RPM defloater

Gestart door Maarten-t5, 29-06-2013 21:59:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BBS

Ik blijf het ook volgen, want mijn 2,5T heeft er ook "last" van dat 'ie blijft hangen in de toeren.
Hij hoeft niet extreem terug te vallen, maar iets sneller in toeren gaan dalen is wel heul prettig. Zeer als je even sportief wilt rijden. of snel moet schakelen dan sta je eigenlijk te wachten totdat hij in toeren terug valt....
Volvoloos....

Wout309t

Aha, Maarten 'de zoon van'? Ik vind het een mooi idee en heb er zeker belangstelling voor! Erger me er ook ontzettend aan, al ben ik het al jaren gewend.
Voor de critici, zo ver terugvallen kan niet eens, het is geen rem....
Werkt het ook op M4.4?
2011 V70 2.0T R-Design MT

Maarten-t5

#17
Nieuw filmpje toegevoegd in de startpost:

http://www.youtube.com/watch?v=7iaew4WWfs4

Citaat van: Wout309t op 30-06-2013 08:40:03
Aha, Maarten 'de zoon van'? Ik vind het een mooi idee en heb er zeker belangstelling voor! Erger me er ook ontzettend aan, al ben ik het al jaren gewend.
Voor de critici, zo ver terugvallen kan niet eens, het is geen rem....
Werkt het ook op M4.4?

Ik weet nog niet zeker of het werkt op m4.4, maar ik denk het wel. Moet ik nog onderzoeken. Bij Me7 zal het iig in zijn huidige vorm niet werken.

Wout-P11

Hoe staat het hier eigenlijk mee? Vond dit wel interessant namelijk...  :)
'99 Subaru Forester S-turbo & '97 Nissan P11 SR20

Maarten-t5

Het werkt op zich prima. Ben nog bezig met verbeteringen.  Heb het alleen een beetje druk dus het gaat niet zo hard.

Wout-P11

Citaat van: Maarten-t5 op 10-09-2013 22:57:53
Het werkt op zich prima. Ben nog bezig met verbeteringen.  Heb het alleen een beetje druk dus het gaat niet zo hard.

Goed werk heeft tijd nodig, toch?  ;D
Maar ik zou het leuk vinden als je meer laat horen wanneer er voortgang in het project is, want ik erger me mateloos aan het "floaten"...  :P

Succes!
'99 Subaru Forester S-turbo & '97 Nissan P11 SR20

Bostel

Ik heb er ook wel interesse in als je product op 'de markt' komt.  :)
Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!

Marijn Degens

Lijkt me helemaal geweldig  8)

leons850

Ziet er goed en veelbelovend uit! :eusa_clap:
Wanneer je ze op de markt brengt wil ik er ook graag één reserveren.
Keep up the good work!
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

J.Langras

Goed bezig.
Dit is het euvel waar ik me direct aan heb geërgerd vanaf het begin dat ik de volvo had. Ik heb zelfs het idee gehad dat er iets niet klopte met mijn V70R AWD 1997.
Het niet snel genoeg in toeren zakken bij overschakelen is vervelend, maar ook de complete bediening van het gas.
het lijkt wel of overal een vertraging tussen gemonteerd zit, waardoor het spelen met de auto zeer lastig is.
Als ik vermogen op de wielen wil of juist het vermogen niet op de wielen, moet het er ook zijn en niet ietsje pietsje later.

Ik blijf het met spanning volgen. Ik hoop alleen wel dat de eventuele MOD ook helpt bij mijn uitvoering.

Groetjes en succes,

Jos



Vulk

Ik weet eigenlijk niet of ik dit fijn zou vinden of niet. Ik zou er best wel eens mee willen rijden.

Zijn er ook nadelen (technisch dan)?

snix

Hier ook interesse voor een 10V op benzine valt hij lekker snel terug in de toeren maar als ik op gas rij blijft hij wat meer hangen. Als dit apparaat dit kan oplossen zou dat heel mooi zijn

thuur

Citaat van: Vulk op 12-09-2013 12:15:14
Ik weet eigenlijk niet of ik dit fijn zou vinden of niet. Ik zou er best wel eens mee willen rijden.

Zijn er ook nadelen (technisch dan)?

Ik verwacht het niet. Ik denk dat Volvo dit, net als de "bobbel op de gasklep", heeft gemaakt om het rijcomfort te verhogen. Vloeiender, niet nerveus, etc..


Gr ;)

Wout-P11

Ik vind het vooral "mis-matchen" met het toerental in de volgende versnelling.
Dit is m'n eerste Volvo en ik heb bij geen enkel ander merk iets dergelijks ondervonden.
Ik kan er dus totaal niet aan wennen. Wellicht ervaart iemand met 300k kilometer Volvo-ervaring dit heel anders...  ;)
'99 Subaru Forester S-turbo & '97 Nissan P11 SR20

Bostel

Mijn impreza turbo had toch net hetzelfde fenomeen.
Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!