Vesla en de zwarte XC's

Gestart door Ewout Schalkwijk, 05-11-2011 23:19:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-01-2019 19:23:05
Los van Marc O. dacht ik ook al over een Ioniq na. Ik vind alleen een actieradius van 200 kilometer echt te weinig, maar de afstanden hier zijn dan ook vaak wat langer. Met de Tesla en 300 kilometer kon ik uit de voeten.

Later dit jaar komt de Ioniq met een 38kWh accu uit. Die zal dan een range hebben van ca. 300km. Hyundai Kona anders geen optie? Die haalt makkelijk 400km.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marc O. op 13-01-2019 19:44:27
Later dit jaar komt de Ioniq met een 38kWh accu uit. Die zal dan een range hebben van ca. 300km. Hyundai Kona anders geen optie? Die haalt makkelijk 400km.

Hoeveel kWh heb jij nu dan?

Tuurlijk is zo'n Kona een optie. Levertijd gaat ver over de twee jaar heen. Misschien nu al bestellen en dan voorlopig lekker in de diesels door tokkelen? :eusa_think:
Vind het wel eng om nu iets te bestellen en dan maar zien wat je over twee jaar krijgt.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 13-01-2019 19:57:14
Hoeveel kWh heb jij nu dan?

Tuurlijk is zo'n Kona een optie. Levertijd gaat ver over de twee jaar heen. Misschien nu al bestellen en dan voorlopig lekker in de diesels door tokkelen? :eusa_think:
Vind het wel eng om nu iets te bestellen en dan maar zien wat je over twee jaar krijgt.

Die van mij heeft 28kWh.
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

De Kia e-Niro heeft volgens mij een 64 kWh accu.

KIM

Citaat van: elianmars op 14-01-2019 16:40:05
De Kia e-Niro heeft volgens mij een 64 kWh accu.

E-Niro komt in twee varianten. Ken de waardes niet uit mijn hoofd.

Marc O.

64 en 39kWh. Die laatste is echter nog niet leverbaar.
...The Nile isn't just a river in Africa...

de geneRaal

Dit jaar zweden als vakantiebestemming :evil:
;D
Blackstone under construction

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

de geneRaal

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-01-2019 19:52:45
:eusa_snooty:

Alhoewel.het is maar 300 km vanaf Gotenburg naar fos :eusa_think:
Blackstone under construction

Ewout Schalkwijk

Precies, zo ver is het niet. :D we zijn alleen zelf ook drie weken op vakantie in Noorwegen. We pben nog wel even over een eventueel wanneer. :)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Lekker weg in eigen land, E?  :)

Marc O.

Citaat van: elianmars op 24-01-2019 00:01:45
Lekker weg in eigen land, E?  :)

Ik heb 'm afgelopen zomer, toen we zelf op vakantie waren in Noorwegen, voor gek verklaard dat ie naar NL rijdt voor zomervakantie terwijl ze zelf in het mooiste land van Europa wonen :P ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Marc O. op 24-01-2019 07:22:10
Ik heb 'm afgelopen zomer, toen we zelf op vakantie waren in Noorwegen, voor gek verklaard dat ie naar NL rijdt voor zomervakantie terwijl ze zelf in het mooiste land van Europa wonen :P ;D

Ik ben het volledig met je eens!  ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marc O. op 24-01-2019 07:22:10
Ik heb 'm afgelopen zomer, toen we zelf op vakantie waren in Noorwegen, voor gek verklaard dat ie naar NL rijdt voor zomervakantie terwijl ze zelf in het mooiste land van Europa wonen :P ;D
Citaat van: elianmars op 24-01-2019 08:11:30
Ik ben het volledig met je eens!  ;D

Ik ook ;D


Maar.... vergeet niet dat we nog steeds veel vrienden en familie in Nederland hebben. Niet echt iets om te negeren. :angel:

Dat ik al heel veel meer van Noorwegen heb gezien dan Marije is iets wat me toch wel steekt. Komende zomer, althans dat is de bedoeling, gaan we saampjes drie weken met de sleurhut naar het noorden. Marije MOET Noord Noorwegen ervaren, ik ben er nu twee keer geweest en wil er nog veel meer van zien. Maar ik kan er eigenlijk pas echt 100% van genieten als ik het met Marije kan delen.
Door alles rond Niek in de laatste jaren hebben we nu besloten dat het echt hoog tijd wordt voor een vakantie alleen voor ons tweetjes. :D

Claire wil dit jaar niet meer mee en gewoon drie weken helemaal alleen thuis zijn met af en toe een feestje. :o

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

de geneRaal

[quote
Claire wil dit jaar niet meer mee en gewoon drie weken helemaal alleen thuis zijn met af en toe een feestje. :o


[/quote]

;D
Af en toe :eusa_whistle:
Blackstone under construction