Radio SC-700 verlichting opeens niet meer werkend..

Gestart door Benny03, 14-08-2013 23:12:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benny03

Ik had eerst een peperdure dubbel DIN gemonteerd maar ik wou toch terug naar Volvo Original.
Nu is het probleem dat ik de radio een jaar terug met werkende verlichting heb weggezet.
En nu na her montage is opeens de verlichting stuk? Snap er helemaal niets van??

De eerste stekker is toch voor geluid (de kleinere stekker)
En de grootste stekker voor stroom?

Heel maf is dat het middelste scherm wel beeld geeft. Zie foto..


Benny03

Zijn alle lampjes gewoon plots stuk of heb ik zitten kloten met de bedrading?

Sbv

kan je andere radio lenen of de radio bij een andere 850/v70 erin steken dan kan je dat uitsluiten.

Ik neem aan dat je niet in de bekabeling hebt gesneden en dus gewoon stekker erin en klaar

Benny03

Citaat van: Sbv op 15-08-2013 09:55:34
kan je andere radio lenen of de radio bij een andere 850/v70 erin steken dan kan je dat uitsluiten.

Ik neem aan dat je niet in de bekabeling hebt gesneden en dus gewoon stekker erin en klaar

Nou de dubbeldin heeft heel veel bekabeling gehad (gps iPod wifi etc) dus misschien dat er iets losgeschoten is. Overigens heb ik wel een iso omvormer gebruikt

Sbv

iso omvormer, dat zijn toch stekkers ?
gps is losse draad en de rest lijkt me ook.

Benny03

Citaat van: Sbv op 15-08-2013 10:08:59
iso omvormer, dat zijn toch stekkers ?
gps is losse draad en de rest lijkt me ook.

Ja maar dat was zoveel draad bij elkaar dat ik misschien de verlichting voedings draad heb beschadigd? Of werkt de verlichting van het schermpje dan ook niet

grijzev70tdi

Probeer eens een.andere radio. Orgineel bedoel ik
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Benny03

Nou het zijn de lampjes, ze zijn allemaal doorgebrand. Weet iemand het onderdeel nr?