meld je aan voor de rijtraining op 16 juni of 7 juli 2018 (inschrijving gestart)

Gestart door mbouwheer, 06-06-2012 19:02:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjen850

Citaat van: irikro op 16-06-2012 11:33:45
Ik heb wel interesse, maar weet mijn rooster van augustus nog niet. Tot wanneer is het mogelijk om voor deelname op te geven?

dat valt wel te regelen hoor, voor jou reserveren we een plekje ;D Paar weken van te voren is wel genoeg ;)
Denk je derom dat je dan Sander ook meeneemt ;D

irikro

Dat moet wel lukken dan, een paar weken van tevoren weet ik mijn rooster wel. Tuurlijk neem ik Sander dan mee.

Marc O.

Wij doen ook mee, 2 personen + BBQ. Weet nog niet of we met beide auto's komen of met eentje.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Citaat van: irikro op 17-06-2012 08:38:33
Dat moet wel lukken dan, een paar weken van tevoren weet ik mijn rooster wel. Tuurlijk neem ik Sander dan mee.
Ik heb niets te zeggen, maar ja leuk, ik kom ook mee.
We zijn nog denkende over 1 of 2 auto's

Ik wil met de AWD ook wel eens rond gaan

irikro

Citaat van: Sbv op 17-06-2012 09:46:32
Citaat van: irikro op 17-06-2012 08:38:33
Dat moet wel lukken dan, een paar weken van tevoren weet ik mijn rooster wel. Tuurlijk neem ik Sander dan mee.
Ik heb niets te zeggen, maar ja leuk, ik kom ook mee.

Nee grapjassen hebben niets te zeggen nee ;D

grijzev70tdi

Citaat van: Sbv op 17-06-2012 09:46:32
Citaat van: irikro op 17-06-2012 08:38:33
Dat moet wel lukken dan, een paar weken van tevoren weet ik mijn rooster wel. Tuurlijk neem ik Sander dan mee.
Ik heb niets te zeggen, maar ja leuk, ik kom ook mee.
We zijn nog denkende over 1 of 2 auto's

Ik wil met de AWD ook wel eens rond gaan

Moet je wel aardig je best doen om daar mee te slippen ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

verron

Citaat van: grijzev70tdi op 18-06-2012 17:12:09
Citaat van: Sbv op 17-06-2012 09:46:32
Citaat van: irikro op 17-06-2012 08:38:33
Dat moet wel lukken dan, een paar weken van tevoren weet ik mijn rooster wel. Tuurlijk neem ik Sander dan mee.
Ik heb niets te zeggen, maar ja leuk, ik kom ook mee.
We zijn nog denkende over 1 of 2 auto's

Ik wil met de AWD ook wel eens rond gaan

Moet je wel aardig je best doen om daar mee te slippen ;D

Lukt best hoor, je moet er alleen iets meer moeite voor doen (lees: duurt langer voor je hem kwijt bent) dan met een FWD
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

grijzev70tdi

Citaat van: verron op 18-06-2012 17:29:58
Citaat van: grijzev70tdi op 18-06-2012 17:12:09
Citaat van: Sbv op 17-06-2012 09:46:32
Citaat van: irikro op 17-06-2012 08:38:33
Dat moet wel lukken dan, een paar weken van tevoren weet ik mijn rooster wel. Tuurlijk neem ik Sander dan mee.
Ik heb niets te zeggen, maar ja leuk, ik kom ook mee.
We zijn nog denkende over 1 of 2 auto's

Ik wil met de AWD ook wel eens rond gaan

Moet je wel aardig je best doen om daar mee te slippen ;D

Lukt best hoor, je moet er alleen iets meer moeite voor doen (lees: duurt langer voor je hem kwijt bent) dan met een FWD


Sander heeft van leuke DTSC wat je amper uit kunt zetten ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

KIM

Met een zekering gaat alles gewoon uit hoor  :eusa_whistle:

Taranis

Zekering trekken is niet nodig (en bovendien zeer onverstandig met het oog op de oliepomp van je differentieel).
Geartronic op de manuele stand in 1e of 2e versnelling, DSTC uit, maximaal insturen en gaspedaal op de bodem stampen. Op het moment dat ie grip verliest kun je het gaspedaal wat op laten komen om te zorgen dat de motor niet continu in de toerenbegrenzer hangt, al kan ie daar prima tegen.
DSTC laat redelijk wat toe als 't in standby staat (helemaal uit gaat niet, ook al meldt het display van wel), behalve zijdelings schuiven met hogere snelheid. Met 80 km/h dwars gooien op een ijsvlakte vindt ie niet leuk. Tot circa 40-45 km/h (en dat is dan echt al hard zat) is er niets aan de hand.

KIM heeft nog wel ergens een filmpje van de Vomac in 2010 ;D

Aangaande de training: ik ben voornemens mee te doen (incl. bbq), ondanks dat ik deze training + het vervolg al eens in Goes gedaan heb. Overigens heb ik de eerste training samen met m'n pa gedaan en vond Martijn mijn pa een beetje raar dat die man op leeftijd achtjes en donuts aan het draaien was in z'n toen nieuwe auto :eusa_whistle: (en vroeg zich af hoe hoog de bandenrekening bij ons thuis was)

Sbv

klinkt als een uitdaging.
2 moderne dingen erbij met awd

grijzev70tdi

Hmm ik ga ook maar eens met me pa overleggen of hij het evt ook leuk vind.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

ulkeman

Citaat van: grijzev70tdi op 19-06-2012 14:19:38
Hmm ik ga ook maar eens met me pa overleggen of hij het evt ook leuk vind.

waarom ga je zelf niet ?  ;D


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Taranis


Chris

Ben er 'helaas' niet i.v.m. vakantie... had me wel weereens goed geleken een rijtraining te doen. Het meisje wil er ook nog eens een keer doen. Nouja, volgende keer beter!