Rood is nu weer grijs

Gestart door Sbv, 31-12-2012 22:22:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sbv

Zoals vandaag al in het geërgerd topic te lezen was is afgelopen nacht mijn zijruit ingeslagen en een oude gare navi geleend(zonder terug te brengen).
Dankzij een tip van forumlid Kulk in de buurt een ruit gevonden. Voor werk moest ik toch even op pad en dan is een kleine omweg zo gemaakt.
Maruska is langs geweest en na een bak chinees hebben we de glaszooi opgeruimd en ruit vervangen. Ruit vervangen is niet zo een probleem en gaat redelijk vlot, maar alle glas opruimen kost best wel wat tijd.

Mark dank voor je hulp, met 2 gaat wat makkelijker dan alleen.

maruska

en natuurlijk weer graag gedaan. met 2 is idd net handiger, op naar de volgende klus ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

KIM

Echt balen zeg, zo'n zijruit... Zijn zelfs die ouwe hokken niet veilig meer?
Dat glas ga je nog wel vinden een poosje. Of je moet een interieurwissel uitvoeren...  :P

Sbv

Citaat van: KIM op 13-11-2013 09:07:28
Echt balen zeg, zo'n zijruit... Zijn zelfs die ouwe hokken niet veilig meer?
Dat glas ga je nog wel vinden een poosje. Of je moet een interieurwissel uitvoeren...  :P
Glas zal vast wel al hebben we ongeveer de hele deur uit elkaar gehaald en stukje interieur los. Er zal altijd wel ergens een stukje nog liggen. Vanochtend geen rammels gehoord afgezien van de normale rammels

KIM

Toen ik er in reed vond ik jouw auto anders behoorlijk rammelvrij. Heb je rammels toegevoegd?

StefanCJ

Ik vind de banaan ook een rammelvrije auto. Zo stil is mijn S70 niet geweest.

Vulk

Kom eens hierheen en dan spreken we nog eens! Zelfs een echte tank zal niet rammelen op Nederlandse wegen denk ik.

pwassink

Citaat van: Vulk op 13-11-2013 17:28:16
Kom eens hierheen en dan spreken we nog eens! Zelfs een echte tank zal niet rammelen op Nederlandse wegen denk ik.

Ah, voor de feestboek-lozen dus nog een keertje ..  ;D


Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Hiker

Citaat van: pwassink op 13-11-2013 19:02:20
Citaat van: Vulk op 13-11-2013 17:28:16
Kom eens hierheen en dan spreken we nog eens! Zelfs een echte tank zal niet rammelen op Nederlandse wegen denk ik.

Ah, voor de feestboek-lozen dus nog een keertje ..  ;D

https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/p480x480/537860_374517289343751_839983033_n.jpg

;D die is goed!

En Sander, balen van die ruit, maar fijn dat het weer geregeld is......

Wat voor nav ben je nu kwijt?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Sbv

Een TomTom XL, oude welke mijn ouders nog hadden liggen. Kaarten 2012 dat wel. Ding deed het nog prima, maar goed nu een mooi excuus voor wat anders

elianmars

Citaat van: Sbv op 13-11-2013 22:30:27
Een TomTom XL, oude welke mijn ouders nog hadden liggen. Kaarten 2012 dat wel. Ding deed het nog prima, maar goed nu een mooi excuus voor wat anders

Navigeren gaat toch prima met je telefoon?

Relaxed

Citaat van: elianmars op 13-11-2013 23:35:12
Navigeren gaat toch prima met je telefoon?

Ja hallo, met Marcel, kan je me uitleggen hoe ik moet rijden?  :angel:

Ewout Schalkwijk

Ik heb nu ook al 2 of 3 jaar m'n TomTom werkeloos liggen in de kast. Ik navigeer alleen nog maar met TomTom op m'n iPhone. Werkt prima, en voor die 69 euri's krijg ik nu al jaren gratis update's van de wegenkaarten. Toch zo'n 2 a 3 keer per jaar. Telefoon heb je ook altijd bij je, dus een item minder in de auto voor het dievengilde.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Sbv

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-11-2013 07:20:03
Ik heb nu ook al 2 of 3 jaar m'n TomTom werkeloos liggen in de kast. Ik navigeer alleen nog maar met TomTom op m'n iPhone. Werkt prima, en voor die 69 euri's krijg ik nu al jaren gratis update's van de wegenkaarten. Toch zo'n 2 a 3 keer per jaar. Telefoon heb je ook altijd bij je, dus een item minder in de auto voor het dievengilde.

Ewøut
Hoe zit het met verkeersinfo ?

elianmars

Citaat van: Sbv op 14-11-2013 08:12:44
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 14-11-2013 07:20:03
Ik heb nu ook al 2 of 3 jaar m'n TomTom werkeloos liggen in de kast. Ik navigeer alleen nog maar met TomTom op m'n iPhone. Werkt prima, en voor die 69 euri's krijg ik nu al jaren gratis update's van de wegenkaarten. Toch zo'n 2 a 3 keer per jaar. Telefoon heb je ook altijd bij je, dus een item minder in de auto voor het dievengilde.

Ewøut
Hoe zit het met verkeersinfo ?

Op mijn Galaxy is de info altijd up to date.