De Witte Vlek

Gestart door antraciet, 21-04-2012 21:59:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

antraciet

Aankomst bij Dirk


de eerste kennismaking met de brug van Dirk



motorkap eraf



de rest komt morgen  ;D

UserID6342

Citaat van: ulkeman op 22-04-2012 22:02:02
haha.
gekheid arjen  :P

is het oude blok nog los gehaald trouwens?
en zijn er ombouw foto's?

Moet ik nog doen Stefan, het onderblok ligt nog hier en wil in ieder geval kijken wat het nu geweest is.  Maar moet eerst even een paar andere dingen allemaal afhandelen en dan is dat blok aan de beurt.

)()()sT

Leuk om te lezen.... :D

Maarre, die naam "witte vlek." Sorry, maar ik denk altijd als eerste aan iets anders  :-[ :D ;D

UserID6342

Vuns dat je bent ;D

antraciet

Uhh Dirk die koelerlekkage is dat alleen de bout onder het spruitstuk of ook de boutjes die aan het alu deel dat aan het blok zit loshalen?

UserID6342

Zie PB Arjen, niet de boutjes loshalen waarmee de waterpomp vastzit !  Dan kun je compleet opnieuw gaan beginnen met waterpomp, V-snaren, fan en al die bende.

antraciet



deze dus wel of niet?  :-\ Of alleen de klem en de bout bij cilinder 4?

UserID6342

De onderste (boutje-moertje) kun je gerust loshalen, moet ook los anders kun je de pijp er niet uittrekken.  Rest laten zitten allemaal.

antraciet

Heb net een stukje gereden en goed gekeken waar die lekt. Helaas bij de o-ring aan de bovenkant van de waterpomp. Lijkt alsof die ring  lekt  :eusa_wall: >kan je dat een ietsie losdraaien of moet de hele pomp eraf.

antraciet

Hier bij het rode stokje lekt ze



Sbv

Sanitairkit een optie ?

Lekt het hard ?

UserID6342

Ai, dan moet de hele waterpomp eraf :(

antraciet

#42
Het lekt druppelsgewijs maar zelfs het luchtfilter aan de andere kant van het blok zit onder de spetters via de fan.

Enne bedoel je siliconenkit?

antraciet

Citaat van: Dirk342 op 23-04-2012 19:41:52
Ai, dan moet de hele waterpomp eraf :(

Dus niet iets los te draaien en het ringetje goed leggen?

UserID6342

Dat red je helaas niet omdat de pomp, overdreven gezegd, naar onderen toe eraf moet.