Verlopen advertentie's

Gestart door EdenAli, 02-03-2012 19:49:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sbv

Maar weer eens een schop geven. Ik zag een hele hoop oude advertenties staan van 6 maanden of ouder. Kan dit niet simpelweg 2 maanden worden. Indien bijv een auto niet verkocht is kan de advertentie door de verkoper opnieuw geplaatst worden

Vulk

Ik maak'r binnenkort nog wel eens werk van. Gaat meestal vlotter in de winter dan in de zomer. :)

Sbv

Ik wil ook wel bezemen maar heb er geen rechten voor.

Vulk


Sbv


Sbv

Weer eens tijd voor de bezem ?  ;D
Alles van ouder dan 1 aug of 1 sep gewoon verwijderen lijkt me.


Vulk

Normaal hanteer ik 3 maand geloof ik.
Dus alles ouder dan 7 juli in principe. Ik heb momenteel platte rust voorgeschreven gekregen van de dokter dus moet de komende dagen wel lukken. :)

EdenAli


arjen850

#53
Citaat van: Sbv op 07-10-2015 09:18:14
Weer eens tijd voor de bezem ?  ;D
Alles van ouder dan 1 aug of 1 sep gewoon verwijderen lijkt me.



Ja fijn, mijn lange advertentie weg. Paar uur werk naar de mieter, maar ach geen probleem, geloof toch dat mensen meerdere advertenties beter vinden, dus zal der ff een goeie 100 op gooien ;D ;D

UserID25761

Citaat van: arjen850 op 09-10-2015 16:49:04
dus zal der ff een goeie 100 op gooien ;D ;D

Mooi!  komt u maar  ;)

Vulk

kopie heb ik nog wel indien nodig. -:)

EdenAli

#56
link


Graaf Graaf even weer eens ophoog schoppen dit topic

Sbv

Tijd voor de bezem maar weer eens. Kan dit niet structureel gedaan worden ?

arjen850

Citaat van: Sbv op 20-02-2016 15:31:33
Tijd voor de bezem maar weer eens. Kan dit niet structureel gedaan worden ?

Haha, wat zit je dit toch dwars man ;D

BBS

Toch is het wel vervelend. Ben je op zoek naar een onderdeeltje, staat ie nog in het verkooptopic. Blij dat je wat gevonden hebt en dan na wat ge-PBt te hebben blijkt ie allang verkocht te zijn. Wat voor moeite is het om de advertentie op "gereserveerd" te zetten die zelfde advertentie dan te verwijderen? :eusa_wall:

Eigenlijk zou je dan als poster een half jaar lang geen advertenties meer mogen zetten :evil: :evil:
Volvoloos....