StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BBS

Citaat van: elianmars op 08-01-2018 21:11:33
Citaat van: BBS op 08-01-2018 21:07:02
Citaat van: elianmars op 08-01-2018 20:45:11
Foto's doen het niet, flipse
Internet rekening niet betaald? ;D

Foto's zijn gewoon zichtbaar bij mij hoor ;)

Op mijn phone niet zichtbaar:

https://myalbum.com/photo/jhJJVfr06znE/360.jpg
Vreemd.... Op het MacBook gewoon zichtbaar. ???
Volvoloos....

knoertS70

Citaat van: elianmars op 08-01-2018 19:23:51
Citaat van: knoertS70 op 08-01-2018 19:08:07
Hier op in hakende, ik heb mijn eigen domein. Maar hoe host ik die foto´s dan?


Ik zet de foto's via een ftp programma (ik meen Filezilla) in mapjes op mijn site. Daar vandaan link ik ze hier op het forum.

Dank je, ga ik proberen.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Snellebaksteen

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

kulk


Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ

Ben het wel beu met Google foto's. Wat een gedoe. Nu een domein aangemaakt en van de week even kijken hoe ik daar foto's geplaatst krijg. Of het is te ingewikkeld, of ik te oud voor zulke dingen. Beide kan ook nog  ;D

Snellebaksteen

Ik link tegenwoordig alles gewoon naar m'n Onedrive. Werkt prima.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

BBS

Citaat van: StefanCJ op 09-01-2018 21:59:45
Ben het wel beu met Google foto's. Wat een gedoe. Nu een domein aangemaakt en van de week even kijken hoe ik daar foto's geplaatst krijg. Of het is te ingewikkeld, of ik te oud voor zulke dingen. Beide kan ook nog  ;D
Als je een site hebt waar je kan kiezen welke programma's er geïnstalleerd kunnen worden -soort van Installatron- een fotoalbum aanmaken. Is simpel en vanwaaruit je foto's uploaden en hosten. Is een half uurtje om aan te maken maar daarna heb je ook gezeur meer en link je ze zo naar elke willekeurige plaats toe. ;)
Volvoloos....

StefanCJ

De foto's van vorige pagina werken eindelijk  :D.

StefanCJ

Bij koud en vochtig weer kraakte de ophanging als een malle bij het op- en afrijden van verkeersdrempels. Aangezien ik in een drempelrijke wijk woon geen pretje dus   :( . Google wees me in de richting van de stabistangetjes en rubbers. Ik heb ze van Febi besteld. Febi maakt kwalitatief erg goede onderdelen en zijn een stuk voordeliger dan de originele onderdelen van BMW. Het is een klusje van niks, maar ik kan weer drempels nemen zonder bijgeluiden.

De foto vertekent een beetje maar het nieuwe bovenste rubber is 4mm hoger dan de oude, die heeft al een zwaar leven achter de rug.


En de stangetjes. Niet veel spannends verder.


8)

widebody

Hier wel eens gekeken, Stefan?

https://www.offenga.nl

Hier haalde ik in mijn wilde periode de parts oa vandaan. Goeie service, kunnen soms ook special parts op verzoek tijdelijk in de webshop plaatsen.

widebody


elianmars

Ik meende eerst flapdrol te lezen in de link  :eusa_shifty:  ;D

widebody


UserID6342

De stabistokjes bij BMW kun je in ieder geval een heel stuk beter tegen houden met een sleutel, als die van Volvo ;D