Auteur Topic: De Volvo's, de Bug en de Mattie(s) van volvobug  (gelezen 61204 keer)

volvobug

• Wat anderen bedacht hebben moet ik op z'n minst kunnen begrijpen!
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • V70 2.5 10v '97 LPi / V70R FWD AUT '98 LPi
    • Volvo foto album
Re: De Volvo's, de Bug en de Mattie(s) van volvobug
« Reactie #810 Gepost op: 10-10-2018 12:21:28 »
Ook nog een leuk voorval, ik wist van TonV70R dat de eigenaar vóór hem van de Saffron destijds bij Volvo Hooftman (4 vestigingen) werkte maar dat was uiteraard alweer 6 jaar geleden.
Aangezien ik veel op kantoor Woerden ben, koop ik al jaren de originele onderdelen bij Hooftman in Woerden, niet in de laatste plaats vanwege de clubkorting  :angel:. Met een min of meer vast contactpersoon in het verleden afgesproken dat ik dan 's ochtends een mailtje stuur met de onderdeelnummers en zekerheidshalve het kenteken. Veelal einde ochtend mailtje retour dat het 's middags opgehaald kan worden.

Week of drie geleden voor het eerst mailtje gestuurd met bestelling voor de XD-VX-10, krijg ik in de loop van de dag mailtje terug:

Ha Ruud ,

Gefeliciteerd met de aanschaf van deze mooie v70-R.
7 jaar geleden was ik nog de gelukkige eigenaar van deze auto.
Ik heb je spullen besteld zodra ze binnen zijn geef ik je een belletje.

Met vriendelijke groet,

Dennis (achternaam bekend bij de redactie :-)
Service Support medewerker

Hooftman Woerden BV

Stom toevallig zeg, de beste man is recent verhuisd naar Woerden en heeft altijd op vestiging Alphen gewerkt maar nu in Woerden, en is ook nog eens degene die o.a. de onderdelen afhandelt! Uiteraard inmiddels ook persoonlijk kennis mee gemaakt en daarmee al wat meer zicht op de historie van deze automobiel!   :D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Sbv

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • '95 850 T-5R, '99 S70R, '00 V70R en 14 XC60 D4 AWD
« Reactie #811 Gepost op: 10-10-2018 13:58:26 »
Dat zijn de leukere zaken. Veel meer inzicht in de historie van de auto gekregen nu ?

Ries van de Zilverschuit

• Polar lid
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • V70 2.5T lpi, 1997, mt, 426
« Reactie #812 Gepost op: 10-10-2018 20:49:22 »
Dennis zit er inderdaad nog niet zo lang. Hij moet onze auto's dan kennen. Laatste tijd verschillende nieuwe mensen daar en ik moet nog even aan het nieuwe loopje wennen in de showroom,