Vroeger Wannabee R en de rode N, nu GGZ

Gestart door blauweroffel, 31-10-2013 18:21:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

blauweroffel

Het kvs probleem is iid opgelost.

Maar nu het volgende:
Als ik de rode met iets verdraaide wielen wegzet (dus stuur niet recht) dan komt het nu regelmatig voor dat ik de contactsleutel niet meer om kan draaien. Het stuur schiet op slot. Na veel proberen, sleutel beetje bewegen, beetje terug, eruit halen, sleutel 180 graden draaien en er weer in.
Dan draait de sleutel weer rond.
Is de sleutel nu versleten of is het slot gaar aan het worden? (met reserve sleutel ook wisselende resultaten, maar die is ook heel veel gebruikt)

Br

EdenAli

Beetje vet aan de sleutel doen? of zoiets?

blauweroffel

#392
Zoals het er nu naar uitziet wordt de blauwe deze week verkocht............ :'( :'(

en heb ik dus even iets anders nodig want we hebben twee auto's nodig.
Dus dit is m dan geworden:
Zwarte classic, BJ 2000, op gas, 350k gelopen, creme leer interieur met hout. Zal wel wat onderhoud aan zitten (nieuwe accu of dynamo), maar voorlopig is t genoeg.

foto..... : na enkele vergeefse pogingen toch gelukt te uploaden....







BR

arjen850

Zo lelijk is hij toch niet? Poetsmachine erover en je kent hem niet weer. Enne er zit een houten pookknop op, laat Henry dat maar niet zien😀😀

)()()sT

Lol, ik dacht precies hetzelfde ;D

petrolhead2.5

2.4 140pk? Leuke auto zo'n classic  ;) :eusa_clap: idd niet verkeerd.

blauweroffel

#396
Citaat van: arjen850 op 25-01-2016 21:51:26
Zo lelijk is hij toch niet? Poetsmachine erover en je kent hem niet weer. Enne er zit een houten pookknop op, laat Henry dat maar niet zien😀😀

Nee hij is bepaald niet lelijk, ik heb eigenlijk altijd gezworen bij een donker interieur... maar ik vind dit wel mooi eigenlijk. Dir pookknop had ik ook gezien, het schijnt dat de houten pookknop van een *40 één op één past in een *70.
Het enige wat ik er bij wil is een trekhaak want die zit er niet op.
Ik heb onlangs wel een afneembare trekhaak gescoord, maar die gaat onder de DOP......


nog een paar foto's



[/s]Zo te zien een verdamp installatie (lpg) [/s]
nee, lpi dus

BR

blauweroffel

Volgens de omschrijving is t een 170 pk

BR

Hans Duiven

Het enige minnetje vind ik dat stuur:
Die randovergangen van kunststof/leer naar hout en vise versa stuurt gewoon niet lekker.

blauweroffel

Citaat van: Hans Duiven op 25-01-2016 22:00:25
Het enige minnetje vind ik dat stuur:
Die randovergangen van kunststof/leer naar hout en vise versa stuurt gewoon niet lekker.


Ik heb er geen ervaring mee, als het idd niet fijn voelt, ik geloof dat ik nog wel ergens een saai grijs stuur liggen.
O, ja en ik zet er een SC805 in, die heb ik hier nog wel liggen.

Ik heb even getwijfeld over het gas, maar wij rijden met twee auto's ongeveer 40k per jaar, dus het kan wel uit.

BR

kulk

Verdamp installatie? Ziet er uit als LPI met die injectoren op het spruitstuk of snap ik er nou helemaal niks van?

blauweroffel

Citaat van: kulk op 25-01-2016 22:10:24
Verdamp installatie? Ziet er uit als LPI met die injectoren op het spruitstuk of snap ik er nou helemaal niks van?

Wat is dat onder t schutbord dan, want ik weet t eigenlijk ook niet goed

BR

arjen850

Citaat van: blauweroffel op 25-01-2016 22:14:06
Citaat van: kulk op 25-01-2016 22:10:24
Verdamp installatie? Ziet er uit als LPI met die injectoren op het spruitstuk of snap ik er nou helemaal niks van?

Wat is dat onder t schutbord dan, want ik weet t eigenlijk ook niet goed

BR

Dat is het verdeelstuk, is gewoon een lpi installatie. Dus beter😀

arjen850

Ow en van die pook, dat klopt.

kulk

#404
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met de combinatie LPG en de 2.4 motor met vaste klepstoters.

Mijn vorige roffel heb ik hierdoor weg gedaan omdat dat die ook zo'n blok had en ik graag op gas wou gaan rijden,maar toch zie je regelmatig dat dit toch vaak
prima gaat.