meld je aan voor de rijtraining op 16 juni of 7 juli 2018 (inschrijving gestart)

Gestart door mbouwheer, 06-06-2012 19:02:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

CarolineB

Kan ik filmpjes ook via tinypic plaatsen?
Dan probeer ik dat later vandaag.

Edit: net even snel geprobeerd via mijn mobiel, dat duurt mij nu te lang. Probeer het later vandaag over te zetten naar de pc.
Edit 2: wat een gedoe, met bleutooth lukt het ook niet, bestanden te groot om te mailen. Tinypic gelukt, maar dan weer geen idee hoe ik dat linkje via mijn BB moet kopieren en plakken hier in een bericht op het forum. Pfff, ik ben er even helemaal klaar mee. Later op de dag of avond maar weer een poging.

Lammert en ik hebben elkaars acties gefilmd met ieders eigen mobiel. Ik heb wel 1 filmpje van Lammert in actie :D
Helaas hebben we 's ochtends niet gefilmd :-\

hehe:
View My Video
In de corsa met 2 wielen op glad wegdek en 2 wielen op normaal wegdek.
Sorry voor de scheve nekken bij het kijken

View My Video
In 1999 was de onderkant van de auto lekker schoon geworden, dit keer niet

View My Video
Als je je voet niet iets van de rem haalt, gaat het sturen niets worden natuurlijk :eusa_doh:

View My Video
Mijn mislukte draai (zie verhaal Yitz hierboven)

Lammert in actie:
View My Video



KIM


Vulk


daant5r

Gisteren hele leuke, leerzame en gezellige dag gehad. Super georganiseerd, mooi geslipt  :eusa_naughty: en het gras omgeploegd.... :eusa_wall:

Mijn eerste forum-meeting ervaring, leuke mensen ontmoet. Zeker voor herhaling vatbaar.

En mooie foto's allemaal  :eusa_clap:

TonV70R

Citaat van: Vulk op 12-10-2014 17:42:43
Blijft geweldig om te zien! :)

En om te doen nog mooier ;)

Indien iemand nog foto's/filmpjes van mij heeft dan stuur dan even een pb. Ik zou ze graag hebben ;)
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

Marc O.

Mooie foto's weer, en ziet er uit als een geslaagde dag. Kon er helaas niet bij zijn.
...The Nile isn't just a river in Africa...

V70geRwin

Ziet er leuk en leerzaam uit en knappe actiefoto's Kim!

arjen850

Prachtige foto's Kornelis, en idd was het een super leuke, gezellige en leerzame dag. Volgende keer ben ik er ook weer bij, op zeker :D
Eten was overigens ook heerlijk ;D

Hans Duiven


daant5r

Maar Kornelis, moest die foto dat ik het gras aan het maaien, verticuteren en omploegen was er nou echt bij.... ::) :eusa_doh: ;D ?


Peultje

Hardstikke mooie foto's van een geweldig leuke dag. Bedankt voor de organisatie en Martijn, ik vond dat je de dag erg leuk begeleid hebt! Dank!
Rode V70 R AWD 1999 B5234T8

arjen850

Ow, de Sandstone deed het werkelijk best, de stopafstand bij een noodstop was gewoon echt goed te noemen, met een beste aanloop kon ik de 95 halen, en dan bovenop de rem.. Martijn weet vast de stopafstand nog wel :D

En wederom heeft de praktijk uitgewezen dat de beste banden toch echt achterop horen..

mbouwheer

Citaat van: arjen850 op 12-10-2014 21:05:37
Ow, de Sandstone deed het werkelijk best, de stopafstand bij een noodstop was gewoon echt goed te noemen, met een beste aanloop kon ik de 95 halen, en dan bovenop de rem.. Martijn weet vast de stopafstand nog wel :D

En wederom heeft de praktijk uitgewezen dat de beste banden toch echt achterop horen..

Dat was ruim 28 meter Arjen. En dat is voor een teller snelheid van 95 heel goed!

Daant5r: Dit was vlak voor je ging grasmaaien. Je ziet de achterkant al uitbreken!




razorx

En jij Martijn nog eens heel erg bedankt voor de leuke en goede manier van lesgeven.
Wat ik bijzonder op prijs stel is dat je verder bent gegaan met de les van vorig jaar of er zaken aan hebt toegevoegd.

Als er volgend jaar weer één is wil ik daar heel graag bij zijn!

KIM

Citaat van: daant5r op 12-10-2014 20:41:35
Maar Kornelis, moest die foto dat ik het gras aan het maaien, verticuteren en omploegen was er nou echt bij.... ::) :eusa_doh: ;D ?



Ik begreep van Martijn dat je nogal een toevalstreffer had.
Dat gat was al uitgediept toen jij er met je voorwiel in kwam.

Ook jij weet nu wel waarom we hier altijd roepen dat de beste banden voor moeten  ;D