tips voor de big trip

Gestart door maxmx5, 09-04-2003 20:26:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

maxmx5

Goedenavond,

Alle tips (m.b.t.) de vlo zijn welkom als het gaat om een vakantiereis van ca. 3500 km. In het verleden de leasebak voor dit soort vakanties maar nu toch een vlo van 11 jaar, niet dat ik er geen vertrouwen in zou hebben, integendeel, maar wellicht dat jullie toch nog bruikbare tips hebben om dit geheel tot een probleemloze autovakantie te laten worden. Vooraf een grote beurt spreekt voor zich maar voor de rest...

... vul maar in.

Alvast bedankt!

s©ub@

#1
ik zou beginnen met de wagen af te tanken; sleutel om te draaien en rijden maar...

voor de rest doe ik zelf niet zo gek veel voordat ik op vakantie ga met de roffel... op ff olie controleren na dan
ik heb zo'n hekel aan bumperklevers,
... laatst zat er wéér één voor me!

855-Champagne

#2
Reis en kredietbrief, genoeg geld

Reitse

#3
Scub@, alleen dan olie controleren? En kijk je niet naar je koelvloeistof, remvloeistof, stuurbekrachtigingsvloeistof en ramenwaswater?

rogier

#4
Ik zou idd alle vloeistoffen checken. Tevens de bandenspanning controleren, maar dat spreekt voor zich.

Raf

#5
CiteerIk zou idd alle vloeistoffen checken. Tevens de bandenspanning controleren, maar dat spreekt voor zich.
in september ben ik door Frankrijk op reis geweest. een reis van 3000km in 8 dagen. vooraf alle vloeistoffen nagekeken en de bandenspanning. benzine- en gastank vol gedaan en vertrokken. ik heb onderweg geen enkel probleem gehad. eigenlijk was het genieten over de volle afstand. en bij de thuiskomst spijt dat de rit gedaan was. volgens mij zijn er weinig wagens zo goed geschikt om te reizen als de 850.  ;D

raf
De gustibus non disputandum est!

Remy_W.

#6
Idd, vloeistoffen nakijken... ook zelf nakijken... want de off. volvo dealer was het bij mij vergeten  :o
en dat terwijl me koelwater dik onder het minimum stond  ??? 'k Had het zelfs nog tegen ze verteld dat het lampje soms brande.

Ook zorgen dat je beetje harde irritante muziek meeneemt.. blijf je tenminste wakker :P
Talkin' bout adrenaline!

denkweb

#7
Zorg dat je je papieren voor elkaar hebt idd, das vaak verstandiger als de auto controleren, die doet het echt wel!!

maxmx5

#8
Nou dat valt dus uit jullie ervaringen op te maken reuze mee, thanks voor alle reacties.