Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

grijzev70tdi

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-03-2012 21:28:57
Citaat van: grijzev70tdi op 24-03-2012 21:04:09
Wij zijn er gelijk met Marcel, dus kun je 2 vliegen in een klap doen ;D

Marcel? Bedoel je Elianmars? Zit die bij jou in de Negorij dan? In welke periode?

Ja die bedoel ik, laatste 2 weken van Juli, en eerste week van Augustus. Marcel weet ik niet precies meer, dacht in de eerste 2 weken van Juli.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Wij zijn er de laatste twee weken van juli.

Sbv

Als ik de prijzen van onderdelen zo zie in Noorwegen moeten we maar een onderdelen handel gaan beginnen denk ik zo.

Mooi dat de uitlaat weer vast hangt

KIM

Citaat van: Sbv op 25-03-2012 09:41:27
Als ik de prijzen van onderdelen zo zie in Noorwegen moeten we maar een onderdelen handel gaan beginnen denk ik zo.

Ik heb wel een leuke naam: Forumtransportgroep "Voor een dubbeltje op de eerste rij"  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: KIM op 25-03-2012 10:08:01
Citaat van: Sbv op 25-03-2012 09:41:27
Als ik de prijzen van onderdelen zo zie in Noorwegen moeten we maar een onderdelen handel gaan beginnen denk ik zo.

Ik heb wel een leuke naam: Forumtransportgroep "Voor een dubbeltje op de eerste rij"  ;D

En dan is het aan mij om het aantrekkelijk te maken voor de rijders om hier naar toe te komen. :eusa_whistle:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 25-03-2012 10:11:35
Citaat van: KIM op 25-03-2012 10:08:01
Citaat van: Sbv op 25-03-2012 09:41:27
Als ik de prijzen van onderdelen zo zie in Noorwegen moeten we maar een onderdelen handel gaan beginnen denk ik zo.

Ik heb wel een leuke naam: Forumtransportgroep "Voor een dubbeltje op de eerste rij"  ;D

En dan is het aan mij om het aantrekkelijk te maken voor de rijders om hier naar toe te komen. :eusa_whistle:

Ga je een boot kopen?

elianmars

Een vliegtuig lijkt me beter  ;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 25-03-2012 10:43:47
Een vliegtuig lijkt me beter  ;D
Nee, rijden is veel leuker, zelf in Noorwegen

elianmars

Citaat van: Sbv op 25-03-2012 10:44:17
Citaat van: elianmars op 25-03-2012 10:43:47
Een vliegtuig lijkt me beter  ;D
Nee, rijden is veel leuker, zelf in Noorwegen

Dennis Bergkamp!  :eusa_snooty:

Sbv

Citaat van: elianmars op 25-03-2012 10:47:55
Citaat van: Sbv op 25-03-2012 10:44:17
Citaat van: elianmars op 25-03-2012 10:43:47
Een vliegtuig lijkt me beter  ;D
Nee, rijden is veel leuker, zelf in Noorwegen

Dennis Bergkamp!  :eusa_snooty:
Als het iets met voetbal is ken ik het niet en dat hou ik graag zo

elianmars

#820
Die houdt ook niet van vliegen, net als jij  ;D

Edit: Je weet wel dat Bergkamp met voetbal te maken heeft, stiekemerd!  :eusa_naughty:

Ewout Schalkwijk

Da's ook het enige wat ik wist. ;D

Hee Sander, deze (aangepaste) mening klinkt veel beter. Misschien dat Kornelis ook nog te genezen valt met zo'n ritje in m'n XC. ;D



Zo, en nu naar buiten om wielen te wisselen. Ik sluit hierbij officieel het winterseizoen.


Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Ewout Schalkwijk

#822
Grote stappen snel klaar methode. Twee weken geleden van Sbv en/of Taranis geleerd. Ik deed altijd een wiel per keer. :eusa_shhh:
Deze zomerbanden hebben geen 'loadindex', maar mogen 750Kg per band hebben terwijl de winterbanden met 'loadindex 102' 850Kg mogen. Ik ben benieuwd. Het proefritje viel reuze mee. Het 'Donald Duck' gevoel bleef vooralsnog uit.


Dit scheelt toch weer tijd.


Leo de kat en Gråflekk het konijn vinden elkaar wel heel spannend.


Hee, daar ligt een walrus onder de auto... Ff kijken... ;D



Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

mxeryus

Waaat? Je gebruikt een kat en een konijn om je auto te ondersteunen?
;-)

Chris

Zo wissel ik dus ook tegenwoordig de wielen. Viel me ineens op dat het veel makkelijker en inderdaad een stukje sneller is. Ik zorg altijd wel dat ik eerst 1 wiel eraf en ook weer erop heb zitten, je weet immers nooit. Tijdvoordeel zit hem vooral in het in 1 keer opkrikken.