Henk nog bedankt voor de software! Met de KKL kabel kan ik nu mooi mijn ABS uitlezen. Er stonden nog foutcodes is (2 m.b.t. sensor rechterachterwiel) welke ik heb gecleared (Geen idee of deze nog van voor mijn solderingen waren of dat ze dan vanzelf gecleared hadden moeten worden?)

Daarna kwamen ze in ieder geval niet meer terug en werkte de abs ook weer, in ieder geval op de zandweg voor mijn huis

.
Met mijn tweede klusje was ik een stuk minder succesvol. Ik wilde nog even de bovenste motorsteun vervangen. Onder was bijna alles (behalve distrizijde) al gedaan door mvh. Kreeg het advies voo rboven een PU bus te nemen, maar had deze Meyle HD nu toch al liggen dus dacht deze eventjes te monteren. Wat hulpmiddelen gemaakt van stukjes multiplex om te functioneren als pers. Al met al leek dat op enig moment wel voorspoedig te gaan, oude bus was er zo uit:

Monteren van de nieuwe ging net zo soepel.... tot de laatste halve centimeter. Ik moest op enig moment zoveel kracht zetten op mijn pers dat ik bang was dat deze uit elkaar zou klappen. Vervolgens nog een poging gedaan met de gatenzaag (a) achterstevoren tegen het groen gemarkeerde deel van de motorsteun (b) aan, omdat hij zo mooi om die bus (c) heen viel. Dit had echter als gevolg dat die hele bus iets verschoof t.o.v. het groen gemarkeerde deel van de steun:

Gelukkig kan ik het net monteren zo, dus in ieder geval rijdbaar:

Een keer verder met m12 of m14 in plaats van m10 draad en stalen pers onderdelen i.p.v. hout of liever nog op zoek naar een complete steun waar de bus niet verschoven is