:





:eusa_shhh:  ;D

viking_in_shorts


Ewout Schalkwijk

Citaat van: Sbv op 06-02-2012 11:35:16
Ben je daar niet wat te oud voor ?


Om te spelen met de kinderen? Neuh. Meestal heb ik, of gun ik me, er niet genoeg tijd voor. Ik zou het eigenlijk nog veel vaker moeten doen. Als ik over m'n eigen schoenen begin te pissen zonder dat ik er erg in heb, dan misschien. Hoewel... :eusa_shifty:

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

#553
Het is ongelooflijk, maar waar..... De dakspoiler is aangekomen. Zowaar in de juiste kleur en ook nog voor een V/XC70. Heb ik 'maar' twee maanden op hoeven te wachten. :evil:

Nou zou ik de spoiler het liefst vanavond nog willen monteren, maar helaas is het geen +20 graden zoals in de folder staat, maar -10 graden. Ik vrees dus dat het niet gaat lukken. Tevens vraag ik me af hoeveel tijd er voor staat om zo'n ding te monteren. Er zijn er genoeg hier die het zelf hebben gedaan geloof ik. Kan iemand dat aangeven? Hoe belangrijk is die temp voor het plak resultaat? Natuurlijk wordt de spoiler met de vier bijgeleverde boutjes vastgezet. Ik kan altijd lokaal tijdens het plakken de achterklep verwarmen met een föhn ofzo.





Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Temperatuur boven nul, niet alleen de lucht maar ook het te plakken materiaal, is wel handig om te zorgen dat het blijft plakken.