Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JeffreyC

Citaat van: Sbv op 19-01-2013 21:32:14
De gele koets van Mark is niet origineel Nederland. Origineel Duitser, daarna Zweden, toen Nederland.

Misschien zal ik de strips van de week even op de banaan zetten, eens kijken hoe het staat(of niet staat)



Ok, maar toch blijft een gele aantrekkelijker dan een zwarte als ik dan toch de keuze heb ;D
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Sbv

Mark is dinsdag weer thuis volgens mij, dan zal hij wel reageren. Koets komt redelijk snel beschikbaar denk ik zo. Zwarte ook, maar deze laat ik dan niet te lang in tact ivm, ruimte gebrek

C.punTeR

Dus,dit was een gouden tip   ;)

Groet..

BenC70ES

Net 'even' je blog doorgelezen  :D   dat gaat snel hier!  paar blz verder staan er al twee T-5 R's  :eusa_clap:

Die gele is ook al erg mooi opgeknapt seg!  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Sbv

Een groene gaat er niet komen. Ik heb in het verleden al een paar jaar een DOP 855R gehad

rifwachter

Citaat van: Sbv op 19-01-2013 22:09:16
Een groene gaat er niet komen. Ik heb in het verleden al een paar jaar een DOP 855R gehad


Een Rode R zou er mooi bij passen.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Taranis

#411
Zoals Sander al schreef, deze week met behulp van Bart en Claudia een T-5R in Doetinchem gekocht. Vandaag was het moment om Sander z'n nieuwe aanwinst op te halen ;D (voor iedereen die dacht dat ik weer 850 ging rijden, helaas :P )
Sander heeft geen E-rijbewijs en ik vind dit soort tripjes schitterend om te doen, dus ik wilde graag mee :D

Vanmorgen afgesproken in Dordrecht om de auto-ambulance op te halen. Na wat gedoe met een vastgevroren slot en wat gevloek, klaar om te vertrekken:



Daarna door naar een ander behulpzaam forumlid, die zijn bus ter beschikking stelde :eusa_clap: :



Nadat we alle tweebaans-wegen in de omgeving gezien en vervloekt hadden ;D , de snelweg opgedraaid en met redelijke vaart naar Doetinchem getoerd. Daar stond Bart al op ons te wachten. De heren moesten natuurlijk eerst de gekochte waar eens inspecteren :D :





Daarna met Bart in de Mazda met retro-interieur naar het postkantoor en bij terugkomst had men de 850 al netjes gereed gezet. Bart vond dat ik dan ook maar eens op de foto moest ;D :



Bart en Sander bestuderen het interieur nog eens goed:







Daarna was het tijd om de auto op te laden. Eerst de lier afgedraaid, daarna weer terug opgewonden want met zes man de auto op de kar duwen ging eigenlijk net zo snel ;D
Sander waardeert het enorm dat ik foto's sta te maken terwijl ie druk bezig is :eusa_whistle: :





Daarna door naar huize Claudia, waar een heerlijke lunch op ons stond te wachten! :)
En hoe Bart en Claudia ook aan bleven dringen dat ze best wat bij wilden betalen, Sander bleef onvermurwbaar en weigerde de 940 in te ruilen :eusa_whistle: :



Afscheid genomen van Bart en Claudia en op het gemakje naar autodemontage Verweij(st) getoerd:







Daarna nog even snel de bus iets te vol getankt:



En terug afgeleverd. Snel even Boukes nieuwe aanwinst bewonderd en terug naar Dordrecht. Prima Chinees gegeten bij Sander en Iris en daarna het roet van een paar weken uitgeblazen op de weg terug naar huis.

Sander, Bart, Claudia, Robin, Iris, allemaal bedankt voor de erg leuke dag :D
En nee, ik ga niet in deze 850 rijden. Ik heb het wel kort overwogen en Sander heeft 't wel aangeboden dat ik 'm over mag nemen, maar ik ben net zo'n neuroot als Sander dus zou dan ook weer op zoek gaan naar een net dashboard en net interieur, nette wielen, het blok weer keurig in orde maken... dan kan ik beter op zoek gaan naar een andere :)

Sbv

Citaat van: rifwachter op 19-01-2013 22:34:40
Citaat van: Sbv op 19-01-2013 22:09:16
Een groene gaat er niet komen. Ik heb in het verleden al een paar jaar een DOP 855R gehad


Een Rode R zou er mooi bij passen.
Wil je mooie zwarte 855 hebben dan ?

)()()sT

Leuk verslag! Maarre... Wat mankeert er precies aan?

big ben

#414
Zo te zien een leuke dag gehad met behulpzame mensen  :eusa_clap: .........iedereen weer blij  :D

Ronald (staat je goed een T-5R )  ;D

Sbv

Citaat van: )()()sT op 19-01-2013 22:39:47
Leuk verslag! Maarre... Wat mankeert er precies aan?
Turbo schijnt defect te zijn. Niet verder bekeken, enkel koelvloeistof nivo stond laag viel me op. auto wou niet starten, maar kan ook lege accu geweest zijn

KIM

Al mijn forumvrienden zijn (T-5)Rren aan het verzamelen.


Misschien moet ik ook maar eens een sloperij gaan beginnen  :P

rifwachter

Citaat van: Sbv op 19-01-2013 22:39:33
Citaat van: rifwachter op 19-01-2013 22:34:40
Citaat van: Sbv op 19-01-2013 22:09:16
Een groene gaat er niet komen. Ik heb in het verleden al een paar jaar een DOP 855R gehad


Een Rode R zou er mooi bij passen.
Wil je mooie zwarte 855 hebben dan ?


Er staat hier een zwarte sedan te koop, gelukkig zitten we in Zwitserland.

Zwart met een zwart interieur blijft de mooiste combi.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Thys


Taranis

Citaat van: big ben op 19-01-2013 22:42:14
Zo te zien een leuke dag gehad met behulpzame mensen  :eusa_clap: .........iedereen weer blij  :D

Ronald (staat je goed een T-5R )  ;D

Tnx ;D

Eerst de XC maar eens in orde maken of een schop geven voor ik nog zo'n dure kostganger op de oprit parkeer ;)