Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bouke

Hadden we nou al andre stabistangen voor gezet dat scheelt ook wel wat?

Sbv

Citaat van: Bouke op 10-05-2013 11:30:59
Hadden we nou al andre stabistangen voor gezet dat scheelt ook wel wat?
Er zit een andere op, die van de zwarte 850 afgekomen is

StefanCJ

Citaat van: maruska op 10-05-2013 10:50:50
oooo, ik dacht dat je al bijna klaar was met alle klussen sander ;D

Helaas ... Die vlieger gaat nooit op  ;D. Altijd als je denkt dat je klaar bent komt er weer wat nieuws.

:)

knoopie

mede daar door blijf je elkaar zien met klussen....







Helemaal niet erg.

;)

StefanCJ

Citaat van: knoopie op 10-05-2013 12:02:16
mede daar door blijf je elkaar zien met klussen....







Helemaal niet erg.

;)

Euuh ... Ik zie jou nooit als ik aan het klussen ben hoor  8)

maruska

moet je ook maar een keer naar "chez verweij" in sevenhouses komen :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Sbv

Het leuke van een 850 is dat je altijd bezig blijft. Heb je 1 ding gemaakt, dan gaat er wel weer wat anders kapot.

Vanmiddag even de gordel aan bestuurderskant vervangen ivm niet lekker meer oprollen en dus de stoel wat omhoog gezet.
Grrrr rugleuning verstelling werkt niet meer.............kabel te kort of los....


Stoel er maar uit gehaald en inderdaad het bekende probleem van kabel. Kabel wat ingekort en hoera...verstelling werkt weer.

elianmars

Je zou je eens vervelen in het weekend  ;D


Geniet er nog maar even van. Over een tijdje heb je wat anders omhanden  :eusa_whistle:

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Voorlopig nog niet hoor.  ;D

Die C30 zal er misschien nog wel een keer komen. Heb er al 1 gehad in het verleden

grijzev70tdi

Citaat van: Sbv op 12-05-2013 21:29:02
Voorlopig nog niet hoor.  ;D

Die C30 zal er misschien nog wel een keer komen. Heb er al 1 gehad in het verleden

Bedoel een andere C30 dan dat jij bedoeld ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 12-05-2013 21:29:41
Citaat van: Sbv op 12-05-2013 21:29:02
Voorlopig nog niet hoor.  ;D

Die C30 zal er misschien nog wel een keer komen. Heb er al 1 gehad in het verleden

Bedoel een andere C30 dan dat jij bedoeld ;D

Ik begreep 'm gelijk  ;D

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 12-05-2013 21:29:41
Citaat van: Sbv op 12-05-2013 21:29:02
Voorlopig nog niet hoor.  ;D

Die C30 zal er misschien nog wel een keer komen. Heb er al 1 gehad in het verleden

Bedoel een andere C30 dan dat jij bedoeld ;D
Ik ook hoor

grijzev70tdi

Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Tot op heden nog steeds geen foutmelding meer gezien op A2 aangaande lambda lampje. Doordat de V70n momenteel in het Zeeuwse rond sjeest met Taranis erin maakt de banaan weer eens wat meer kilometers. Ik begin er inmiddels aan te wennen en de auto gaat ook wat lekkerder rijden.
Afgelopen vrijdag 4 nieuwe banden erop laten zetten op mijn werk en dat was een hele verbetering tov de banden die erop lagen. Nu spoort het allemaal wel lekker en rijdt het een stuk strakker.

Hopelijk komende week mijn bestelling binnen met nieuwe nivomats achter. Helaas waren de blauwe niet meer leverbaar als set, nu maar een set zwarte besteld.
Mocht dit er allemaal onder zitten dan eens kijken naar de bussen aan het uiteinde van de achteras dis zullen hun beste tijd wel gehad hebben vermoed ik zo.