850/x70 Tips op Marktplaats/eBay/etc.

Gestart door mehn, 31-07-2012 10:38:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Spin!


www.vm-parts.nl

Barracuda_82

Ik heb wel z'n best geboden op een hoop gereedschap, maar net voor het aflopen van de veiling wat afgeleid geweest, en dus niks gewonnen uiteindelijk :(
Johan van Tongeren - www.baddecision.works

arjen850


Sbv

Citaat van: arjen850 op 20-09-2018 22:53:28
Volvo 850 2.3 T-5 R AUT 1994 Geel
€ 10.500,00
http://link.marktplaats.nl/m1313835180?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons

Worden ze eindelijk wat normaler van prijs?
En al wel een maand te koop dus ja wel normaler kwa prijs maar toch

Walter

wel compleet met het T-5R mapje.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

)()()sT

Tja, het jeukt nog steeds.... maar goed. Bankrekening says no! 8)

v0lv0freak

#13641
Ik volg die auto al sinds hij te koop staat en hij is al regelmatig in prijs verlaagd.
Als het een handbak was en geen import, dan was ik gaan kijken. Onze CY sedan heeft inmiddels bijna 4 ton gelopen en een estate is soms toch wel erg handig.

)()()sT

Handbak is er zo van te maken :-)

v0lv0freak

Citaat van: )()()sT op 21-09-2018 08:47:12
Handbak is er zo van te maken :-)

Klopt. Helaas kan ik dat niet zelf.
En blijft het een import. Voor mij persoonlijk niet zo'n probleem, maar toch (lichtjes) waarde verminderend.
Voorlopig doet de CY sedan het nog prima. Inmiddels 73K zelf mee gereden, in januari 80K in 4 jaar. Dan moeten we de 100K ook maar vol maken he  8) ;D

Eric850R

Citaat van: v0lv0freak op 21-09-2018 09:16:42
Klopt. Helaas kan ik dat niet zelf.
En blijft het een import. Voor mij persoonlijk niet zo'n probleem, maar toch (lichtjes) waarde verminderend.
Voorlopig doet de CY sedan het nog prima. Inmiddels 73K zelf mee gereden, in januari 80K in 4 jaar. Dan moeten we de 100K ook maar vol maken he  8) ;D

Het ligt misschien ook nog aan het land van waaruit geïmporteerd is?

Ik ben wel bevooroordeeld, maar ik zou altijd de voorkeur geven aan import uit Japan boven welke "origineel in NL geleverde auto". Ik snap dat niet hoor. Niet vanwege het klimaat hier en daar en ook niet vanwege de manier waarop Japanners hun auto's behandelen. Zeker als het gaat om de zeldzame exemplaren zoals wij die hier nu bespreken. En dan hebben ze daar ook nog een super-strenge keuring, waar de APK bij vergeleken een heel vriendelijk hindernisje is.

cornelis-b

Ik denk dat als je heden ten dage een CY T-5R wilt aanschaffen dat je in de meeste gevallen niet onder import uitkomt. De meeste in Nederland geleverde wagens staan bij de liefhebbers die de auto niet kwijt willen dus blijft er weinig anders over dan er een uit het buitenland te halen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

peteRRR

Denk dat je behoorlijk de kans loopt zodra je de sleutels en papieren krijgt overhandigd dat het ding nog in dezelfde straat Ontploft.

Groet

Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

classicT5

Een F6, dat is net voorbij de tijd van dubbel clutchen, maar wel erg ouderwets rijden. Daarmee op vakantie lijkt me een uitdaging

BBS

Citaat van: peteRRR op 21-09-2018 17:24:23
Denk dat je behoorlijk de kans loopt zodra je de sleutels en papieren krijgt overhandigd dat het ding nog in dezelfde straat Ontploft.

Groet


Ik denk dat je er bij de RDW voor de eerste keuring een waslijst van 4 a4-tjes aan afkeur punten mee krijgt. Gestapelde accu's?? Losse gasflessen? Geen deugdelijke elektrische installatie?

Dat ding wil ik niet eens op een kilometer afstand van mijn huis hebben staan wegens ontploffings gevaar......
Volvoloos....