Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sbv

Vraag die ik dan weer heb. Imitatie of originele rubbers ?

V70geRwin

Citaat van: Sbv op 30-05-2013 11:31:04
Vraag die ik dan weer heb. Imitatie of originele rubbers ?

rond de 70 imi en origineel dacht ik 180?
bij mij doen de scanpech het nu prima (2 jaar 30K).

neem je de locks in de as ook gelijk mee?

Sbv

Origineel kreeg ik 132 euro door incl btw en met korting.

Ik weet nog niet hoeveel ik met de banaan ga rijden. Van variëren tussen de 8k (als het 3e auto blijft) en de  >45 k per jaar(als het hoofd vervoer gaat worden)

Blokken in de achteras zijn nog prima. Het is meer, is het het prijsverschil waard tussen immi en origineel ?

V70geRwin

Citaat van: Sbv op 30-05-2013 12:13:02
Origineel kreeg ik 132 euro door incl btw en met korting.

Ik weet nog niet hoeveel ik met de banaan ga rijden. Van variëren tussen de 8k (als het 3e auto blijft) en de  >45 k per jaar(als het hoofd vervoer gaat worden)

Blokken in de achteras zijn nog prima. Het is meer, is het het prijsverschil waard tussen immi en origineel ?

voor die 2 keer 6 tientjes zou ik origineel nemen, zeker als de kans er is dat je veel meer gaat rijden.
het is geen klusje wat je snel nog een keer wil doen, al zal het met de tool iets makkelijker gaan.

KIM

Hmm ik dacht dat het toch wel duidelijk was dat dit een foto van een nieuw achterasrubber was.
Kennelijk toch niet...

Het tooltje voor dat rubber is door Spekkie afgebeeld.

Ik heb ze voor 200 de 2 kunnen overnemen  :eusa_dance:

elianmars

Citaat van: KIM op 30-05-2013 14:53:26
Hmm ik dacht dat het toch wel duidelijk was dat dit een foto van een nieuw achterasrubber was.
Kennelijk toch niet...

Het tooltje voor dat rubber is door Spekkie afgebeeld.

Ik heb ze voor 200 de 2 kunnen overnemen  :eusa_dance:

Dat het een rubber is, is duidelijk, maar je zegt erbij "Dit is het tooltje voor de achteras rubbers."

Ewout Schalkwijk

Mijn tooltje komt morgen binnen. Ik moet ruim 400 euro incl. BTW en korting betalen voor alles compleet. 2x silentblocks en 2x die andere tralala zoals op de foto. Dit is ook incl. alle boutjes en rommeltjes.

Hoop geld maar dan is het maar nieuw. Ik weet niet eens of die rommel versleten is, zal nog eens checken voordat ik de bestelling plaats.  :eusa_whistle: ;D


Ewøut

Ohja, koppeling kost bijna 850,00 eurootjes...
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: elianmars op 30-05-2013 15:51:53
Citaat van: KIM op 30-05-2013 14:53:26
Hmm ik dacht dat het toch wel duidelijk was dat dit een foto van een nieuw achterasrubber was.
Kennelijk toch niet...

Het tooltje voor dat rubber is door Spekkie afgebeeld.

Ik heb ze voor 200 de 2 kunnen overnemen  :eusa_dance:

Dat het een rubber is, is duidelijk, maar je zegt erbij "Dit is het tooltje voor de achteras rubbers."

En ik zat te stangen ;D

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 30-05-2013 16:16:33
Mijn tooltje komt morgen binnen. Ik moet ruim 400 euro incl. BTW en korting betalen voor alles compleet. 2x silentblocks en 2x die andere tralala zoals op de foto. Dit is ook incl. alle boutjes en rommeltjes.

Hoop geld maar dan is het maar nieuw. Ik weet niet eens of die rommel versleten is, zal nog eens checken voordat ik de bestelling plaats.  :eusa_whistle: ;D


Ewøut

Ohja, koppeling kost bijna 850,00 eurootjes...

Is het goed als ik het pas ietsje later dan morgen ophaal? Vandaag beetje boel boos geworden op de werkplaatschef, dus ik laat me er v/d week even niet meer zien :eusa_whistle:

850 euro is een koopje trouwens, een lekkend diff afdichten kost al 800.

elianmars

Citaat van: Taranis op 30-05-2013 21:02:41
Vandaag beetje boel boos geworden op de werkplaatschef, dus ik laat me er v/d week even niet meer zien :eusa_whistle:


Staat niks over in je blog?  :eusa_think:  ;D

Taranis

Citaat van: elianmars op 30-05-2013 21:09:04
Citaat van: Taranis op 30-05-2013 21:02:41
Vandaag beetje boel boos geworden op de werkplaatschef, dus ik laat me er v/d week even niet meer zien :eusa_whistle:


Staat niks over in je blog?  :eusa_think:  ;D

Niet alles hoeft in dat blog :P

Marc O.

Citaat van: Taranis op 30-05-2013 21:17:16
Citaat van: elianmars op 30-05-2013 21:09:04
Citaat van: Taranis op 30-05-2013 21:02:41
Vandaag beetje boel boos geworden op de werkplaatschef, dus ik laat me er v/d week even niet meer zien :eusa_whistle:


Staat niks over in je blog?  :eusa_think:  ;D

Niet alles hoeft in dat blog :P

Op facebook dan ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

triton

Zou de originele nemen weet je zeker dat het goed is.
Professioneel raddraaier

Taranis

Citaat van: Marc O. op 30-05-2013 21:18:16
Citaat van: Taranis op 30-05-2013 21:17:16
Citaat van: elianmars op 30-05-2013 21:09:04
Citaat van: Taranis op 30-05-2013 21:02:41
Vandaag beetje boel boos geworden op de werkplaatschef, dus ik laat me er v/d week even niet meer zien :eusa_whistle:


Staat niks over in je blog?  :eusa_think:  ;D

Niet alles hoeft in dat blog :P

Op facebook dan ;D

Ach laat ik het zo zeggen: ik vind het geen probleem als iemand 90 euro excl btw per uur rekent, als de professionaliteit dan ook navenant is. Of om het simpel uit te drukken: als diegene z'n geld opbrengt. Maar ik ga geen 108,90 euro per uur betalen voor een ongemotiveerde flapdrol die z'n tijd uitzit tot z'n pensioen en geen zin heeft om z'n handen vies te maken. En bovendien extra uren rekent, bovenop de tijd die Volvo NL voorschrijft en door een simpele universele garage wel gehanteerd én gehaald wordt.

Dat heb ik gezegd waar 2 monteurs bij stonden en dat werd me niet in dank afgenomen. Ik snap dat dat pand betaald moet worden, maar ik heb 7 jaar gestudeerd en ook niet zo'n uurtarief ;)

En ja, ik kan soms ontzettend arrogant zijn.

elianmars

Citaat van: Taranis op 30-05-2013 21:24:53
Citaat van: Marc O. op 30-05-2013 21:18:16
Citaat van: Taranis op 30-05-2013 21:17:16
Citaat van: elianmars op 30-05-2013 21:09:04
Citaat van: Taranis op 30-05-2013 21:02:41
Vandaag beetje boel boos geworden op de werkplaatschef, dus ik laat me er v/d week even niet meer zien :eusa_whistle:


Staat niks over in je blog?  :eusa_think:  ;D

Niet alles hoeft in dat blog :P

Op facebook dan ;D

Ach laat ik het zo zeggen: ik vind het geen probleem als iemand 90 euro excl btw per uur rekent

Hoeveel?  :o

Bouke