Avondje spelen in Duitsland

Gestart door Ingrid, 14-07-2004 21:29:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hen3

Ik heb met m'n 850 GLE'tje wel eens op top gereden in Duitsland. Kwam tot zo'n 190 meen ik (op lpg). Met de V70 TDI nog niet, maar dat moet binnenkort nog wel eens gebeuren natuurlijk!

Sbv

Ik heb met de 850 helaas nog niet topsnelheid kunnen rijden. Wel heel vroeg in de ochtend in Nederland even 220 gereden. Ben maar snel opgehouden. Binnenkort Duitsland dan maar

rogier

Ik vind het altijd waardeloos om topsnelheid in Duitsland te rijden. Als ik weer de grens overknal kan ik gewoon geen 120 rijden. Het is best verslavend om hard te rijden ;D

konniekip

Citaat van: Ingrid op 15-07-2004 10:25:46
Citaat van: konniekip op 14-07-2004 23:18:58
hmm, vanavond in Heemstede gespeeld.. Reed 77 km/u en toen *flits* :(  (27 km/u te hard)

Sufferd hoe kun je nou zo iets doen ??? Zelfs ik ken de Herenweg in Heemstede. Kwam jaren in dat grote witte huis daar op dat hoekje op het hele drukke kruispunt. Ja dat huis met die Mercedessen voor de deur  :-\ .
Echt de vreselijkste plek op aarde om een huis neer te zetten maar geweldig als het circuit op Zantvoort leegstroomde  ;D
Je verwacht nu eenmaal geen radarauto om 21.45 op een woensdagavond. Geen spelende kinderen buiten, totaal uitgestorven. Maak je mij niet wijs dat dit voor de verkeersveiligheid was.

)()()sT

Citaat van: konniekip op 15-07-2004 11:39:56
[Je verwacht nu eenmaal geen radarauto om 21.45 op een woensdagavond. Geen spelende kinderen buiten, totaal uitgestorven. Maak je mij niet wijs dat dit voor de verkeersveiligheid was.

Laatst tijdens Nederland - Duitsland stonden ze ook te flitsen om 22.00 uur op een weg waar de 50 moeilijk te handhaven is. Gewoon niemand op de weg en zij stonden geld te innen. Gelukkig reed ik 50, maar mevrouw hing daarom uit het raam om dan maar te controleren of ik mn riem omhad... Je moet maar wat te doen hebben hè  :-\

SIPS Master

In Duitsland een paar keer 230/240 gereden, is eigenlijk alleen mogelijk als je een wat lege weg voor je hebt. Mijn cruise snelheid ligt dan meestal tussen de 160 en 170. Alleen bij wegwerkzaamheden naar de aangegeven snelheid.
Up the Irons!

BobaFett

Citaat van: Rogier op 15-07-2004 11:14:46
Ik vind het altijd waardeloos om topsnelheid in Duitsland te rijden. Als ik weer de grens overknal kan ik gewoon geen 120 rijden. Het is best verslavend om hard te rijden ;D

Ja... als je dan de grens overgaat, is het net alsof je 50 rijdt...  :o
De eerste kilometers moet ik echt even wennen en rustiger gaan rijden  ;D

Boom

In duitsland niet harder dan 242 km/h gereden. Niet de mogelijkheid voor en zo vaak kom ik daar niet. Cruisesnelheid is dan wel 180 km/h... cruisecontrol wel te verstaan ;D
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Hen3

#23
Citaat van: Boom op 15-07-2004 13:47:51
In duitsland niet harder dan 242 km/h gereden.

Met de V70 of de 245 ?







Boom

#24
Citaat van: Hen3 op 15-07-2004 14:00:32
Met de V70 of de 245 ?

;D 242 met de V70, de 245 nooit harder dan 210 mee gereden.. weet niet of ie sneller gaat. Nu in ieder geval niet. Is al een tijd niet gekeurd. Er waren plannen, maar hij moet het veld ruimen ;)
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

HaRdCoRe-WeZ

215 in de CRX is leuk. Tot de 180 gaat het echt serieus snel, daarna wat minder, en boven de 210 krijgt ie probleempjes met verder gaan. 230 op de teller moet haalbaar zijn.