[S60] Daanium v4.0 | Rotora Big Brake Kit

Gestart door daanium, 16-02-2012 12:13:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

daanium

Dankje!
Die V70R van jou was ook écht niet normaal rap toen je 'm effe op z'n staart trapte.
Was toch wel gaaf met die stoelen en vierpuntsgordel!
Heel erg mooie auto, keep up the good work :eusa_clap:
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015 | Ferrita 3,5" DP | IPD Swaybar | ELEVATE intake/wastegate/eCRV | DO88 piping | Hilton Stage2+]

koen.s

Citaat van: daanium op 07-06-2014 17:01:56
Dankje!
Die V70R van jou was ook écht niet normaal rap toen je 'm effe op z'n staart trapte.
Was toch wel gaaf met die stoelen en vierpuntsgordel!
Heel erg mooie auto, keep up the good work :eusa_clap:


Toen zat ik nog maar op 1 bar druk   8)
Stoelen nog even bekleden, en dan is hij klaar.

daanium

#962
Gisteren de velgen van de auto af gehaald en de winter set er op gezet (totdat ik de originele 18 inch pegs heb).
Vandaag is iemand uit de buurt even komen kijken voor de 19 inch velgen die op de C70 zaten toen ik 'm kocht.
Toen ik ze nog eens netjes gepoetst had, waren ze toch wel érg mooi hoor!
Maar ik blijf bij m'n standpunt; chroom is niet mijn ding (en chrome trouwens ook niet :P)

Nu staat hij er dus zo bij;


Toen ik lekker bezig was met de velgenwissel, wilde ik ook even de lagedruk sensor bekijken van de airco.

Ik heb het getest op de volgende manier;
- Stekker los gemaakt
- Stukje ijzerdraad gepakt en voorzichtig in beide contacten van de stekker (kabel) gestoken zodat deze 'contact' maken.
- Airco aangezet
- Geen resultaat --> airco gaat niet aan.
- ter info --> De airco werkt prima als we via de contacten van het relais de boel aan zetten, pomp gaat direct aan, koele lucht stroomt heerlijk over het rode interieur.

Nu ben ik best een dumb-ass geweest, want ik heb hier enige tijd twee dezelfde C70's gehad.
Het relais uitwisselen was nog geen 2 minuten werk, maar om de een of andere reden heb ik dat niet gedaan.
Ik weet voor 80% zeker dat het relais goed is (zetten we er 12v op, dan hoor je 'm omschakelen), 20% van m'n gedachtegang hoopt dat het wél het relais is, want dan is het maar een kleinigheidje ::)
...Maar dat zal wel weer niet bij een C70 ;)
Is er nog iets wat ik zelf kan proberen?
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015 | Ferrita 3,5" DP | IPD Swaybar | ELEVATE intake/wastegate/eCRV | DO88 piping | Hilton Stage2+]

razorx

Wat een ontzettend mooie wagen.  :eusa_clap:

Even los van je mooie weblog.

CorB

Misschien toch de hogedrukschakelaar, was bij mij ook de boosdoener. Had je al foutcodes uitgelezen?

Cor

daanium

Citaat van: razorx op 08-06-2014 21:14:56
Wat een ontzettend mooie wagen.  :eusa_clap:

Even los van je mooie weblog.
Dankje Yits!
Ik ben er zelf ook erg blij mee

Citaat van: CorB op 08-06-2014 21:31:42
Misschien toch de hogedrukschakelaar, was bij mij ook de boosdoener. Had je al foutcodes uitgelezen?

Cor
Foutcodes hebben we uitgelezen, maar eigenlijk geen fouten op het ECC systeem.
We konden ook de stand van de knop bekijken/uitlezen (aan/uit), en die bleef volgens de computer dus steeds op 'uit' staan, terwijl het groene lampje bij de 'on' knop oplicht.
Ik zal morgen eens dezelfde test doen met de hogedruk schakelaar, bedankt voor de tip.
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015 | Ferrita 3,5" DP | IPD Swaybar | ELEVATE intake/wastegate/eCRV | DO88 piping | Hilton Stage2+]

CorB

Citaat van: daanium op 08-06-2014 22:09:05
Citaat van: razorx op 08-06-2014 21:14:56
Wat een ontzettend mooie wagen.  :eusa_clap:

Even los van je mooie weblog.
Dankje Yits!
Ik ben er zelf ook erg blij mee

Citaat van: CorB op 08-06-2014 21:31:42
Misschien toch de hogedrukschakelaar, was bij mij ook de boosdoener. Had je al foutcodes uitgelezen?

Cor
Foutcodes hebben we uitgelezen, maar eigenlijk geen fouten op het ECC systeem.
We konden ook de stand van de knop bekijken/uitlezen (aan/uit), en die bleef volgens de computer dus steeds op 'uit' staan, terwijl het groene lampje bij de 'on' knop oplicht.
Ik zal morgen eens dezelfde test doen met de hogedruk schakelaar, bedankt voor de tip.

Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is er bij de hogedrukschakelaar niks te testen qua doorverbinden. Ik heb toen een gebruikte bij arjen gekocht en toen was het bij mij opgelost.

daanium

#967
Weet iemand trouwens nog een aardige imker hier in de buurt :-\
Ik was zojuist lekker aan het klooien in m'n berging, en ik denk 'wat hoor ik toch'.
Een soort geritsel, gekraak, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven.
Ik volgde het geluid, en wat blijkt...





zit en een dikke grote wesp een nest te bouwen :eusa_snooty:
Da's allemaal leuk en aardig voor dat beest, maar liever niet in mijn berging :eusa_shifty:

PS Voor de oplettende lezer; dappere spin he! ;D
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015 | Ferrita 3,5" DP | IPD Swaybar | ELEVATE intake/wastegate/eCRV | DO88 piping | Hilton Stage2+]

Wout309t

2011 V70 2.0T R-Design MT

daanium

#969
Citaat van: CorB op 08-06-2014 22:15:12
Citaat van: daanium op 08-06-2014 22:09:05
Citaat van: razorx op 08-06-2014 21:14:56
Wat een ontzettend...
..., bedankt voor de tip.
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is er bij de hogedrukschakelaar niks te testen qua doorverbinden. Ik heb toen een gebruikte bij arjen gekocht en toen was het bij mij opgelost.

Hmm oke, wederom bedankt voor de tip, dat zal mij wel weer wat zoek werk besparen :P
Dan maar eens op zoek naar een partnummer ofzo
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015 | Ferrita 3,5" DP | IPD Swaybar | ELEVATE intake/wastegate/eCRV | DO88 piping | Hilton Stage2+]

daanium

Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015 | Ferrita 3,5" DP | IPD Swaybar | ELEVATE intake/wastegate/eCRV | DO88 piping | Hilton Stage2+]

CorB

Ik durf het zo niet te zeggen, dit schema lijkt een beetje alsof er 2 varianten zijn, nummer 51 en 52...
Staat er niet een nummer op de sensor zelf?

Cor

daanium

Ik ga morgen eens kijken, bedankt voor het mee denken!

Nog even kort over die wesp he, zou ik daar niet een spuitbus pur in kunnen spuiten?
Met ductape is het gat misschien wel dicht, maar zal dat beest gewoon verder gaan met z'n nest denk ik.
Heb niet zo'n zin in honderden wespen die uit komen, of hoe dat ook werkt bij die dieren
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015 | Ferrita 3,5" DP | IPD Swaybar | ELEVATE intake/wastegate/eCRV | DO88 piping | Hilton Stage2+]

peteRRR

Beestje vangen in een jam pot of zo en buiten weer los laten,... ;)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

daanium

Citaat van: peteRRR op 08-06-2014 22:52:02
Beestje vangen in een jam pot of zo en buiten weer los laten,... ;)

Groet.
Ja dat siert de mens als men dat doet, echter, dit hebben we al twee keer gedaan.
Dat was enkele weken geleden, toen zat dat beest steeds tegen het raam in diezelfde berging te vliegen.
Toen met 'n potje gedaan wat je zegt, maar nu kwam ik 'm dus tegen met een soort van plan om voorlopig nog effe te blijven rondhangen :P
Mannen blijven kinderen, alleen het speelgoed wordt duurder.
Check hier mijn BLOG en WhitePolestar
[ S60 Polestar 3.0 T6 MY2015 | Ferrita 3,5" DP | IPD Swaybar | ELEVATE intake/wastegate/eCRV | DO88 piping | Hilton Stage2+]