Auteur Topic: Vroeger Wannabee R en de rode N, nu GGZ  (gelezen 75599 keer)

blauweroffel

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
Re: Vroeger Wannabee R en de rode N, nu GGZ
« Reactie #1035 Gepost op: 10-02-2019 18:34:21 »
Er komt geen water meer binnen, ik denk dat de mat gewoon nog niet goed droog was.....

Donderdag led in de koplampen gezet van de XC. Krijg nu de melding: "storing lamp dimlicht", dus canbus is in de war. Waarschijnlijk moet er iets tussen worden gezet. Wel meer licht (6500 k). Scheelt toch wel. De garage heeft ze er in gezet, zal hen eens vragen. Ben eigenlijk wel benieuwd of dit apk afkeur is.
Dat zien we dan wel in januari 2020

De groene is droog van binnen. Maar als ik de motor een tijdje laat draaien en dan weer uitzet, beslaan alle ramen  ???
Moet overigens de kachelmotor vervangen, ding maakt erg veel herrie.

BR

arjen850

• Forumsponsor
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • volvo bloed blijft stromen
« Reactie #1036 Gepost op: 10-02-2019 19:12:11 »
Er komt geen water meer binnen, ik denk dat de mat gewoon nog niet goed droog was.....

Donderdag led in de koplampen gezet van de XC. Krijg nu de melding: "storing lamp dimlicht", dus canbus is in de war. Waarschijnlijk moet er iets tussen worden gezet. Wel meer licht (6500 k). Scheelt toch wel. De garage heeft ze er in gezet, zal hen eens vragen. Ben eigenlijk wel benieuwd of dit apk afkeur is.
Dat zien we dan wel in januari 2020

De groene is droog van binnen. Maar als ik de motor een tijdje laat draaien en dan weer uitzet, beslaan alle ramen  ???
Moet overigens de kachelmotor vervangen, ding maakt erg veel herrie.

BR

Hier pas nog een auto gehad waarbij het mechanisme van de recirculatie regelklep kapot was, klep stond permanent dicht. De klacht was ook beslagen ramen. Na reparatie probleem opgelost.

blauweroffel

• Lid 1000+
  • Offline Offline
« Reactie #1037 Gepost op: 10-02-2019 19:29:40 »
Recirculatieklep dus wellicht kapot.
Waar zit die precies? Misschien kan ik het zelf doen, anders kom ik wel een keer bij je langs

BR

elianmars

• V70 T5 + C70 T5
  • Polar lid
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • V70 T5 '05 + C70 T5 convertible '00
« Reactie #1038 Gepost op: 10-02-2019 19:54:46 »
Achter de kachelmotor, als ik het goed heb.