meld je aan voor de rijtraining op 16 juni of 7 juli 2018 (inschrijving gestart)

Gestart door mbouwheer, 06-06-2012 19:02:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc O.

En ook wij zijn weer thuis, na eerst de kleine nog even te hebben opgehaald bij mijn ouders in Oss. Leuke dag, beslist voor herhaling vatbaar. Heb trouwens wel het idee dat zoiets een aanslag is op je banden en/of onderstel. Ik hoor nu boven de 140 een geluid dat ik nooit eerder heb gehoord. Lijkt een soort onbalans in de banden/wielen die mede door die subframe inserts wat beter doordingt in het interieur.

Morgen even wat foto's en filmpjes plaatsen, dat zijn er alles bij elkaar ook ruim 400 vermoed ik ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Ik was om 2240 thuis na een erg leuke en leerzame dag gehad te hebben. Eten smaakte mij ook prima. Nu lekker luieren

Pino143

Ik was om kwart voor elf weer in de eigen regio. Gelijk doorgereden naar n verjaardag. Vond t iig n topdag. Heb gelachen, genoten en me verbaasd over de grenzen van bestuurder en passagier zijn in de eigen auto. Volgend jaar weer!!!

marc-850

#498
Citaat van: arjen850 op 06-10-2013 00:00:33
Zou die kerel met die peugot 205 gti ook meelezen :eusa_think: hij keek zo sneu.. en maar denken dat hij me voor zou bkijven :eusa_snooty: ;D

Nou, dat ding was anders razend snel kwa topsnelheid . Toen jullie er bij Heerde af gingen, bleef hij achter mij hangen tot aan de 200 km/h. Toen liet hij het gas los.

arjen850

Citaat van: marc-850 op 06-10-2013 01:05:10
Citaat van: arjen850 op 06-10-2013 00:00:33
Zou die kerel met die peugot 205 gti ook meelezen :eusa_think: hij keek zo sneu.. en maar denken dat hij me voor zou bkijven :eusa_snooty: ;D

Nou, dat ding was anders razend snel. Toen jullie er bij Heerde af gingen, bleef hij achter mij hangen tot aan de 200 km/h. Toen liet hij het gas los.

Hij liet los omdat hij heel goed wist dat hij vanaf daar compleet zoek gereden zou worden;) die erme jong had die zure pap al geproefd.. de nozem;)

marc-850

Citaat van: arjen850 op 06-10-2013 01:11:36
Citaat van: marc-850 op 06-10-2013 01:05:10
Citaat van: arjen850 op 06-10-2013 00:00:33
Zou die kerel met die peugot 205 gti ook meelezen :eusa_think: hij keek zo sneu.. en maar denken dat hij me voor zou bkijven :eusa_snooty: ;D

Nou, dat ding was anders razend snel. Toen jullie er bij Heerde af gingen, bleef hij achter mij hangen tot aan de 200 km/h. Toen liet hij het gas los.

Hij liet los omdat hij heel goed wist dat hij vanaf daar compleet zoek gereden zou worden;) die erme jong had die zure pap al geproefd.. de nozem;)

Als hij harder had gekund, had ik hem toch echt wel voorbij laten gaan. Was niet van plan om al zo snel van mijn sliptraining gebruik te moeten maken  ;D. En daarbij, ik ben afhankelijk van mijn rijbewijs. Even snel naar de 200  is leuk, maar dan weer snel terug naar legale snelheden.

Over de training:
Ik heb , door het missen van mijn ABS, dus altijd onderschat, hoeveel voordeel een ABS systeem nu werkelijk heeft. Waar ik al snel in een slip raakte die niet meer te corrigeren was, hielden de anderen hun auto netjes onder controle.
Het was een mooie leerzame dag. Volgend jaar ben ik weer bij, maar dan mét een werkend ABS.

Martijn, bedankt.

Sbv

ij mij heeft ABS 1 maal even niet gewerkt en verschil was zeer duidelijk. Na foutmelding wissen deed abs het weer.

Hiker

Voor ik het vergeet: martijn bedankt voor prima organisatie van de topdag. Leuk dat dit soort initiatieven gedaan worden!
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Vulk

Ik heb gisteren niet veel foto's gemaakt, gewoon omdat alles constant gefotografeerd en gefilmd werd. :)

De enige die ik dus zal posten is de foto van de fotograaf! Is ook altijd leuk op airshow's om de fotografen te fotograferen. :)


Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

Vulk


Hiker

Jammer dat ik in de groep van de cameravrouw zat... Geen video beelden van de KKB.....

Heeft iemand bewegende beelden van mijn carpiolen?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Marc O.

Citaat van: Hiker op 06-10-2013 10:14:51
Jammer dat ik in de groep van de cameravrouw zat... Geen video beelden van de KKB.....

Heeft iemand bewegende beelden van mijn carpiolen?

De cameravrouw heeft zo'n beetje alles vastgelegd (ze reed zelf niet mee). Ben ermee bezig, effe geduld ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

StefanCJ

Leuke filmpjes en leuke/goede discussie over de plaats van de beste banden.

:)

Marc O.

#509
Alvast een voorschotje; wordt nog verder aangevuld.


Het complete overzicht staat een paar posten hieronder.
...The Nile isn't just a river in Africa...