De ABS-312 storing is inmiddels alweer opgelost, bij nadere inspectie bleek toch 1 van de kabels afgebroken te zijn:

Het uiteinde was afgebroken maar wel nog in de stekker blijven zitten waardoor ik dit in eerste instantie over het hoofd heb gezien. Met wat peuterwerk de stekker opengemaakt en het metalen contact terug op de kabel kunnen zetten. Voila, storing weg!

Ook het onderdeelnummer en de afdichtring tussen homokineet en lager op de foto gezet voor toekomstig gebruik. Doordat deze ontbrak is het vorige lager met ca. 60K km aan gort gedraaid door vocht en dientengevolge roest. Hier de ring gemonteerd op de homokineet:

Bij het loshalen van een aandrijfas, het vervangen van een wiellager of fuseestuk altijd even goed controleren of de afdichtring achter blijft in het fuseestuk. Voor de kosten hoef je het niet te laten om een nieuwe mee terug te monteren, die zijn 3-4 euro per stuk.
Ik heb nu dus 3 van de 4 wiellagers vervangen, die voor linksvoor is inmiddels ook besteld. En dan pak ik meteen de spoorstangen en stuurkogels links en rechts mee. Les die ik van de 10V geleerd heb om dat vooral eerder te doen dan pas bij +600K km

, ook al heb je geen merkbare speling.