Foto's van m'n 850 Turbo.

Gestart door Died850, 06-09-2013 10:36:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

kulk

Mooi ritje en leuke foto's ook  :eusa_clap:

Mooi om te rijden daar he maar die grenscontroles zijn echt irritant, vooral Hongarije Servie heb ik al een paar keer als lastig ervaren, maakt niet uit op wat voor tijd je komt ook, geen peil op te trekken. Ook Kroatie - Slovenie kan je het slecht treffen, snap ik ook niet, is allebei EU ????

cornelis-b

 :eusa_clap: Leuk verslag van een net zo leuke reis
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

V70geRwin

Leuke trip en mooie plaatjes, je wagen blijft toch ook prachtig  :eusa_clap:
Goede thuisreis straks!

Miyel

Citaat van: Died850 op 03-06-2018 17:53:03
.. en ben nog druk bezig met schuifdaken herstellen. Heb nu een eerste proefmodel af. Niet geheel naar wens maar deze ga ik nu zelf tijdelijk gebruiken aangezien ik ben begonnen met mijn originele dak.

Best flinke roestschade, ik zal de vorderingen proberen bij te houden in mijn blog ;D.

Leuke trip inderdaad!
Ik zag jou werkzaamheden aan het dakraam; ik ben hier ook al eens mee bezig geweest. Nog niet af, maar dat komt wel een keer..  :P
Misschien heb je wat aan de link..
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

rjverbrugh

Citaat van: kulk op 20-08-2018 13:31:44
Mooi ritje en leuke foto's ook  :eusa_clap:

Mooi om te rijden daar he maar die grenscontroles zijn echt irritant, vooral Hongarije Servie heb ik al een paar keer als lastig ervaren, maakt niet uit op wat voor tijd je komt ook, geen peil op te trekken. Ook Kroatie - Slovenie kan je het slecht treffen, snap ik ook niet, is allebei EU ????

Heb daar een tijdje gewoond(Belgrado), de grenzen zijn vooral in de zomer een drama ( Kroatie-Servie, Hongarije-Servie en Servie-Bulgarije) Heeft te maken met het vakantieverkeer van veel naar Turkije terugekerende vakantiegangers ( uit NLD en vooral DLD, maar ook uit  andere landen, en dan in juli heen en in augustus terug).....Wachtijden tot 5 uur zijn geen uitzondering.

Probleem Slovenie-Kroatie ligt aan het feit dat Kroatie wel EU lid is, maar (nog) niet in de Schengen-zone valt.

Verder mooie en herkenbare foto's, heb met de motor wel de Fagarasan gereden, viel wel mee maar de Transalpina vond ik persoonlijk veel mooier, en minder druk en veel beter ( zegmaar nieuw) asfalt.

Died850

Dank alle en mooi dat de plaatjes bevallen ;D.

Citaat van: kulk op 20-08-2018 13:31:44
Mooi ritje en leuke foto's ook  :eusa_clap:

Mooi om te rijden daar he maar die grenscontroles zijn echt irritant, vooral Hongarije Servie heb ik al een paar keer als lastig ervaren, maakt niet uit op wat voor tijd je komt ook, geen peil op te trekken. Ook Kroatie - Slovenie kan je het slecht treffen, snap ik ook niet, is allebei EU ????
Dat was inderdaad mijn idee. Al kwam ik als ik eenmaal aan de beurt was er snel doorheen.

Citaat van: Miyel op 20-08-2018 17:22:48
Citaat van: Died850 op 03-06-2018 17:53:03
.. en ben nog druk bezig met schuifdaken herstellen. Heb nu een eerste proefmodel af. Niet geheel naar wens maar deze ga ik nu zelf tijdelijk gebruiken aangezien ik ben begonnen met mijn originele dak.

Best flinke roestschade, ik zal de vorderingen proberen bij te houden in mijn blog ;D.

Leuke trip inderdaad!
Ik zag jou werkzaamheden aan het dakraam; ik ben hier ook al eens mee bezig geweest. Nog niet af, maar dat komt wel een keer..  :P
Misschien heb je wat aan de link..
Thanks voor de link! Was dit nog niet tegengekomen. Nu zijn mijn lasskills niet optimaal maar is altijd te proberen!

Citaat van: rjverbrugh op 21-08-2018 08:37:36
Citaat van: kulk op 20-08-2018 13:31:44
Mooi ritje en leuke foto's ook  :eusa_clap:

Mooi om te rijden daar he maar die grenscontroles zijn echt irritant, vooral Hongarije Servie heb ik al een paar keer als lastig ervaren, maakt niet uit op wat voor tijd je komt ook, geen peil op te trekken. Ook Kroatie - Slovenie kan je het slecht treffen, snap ik ook niet, is allebei EU ????

Heb daar een tijdje gewoond(Belgrado), de grenzen zijn vooral in de zomer een drama ( Kroatie-Servie, Hongarije-Servie en Servie-Bulgarije) Heeft te maken met het vakantieverkeer van veel naar Turkije terugekerende vakantiegangers ( uit NLD en vooral DLD, maar ook uit  andere landen, en dan in juli heen en in augustus terug).....Wachtijden tot 5 uur zijn geen uitzondering.

Probleem Slovenie-Kroatie ligt aan het feit dat Kroatie wel EU lid is, maar (nog) niet in de Schengen-zone valt.

Verder mooie en herkenbare foto's, heb met de motor wel de Fagarasan gereden, viel wel mee maar de Transalpina vond ik persoonlijk veel mooier, en minder druk en veel beter ( zegmaar nieuw) asfalt.
Ah kijk dat verklaart een hoop. Dan is de transalpina een mooie tocht voor de volgende keer!

Vulk

Geweldig om te lezen dit! Altijd fijn als de auto he prima doet op vakantie.

Wouter1973

Mooie auto inderdaad. Ik lees niets meer over die 2-3-2 storing die ik (dacht ik?) in een paar blogs eerder wel eens tegenkwam in je dagboek. Is dat opgelost inmiddels?

Died850

Citaat van: Vulk op 26-08-2018 15:00:12
Geweldig om te lezen dit! Altijd fijn als de auto he prima doet op vakantie.
Dankje! Had wat probleempjes voor de vakantie met de dynamo maar tot nu toe geen problemen meer gehad!

Citaat van: Wouter1973 op 26-08-2018 15:19:33
Mooie auto inderdaad. Ik lees niets meer over die 2-3-2 storing die ik (dacht ik?) in een paar blogs eerder wel eens tegenkwam in je dagboek. Is dat opgelost inmiddels?
Dank, en inderdaad de foutcode is opgelost. Afdoppen van de evap was de oplossing. Volgens mij heb ik dit destijds in het desbetreffende topic gezet over de foutcode.

Died850

#639
 Het is tijd om iets te vieren: Het 5 jarige jubileum van mijn WEBBLOG ;D  :eusa_dance:

Tijd om wat plaatjes te maken om de veranderingen van de 850 in de afgelopen 5 jaar weer te geven. Helaas een andere spiegereflex camera gebruikt die naar mijn mening iets mindere kwaliteit plaatjes maakt maar gaat om het idee :D.














De 850 zelf heb ik nu dan bijna 6 jaar al in mijn bezit. Binnenkort verwennen met een kleine beurt en nieuwe Bilstein B6 schokdempers voor de voorkant. Straks eindelijk af van de B4 dempers die elke keer doorslaan met de verlaging veren zodra ze al een drempel zien  :eusa_doh:.

Vulk

Leuk gedaan! Het blijft een knappe verschijning!

Died850

Citaat van: Vulk op 06-09-2018 19:59:27
Leuk gedaan! Het blijft een knappe verschijning!

Dankje Thomas! 😁

clk-p

Gefeliciteerd  :eusa_dance:

Het is idd een mooie verschijning die geen gebrek aan aandacht heeft gehad.
Is het zo erg met de B4 Schokdempers?
Wat voor veren heb je er tussen?

Died850

Citaat van: clk-p op 09-09-2018 19:11:08
Gefeliciteerd  :eusa_dance:

Het is idd een mooie verschijning die geen gebrek aan aandacht heeft gehad.
Is het zo erg met de B4 Schokdempers?
Wat voor veren heb je er tussen?

Haha dankje!

Ja de B4 dempers kunnen de verlaging echt niet aan (bij mij althans) en nee ik stamp niet met 60kmh over drempels etc. Heb er apex verlaging veren onder. Het irriteert mij ondertussen behoorlijk maar helaas staan de B6 dempers nog in backorder. Vanaf volgende maand een paar leuke update's/upgrade's in de planning dus ;D.

clk-p

Citaat van: Died850 op 09-09-2018 19:14:00
Citaat van: clk-p op 09-09-2018 19:11:08
Gefeliciteerd  :eusa_dance:

Het is idd een mooie verschijning die geen gebrek aan aandacht heeft gehad.
Is het zo erg met de B4 Schokdempers?
Wat voor veren heb je er tussen?

Haha dankje!

Ja de B4 dempers kunnen de verlaging echt niet aan (bij mij althans) en nee ik stamp niet met 60kmh over drempels etc. Heb er apex verlaging veren onder. Het irriteert mij ondertussen behoorlijk maar helaas staan de B6 dempers nog in backorder. Vanaf volgende maand een paar leuke update's/upgrade's in de planning dus ;D.

Lijkt mij ook wel wat die b6 maar vindt ze wel aardig prijzig , maar raar dat de B4 doorslaan joh.. Ik weet van mijn vorige lang geleden auto, dat ik eens de bumpstops vergeten of verzuimde er tussen te doen met ook doorslaan tot gevolg.. Nadat ik ze er tussen gedaan had was dat over.. Toen wist ik waar die dingen dus goed voor waren 😂
Ben benieuwd hoe de b6s je gaan bevallen