Verlopen advertentie's

Gestart door EdenAli, 02-03-2012 19:49:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

NinaPaul

Citaat van: volvotje850 op 05-03-2012 18:29:07
Is het niet mogelijk dat er bij een modje na een maand van plaatsing een melding komt?Dan is het een kleine moeite om de advertentie te verwijderen.Is het produkt/item nog niet verkocht dan kan de verkopende partij weer een nieuwe advertentie maken als hij/zij dat nodig vind.

Is mogelijk, ik zou zeggen zet het in een (werkend) scriptje en laat het dan aan de beheerder weten.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

volvotje850

Hoho het was maar een gedachtenkronkel van mij,ik ben al blij als ik de pc aan krijg  ;D...........bij wijze van spreken dan hé.

elianmars

Misschien net zo'n regel invoeren als bij Marktplaats? Twee weken na plaatsen van een advertentie een mail/pb/melding versturen dat de advertentie over een aantal dagen zal worden verwijderd, mits de advertentie wordt verlengd. Daarvoor moet je een link aanklikken.
Wordt die link niet aangeklikt, dan wordt de advertentie na een aantal dagen automatisch verwijderd.

-D©©©L-

Waarom niet gewoon even opruimen als het verkocht is. ?
Van een auto kan ik me nog voorstellen dat je hem nog een paar dagen laat staan (totdat alles afgehandeld is ofzo), maar een onderdelen advertentie op 4 plaatsen voorzien van de melding "VERKOCHT" kan je net zo goed verwijderen.

elianmars

Citaat van: -D©©©L- op 05-03-2012 19:50:32
Waarom niet gewoon even opruimen als het verkocht is. ?
Van een auto kan ik me nog voorstellen dat je hem nog een paar dagen laat staan (totdat alles afgehandeld is ofzo), maar een onderdelen advertentie op 4 plaatsen voorzien van de melding "VERKOCHT" kan je net zo goed verwijderen.

Ja, dat is zeker waar.

GJV70

Meteen verwijderd. excuses! :)
Roffel Sound Addict



Sbv

Goed bezig, opruimen in niet de sterkste kan van sommige mensen, ook dubbele advertenties mogen van mij wel weg

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Het begint weer wat vol te raken met oude advertenties. Kunnen advertenties niet gewoon standaard na 2 maanden verwijderd worden ?

Vulk

Ik verwijder om de zoveel tijd alle advertenties ouders dan 3 maand. :)

Sbv

Citaat van: Vulk op 25-10-2013 21:14:10
Ik verwijder om de zoveel tijd alle advertenties ouders dan 3 maand. :)
Dan is het weer eens tijd bij de auto's denk ik  ;)

Vulk

Fixed.

Meestal laat ik de advertenties van de auto's iets ouder worden, aangezien ze niet zo gemakkelijk meer verkopen.

Sbv

Thnx. Als een advertentie ouder wordt dan zet je deze als verkoper toch weer opnieuw neer. Geeft tevens voor mij de indruk dat de verkoper er ook mee bezig is.