Montage achterspoiler

Gestart door ed, 04-07-2004 00:01:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Huit

Is er nog belangstelling voor deze inbouwhandleiding? Ik heb mijn spoiler gisteren net opgehaald en wil best even een pdf-je van de handleiding maken.

Hen3

Is dat moeilijk dan? Ik heb 'm op mijn 855 destijds gemonteerd, maar volgens mij was dat een fluitje van een cent.... gaat denk ook zonder handleiding wel!

Huit

Ik ben er zelf nog niet aan toe gekomen, maar hopelijk is het inderdaad een fluitje van een cent ;-). Maar Cees vroeg er om dus ik dacht laat ik even vragen of iemand het nog wil.

volvospoor

Ik heb een montageset voor de achterklepspoiler. de achterklep komt echter aan de linker kant tegen de dakrand aan.
Is de achterklep af te stellen ?
Heeft iemand een beschrijving van de montage set.

Mijn auto is een V70 uit 2000. de vorige montageset van de dakspoiler bevatte 2 dunnen gebogen metalen plaatjes.

mijn nieuwe montageset bevat allerlei losse plaatje met boutjes en grotere bouten.

wie weet raad?

GermanR

Ik weet raad.  :D

Ik heb nog ergens de orginele beschrijving voor het monteren van de achterklepspoiler. Met de meerdere plaatjes en langere boutjes.

Als ik er morgen aan denk zal ik hem meenemen, ligt nog in de werkplaats.

FF scannen en zeg maar waar hij heen moet of moet ik hem op het forum plakken.

Is ff uitzoeken maar je komt er wel uit.  ???

Is mij ook gelukt.  ;D


Groetjes GermanR

volvospoor

Kan je hem (als pdf) op het forum plakken?

anders kan  je hem misschien naar mij mailen:
v.otterspoor@hccnet.nl

alvast hartelijk dank.

Vincent

GermanR


Ik mail hem wel ff, zijn namelijk meerdere pagina's.   :)

Als ik hem morgen niet vergeet.  ;D


Komt goed, regel ik voor je.  ;)

volvospoor

top ik wacht het even af

met dank

thuur

En om antwoord op je vraag te geven: ja, de achterklep is ook af te stellen ;)


Gr 8)

volvospoor

AHA,
en heb je daar ook gegevens / info over? ;D

thuur

Citaat van: volvospoor op 13-08-2005 15:10:51
AHA,
en heb je daar ook gegevens / info over? ;D

Is gemaild ;)


Gr 8)

GermanR



Als het goed is heb je de beschrijving binnen.  ;D

Alstublieft.....


Groetjes

hanner

onze V70 komt uit 1997 en wij willen daar een dakspoiler op plaatsen. Maar!! Nu zijn er twee types, nl een met en een zonder remlicht. Passen beide spoilers op een '97er. Of is de spoiler zonder remlicht voor het type tot 2000 en met remlicht voor het nieuwe type? Wie weet het antwoord op mijn vraag.

Ko

Citaat van: hanner op 15-11-2005 18:37:12
onze V70 komt uit 1997 en wij willen daar een dakspoiler op plaatsen. Maar!! Nu zijn er twee types, nl een met en een zonder remlicht. Passen beide spoilers op een '97er. Of is de spoiler zonder remlicht voor het type tot 2000 en met remlicht voor het nieuwe type? Wie weet het antwoord op mijn vraag.
Nee hoor die zonder remlicht, past ook op die van jou.
Ik heb zelf ook een uit 1997, en heb in 2000 een dakspoiler laten plaatsen.(zonder remlicht). 8)
Gr Ko.

hanner

Ik bedoelde juist of het ook andersom kon. De spoiler met remlicht op een 97'er.