Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Sbv

Binnenkort eens even testen. Het zou zo maar kunnen dat het daarin zit

knoopie

CiteerRies en ik hebben ze nog extra vast gezet met tie-wraps.

Het verbaasde mij dat de slangetjes maar een klein stukje er op zitten vandaar dat marcel en ik ze vast gezet hebben. Ze hebben niet veel nodig om los te schieten....

KIM

Gisteren even een bezoekje gehad van de Volvo onderdelen express  ;D.
Meteen even de gelegenheid gehad om een rondje te rijden met de banaan. Hij rijdt erg lekker en is, zoals Irikro al aangaf, behoorlijk kraakvrij. Toch een prestatie voor zo'n oude 850. Ik ben wel een beetje jaloers hoor...
De 740 inruilen tegen een banaan?  :eusa_think:

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

KIM

Sander wilde dat ik ging bijleggen...

UserID6342

Euhm.... niet om flauw te doen maar had je nu echt serieus gedacht geld bij te beuren op een 740 ? :evil: ;D

beunmaat

Ach Kornelis, mocht je niks voor dat vierkante hok krijgen en besluiten om hem te slopen dan heb ik wel interesse in het uitlaat spruitstuk ;D

irian paul

Citaat van: KIM op 07-02-2013 10:44:43
Gisteren even een bezoekje gehad van de Volvo onderdelen express  ;D.
Meteen even de gelegenheid gehad om een rondje te rijden met de banaan. Hij rijdt erg lekker en is, zoals Irikro al aangaf, behoorlijk kraakvrij. Toch een prestatie voor zo'n oude 850. Ik ben wel een beetje jaloers hoor...
De 740 inruilen tegen een banaan?  :eusa_think:

Kraakvrij......... , ow die achterbrug toch....... haha

KIM

Citaat van: Dirk342 op 07-02-2013 13:50:26
Euhm.... niet om flauw te doen maar had je nu echt serieus gedacht geld bij te beuren op een 740 ? :evil: ;D

Hee, maar het is wel een 745 TIC Automaat: Die zijn zeldzaam!
En die banaan is ook een oud hok  :evil:

Ach ik weet het Dirk, maar ik geloof dat ook de 740 beter in delen verkocht kan gaan worden. Het lederen interieur ligt nog op zolder...

UserID6342

Denk dat je de 745 gewoon moet houden Kornelis...  Als je 'm sloopt krijg je dat 700/900 volk over je heen en daar word je meestal niet erg vrolijk van. 

Willen heel veel, maar betalen heel erg weinig...  Uitzonderingen daargelaten, maar die zoek ik ook nog steeds :evil: ;D.  En wat denk je voor zo'n ding in onderdelen te beuren, gewoon even serieus ?  Die tijden van hoofdprijzen zijn echt voorbij hoor....

Sbv

De banaan is inderdaad redelijk kraakvrij. Gelukkig wel, ander pur ik dat ding helemaal vol. Ruilen voor de 740 zit er niet in. Ik kan niet fatsoenlijk in een 740 zitten, laat staan langere stukken rijden.
Gelukkig zijn er nog wel genoeg werkzaamheden te doen aan de banaan en dat is maar goed ook, anders ga ik me vervelen als het ding gelijk klaar is.
Het staat overigens een ieder wel vrij een bod uit te brengen  ;D


rifwachter

Citaat van: Sbv op 08-02-2013 07:12:30
De banaan is inderdaad redelijk kraakvrij. Gelukkig wel, ander pur ik dat ding helemaal vol. Ruilen voor de 740 zit er niet in. Ik kan niet fatsoenlijk in een 740 zitten, laat staan langere stukken rijden.
Gelukkig zijn er nog wel genoeg werkzaamheden te doen aan de banaan en dat is maar goed ook, anders ga ik me vervelen als het ding gelijk klaar is.
Het staat overigens een ieder wel vrij een bod uit te brengen  ;D




ik heb nog geen goede foto's gezien van je CY. 
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Sbv

Binnenkort even wat maken. Momenteel staat de banaan ca 1100 km bij mij vandaan

elianmars

Citaat van: Sbv op 08-02-2013 20:14:35
Binnenkort even wat maken. Momenteel staat de banaan ca 1100 km bij mij vandaan

Heeft de buurman geen sleutel?  ;D

grijzev70tdi

Zou handig zijn als did bij de koppeling van de zwarte kon komen ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder