850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

henry classic v70

Dan zou je ook kunnen uitrekenen waar het omslagpunt ligt, dwz vanaf welke km's p/jr het rendabel wordt om op gas (G3) te gaan rijden
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

NinaPaul

Citaat van: Marc O. op 06-08-2012 19:43:52
Citaat van: NinaPaul op 06-08-2012 19:42:25
En zou het een betere auto zijn wanneer men "10 posts" heeft, die nagenoeg geen inhoud hebben (zo blijkt uit het verleden ;)).

Ik zeg dat het niet chic is om een eigen auto te tippen, niks over de kwaliteit van die auto.

Maar waarom is dat niet chic dan?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

grijzev70tdi

http://www.autotekoop.nl/autokopen/toon/?id=1433281&make=&model=&maxPrice=&keyword=&bodyType=&fuelType=&resultset=&whitelabel=&ownerId=97026&fromSearch=true

Onze oude 850 10V automaat. Super auto. Technisch in goede staat, alleen de airco doet het niet. Is nooit naar gekeken. KM-stand is kloppend. Voor meer info stuur ff PB ;) Is weg gegaan ivm aankoop nieuwe Twingo
Grolsch, het klinkt al lekkerder

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 06-08-2012 20:29:36
Was deze niet jullie weten wel? http://link.marktplaats.nl/581612843
Nope dat is die nep T-5R (2.5 20v ?)die bij regelmaat  voorbij komt dacht ik

maruska

zo jammer dat er altiojd verkeerd geadverteerd wordt, en pas als je de advertentie eenmaal aan het lezen bent, er bijstaat dat het een T-5 (r) uitgevoerd model is. Is al vaker langsgeweest, volgens mij ex klpd ? Iig geen echte CY
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Henk855

Citaat van: Sbv op 06-08-2012 20:32:07
Citaat van: grijzev70tdi op 06-08-2012 20:29:36
Was deze niet jullie weten wel? http://link.marktplaats.nl/581612843
Nope dat is die nep T-5R (2.5 20v ?)die bij regelmaat  voorbij komt dacht ik

Volgens het kenteken register een T-5 en een 2.3 ook de kleur is vermeld als geel maar dat kan later zijn gedaan.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Boeijke

Dit is wel een T-5 Henk.
De nepper die Sander bedoeld is de wannabee T-5r wat een gewone 20klepper is en die was/is van het broertje van of van iemand van wie hier de naam niet genoemd mag worden.

Marc O.

Citaat van: NinaPaul op 06-08-2012 19:49:04
Citaat van: Marc O. op 06-08-2012 19:43:52
Citaat van: NinaPaul op 06-08-2012 19:42:25
En zou het een betere auto zijn wanneer men "10 posts" heeft, die nagenoeg geen inhoud hebben (zo blijkt uit het verleden ;)).

Ik zeg dat het niet chic is om een eigen auto te tippen, niks over de kwaliteit van die auto.

Maar waarom is dat niet chic dan?

Ga jezelf nou niet van de domme houden joh. Da's ook meteen het laatste wat ik ervan zeg.
...The Nile isn't just a river in Africa...

NinaPaul

Citaat van: Marc O. op 06-08-2012 20:53:09
Citaat van: NinaPaul op 06-08-2012 19:49:04
Citaat van: Marc O. op 06-08-2012 19:43:52
Citaat van: NinaPaul op 06-08-2012 19:42:25
En zou het een betere auto zijn wanneer men "10 posts" heeft, die nagenoeg geen inhoud hebben (zo blijkt uit het verleden ;)).

Ik zeg dat het niet chic is om een eigen auto te tippen, niks over de kwaliteit van die auto.

Maar waarom is dat niet chic dan?

Ga jezelf nou niet van de domme houden joh. Da's ook meteen het laatste wat ik ervan zeg.

Ik ben gewoon echt geïnteresseerd waarom het aanprijzen van eigen goed hier volgens jou niet op zijn plaats zou zijn.
Heeft niets met "van de domme houden" te maken, voor mij is een tip een tip. Of die nu komt van een verkoper of van iemand anders.

Geen probleem hoor, wanneer je iets niet normaal kan uitleggen is het meestal bullshit :P
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Miel850

Citaat van: grijzev70tdi op 06-08-2012 20:07:45
http://www.autotekoop.nl/autokopen/toon/?id=1433281&make=&model=&maxPrice=&keyword=&bodyType=&fuelType=&resultset=&whitelabel=&ownerId=97026&fromSearch=true

Onze oude 850 10V automaat. Super auto. Technisch in goede staat, alleen de airco doet het niet. Is nooit naar gekeken. KM-stand is kloppend. Voor meer info stuur ff PB ;) Is weg gegaan ivm aankoop nieuwe Twingo

Met dat interieur waan je jezelf in de hemel  ;D
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

maruska

wel altijd jammer dat er geen radio bijgeleverd wordt ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

rpakuypers

Citaat van: NinaPaul op 07-08-2012 09:57:20
Citaat van: Marc O. op 06-08-2012 20:53:09
Citaat van: NinaPaul op 06-08-2012 19:49:04
Citaat van: Marc O. op 06-08-2012 19:43:52
Citaat van: NinaPaul op 06-08-2012 19:42:25
En zou het een betere auto zijn wanneer men "10 posts" heeft, die nagenoeg geen inhoud hebben (zo blijkt uit het verleden ;)).



Ik zeg dat het niet chic is om een eigen auto te tippen, niks over de kwaliteit van die auto.

Maar waarom is dat niet chic dan?

Ga jezelf nou niet van de domme houden joh. Da's ook meteen het laatste wat ik ervan zeg.

Ik ben gewoon echt geïnteresseerd waarom het aanprijzen van eigen goed hier volgens jou niet op zijn plaats zou zijn.
Heeft niets met "van de domme houden" te maken, voor mij is een tip een tip. Of die nu komt van een verkoper of van iemand anders.

Geen probleem hoor, wanneer je iets niet normaal kan uitleggen is het meestal bullshit :P

Het is heel eenvoudig : een nieuwe forumdeelnemer moet eerst 10 postings doen (dat is een regel en daar moeten we ons aan houden). Of deze regel zinvol is staat hier niet ter discussie. Houdt dus in dat je als nieuwe forumdeelnemer deze regel niet moet omzeilen door je eigen waar hier aan te bieden en dat is niet chique. Met de 10-posting regel wil men het "marktplaatspubliek" weren en je kunt het met deze regel eens zijn of niet, hij is er nu eenmaal.

Groet,
Roger

NinaPaul

Ben ik het ook mee eens, maar er staat niet in dit topic dat je eerst 10 posts moet maken voordat je een tip mag plaatsen.
Dat het aannemelijk is ben ik met je eens, maar het is een maas in de "wetgeving" van het forum.

Maar dan komen we op het volgende: Wordt er hier bedoeld dat iedereen zijn eigen waar niet mag aanprijzen/tippen of enkel de mensen die geen 10 posts op hun naam hebben?

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

rpakuypers

Citaat van: NinaPaul op 07-08-2012 12:09:08
Ben ik het ook mee eens, maar er staat niet in dit topic dat je eerst 10 posts moet maken voordat je een tip mag plaatsen.
Dat het aannemelijk is ben ik met je eens, maar het is een maas in de "wetgeving" van het forum.

Maar dan komen we op het volgende: Wordt er hier bedoeld dat iedereen zijn eigen waar niet mag aanprijzen/tippen of enkel de mensen die geen 10 posts op hun naam hebben?



Ik denk dat je hier als "zinnige deelnemer" zeker je eigen waar mag aanprijzen, enkel de eendagsvliegen wil men zo buiten de deur houden. Nogmaals, ik kan me daar zeker in vinden en iets 100% "dichtspijkeren" kan toch niet. Het is in ieder geval niet de bedoeling dat als je merkt dat je geen advertentie kunt plaatsen, het ook niet op deze manier doet. Dat daarmee wel eens een "pareltje tussen de zwijnen" aan het forum ontglipt dat is helaas niet anders.

Groet,
Roger