Auteur Topic: Vanalles over Formule 1  (gelezen 70667 keer)

The Saint

• Simon Templar
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • The world's a stage, and each must play a part
Vanalles over Formule 1
« Gepost op: 23-12-2004 20:52:57 »
Natuurlijk is het makkelijk om dit reeds bij de bekendmaking helemaal in de grond te trappen vanwege de resultaten van Minardi.

Ik kies liever voor iets positiefs en vind het veel spannender kijken met een Hollander op de grid.
Denk er aan dat er slechts enkelen zo'n stoeltje kunnen bemachtigen. Alleen dit al is een buitengewone prestatie. Ook al is het bij Minardi en ook al zal er betaald moeten worden.

Wie weet waar het toe leidt in de toekomst. Ik gun het Albers van harte.

The Saint, die zelf ook F1 coureur was geweest als ie het niet zo druk had gehad... ;)
No shirt no shoes, no pinball

ed

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • V70 D5
Re:Albers naar Minardi
« Reactie #1 Gepost op: 23-12-2004 21:15:34 »
Het is de enige manier om verder te komen in de formule 1. We zien wel hoever hij komt.

Maar was jij je auto niet aan het verkopen om een F1 aan te kunnen schaffen ;)
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

BartT5R

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • T-5R will slaughter them all!
« Reactie #2 Gepost op: 24-12-2004 09:29:55 »
Als er 1 Nederlander is die het aan zou kunnen in de F1 dan is het denk ik Albers wel, dat heeft ie wel laten zien in de DTM, wat ik van hem persoonlijk vind, daar ben ik nog niet uit.

Trouwens, over Bas Leinders ben ik ook nog niet over uit, is misschien een toffe knul, maar als je hem hoort praten denk ik, hoeplijk rijdt ie zo niet met de auto.

Ben wel eens benieuwd of Villeneuve nu terugkomt. ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

LeRa

• Lid 100+
  • Offline Offline
  • Volvo 850 2.5 10v LPG-G3
« Reactie #3 Gepost op: 24-12-2004 09:29:56 »
Nu Doornbos nog in een Jordan samen met Verstappen en Leinders ook als GrandPrix-coureur in een Minardi, dan moet er toch weer een keer een Nederlander of Belg op het podium verschijnen? :D

Of droom ik nu te hard op..............?

LeRa

M a r c

• Forumsponsor
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Broemmmmm
« Reactie #4 Gepost op: 24-12-2004 11:18:24 »
Nu Doornbos nog in een Jordan samen met Verstappen en Leinders ook als GrandPrix-coureur in een Minardi, dan moet er toch weer een keer een Nederlander of Belg op het podium verschijnen? :D

Of droom ik nu te hard op..............?

LeRa

Verstappen zien we écht nooit meer terug op de grid hoor.... Ben zelf toch wel teleurgesteld in de houding van 'ons Jos'. Van alle beloftes komt nooit iets uit, hij denkt nog steeds dat iedere F1-team op hem zit te wachten en nu niet eens het fatsoen om Albers te feliciteren. Al stuur je 'm maar een email.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

dennis850

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 24-12-2004 17:48:13 »

Verstappen zien we écht nooit meer terug op de grid hoor.... Ben zelf toch wel teleurgesteld in de houding van 'ons Jos'. Van alle beloftes komt nooit iets uit, hij denkt nog steeds dat iedere F1-team op hem zit te wachten en nu niet eens het fatsoen om Albers te feliciteren. Al stuur je 'm maar een email.

idd, die houding van jos is gewoon niet goed vind ik, al komt hij soms op tv als een koele kikker over, het is eerder een irritant en arrogant ventje...
Zijn stoeltje zie ik eerder in de DTM terrecht komen, al voelt hij daar zich nu denk ik nog te goed voor.

The Saint

• Simon Templar
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • The world's a stage, and each must play a part
« Reactie #6 Gepost op: 24-12-2004 18:59:22 »

idd, die houding van jos is gewoon niet goed vind ik, al komt hij soms op tv als een koele kikker over, het is eerder een irritant en arrogant ventje...
Zijn stoeltje zie ik eerder in de DTM terrecht komen, al voelt hij daar zich nu denk ik nog te goed voor.

Jos is een hele goede coureur, maar er komt meer bij kijken, met name de representatie van het produkt/bedrijf van de sponsor. Dit behoort helaas niet tot Jos zijn sterke kanten.
Wat dat betreft denk ik dat Albers een stuk beter ligt bij potentiele sponsors.

Overigens kan ik me de frustratie van Verstappen goed voorstellen. Als je misschien wel tot de beste 20 coureurs hoort, maar je krijgt geen auto door zaken als geld/presentatie etc., dan is dit voor een sportman natuurlijk moeilijk te verteren.

The Saint, die vroegah veel las op het Verstappen forum, maar door de eeuwig durende wilde geruchtenstroom is afgehaakt. (Verstappen naar BAR want iemand heeft iemand gezien die een vage kennis is van Rothengatter die opeens een merk sigaretten ging roken van British American Tobacco, en dat kan natuurlijk GEEN toeval zijn...)
No shirt no shoes, no pinball

animalT5R

• 2 liter toverbal tuning
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • waarheid is net een baksteen...hard
« Reactie #7 Gepost op: 25-12-2004 01:42:58 »
jos heeft een paar seizoenen f1 gereden en denkt gelijk dat ie zich kan plaatsen in het rijtje met o.a. schumacher,hierdoor komt ie bij mij over(pers mening) dat ie nogal naast ze schoenen is gaan lopen.
moet wel zeggen dat ''ons jos'' wel aan het geluid van het grind kan horen welk circuit het is.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Rad

• Lid 500+
  • Offline Offline
« Reactie #8 Gepost op: 25-12-2004 05:19:20 »
Ik ben het met The Saint eens: het is veel leuker kijken met  een (twee?) Hollanders in het veld ( en misschien ook nog wel een belg).
Ik vind het erg leuk, jammer dat hij niet iets hogerop kan starten.
Ik gun het Albers zeker, heb de afgelopen jaren toch weinig races zo boeiend gezien als de races tussen Eckstrom en Albers halverwege afgelopen seizoen. Echt super. Ook zijn optreden in Zandvoort afgelopen jaar was erg indrukwekkend. Hij weet ook de pers en het publiek goed te bespelen en komt heel wat sympathieker over dan die limburger met zijn uitsmijtersimago. Die heeft nog steeds niet door dat het naast vakmanschap ook op uitstraling en daarmee commerciële waarde aankomt.
Over Doornbos kan ik weinig zeggen, maar voorlopig komt hij erg goed over.

Reitse

• Tsja....
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • V70 2.5T MY2005. Goed, maar geen 850 GLT ;)
    • Reitse's page
« Reactie #9 Gepost op: 25-12-2004 10:20:27 »
F1 gecombineerd met de woorden "leuk" en "spannend". Nooit gedacht die combinatie ooit nog es te zien. Maar goed, weer een reden erbij om niet te kijken.

teddy

• Lid 100+
  • Offline Offline
  • 850 t5r estate
« Reactie #10 Gepost op: 25-12-2004 13:39:24 »
het ligt natuurlijk niet alleen aan jos dat hij geen stoeltje meer heeft maar ook aan het circus erom heen. en albers is zeker net zon goede piloot en hoop dat hij nog ver komt

RRRRR_Ramon

• Herrgårdsvagn
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Volvo V40 for life !
« Reactie #11 Gepost op: 25-12-2004 14:06:45 »
Denk dat Jos wel uitgereden is voor de rest van z'n leven. Ik vind het top dat er weer een Nederlander in een F1 stoeltje zit. Is altijd leuker. Als nou die Duitse meneer in die rode auto er eens mee stopt dan wordt het naast leuk ook nog eens spannend in de F1.

Albers gefeliciteerd en veel succes !!
🇸🇪 Volvo L60F Hjullastare 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V40 2.0T Nordic 🇸🇪

Rad

• Lid 500+
  • Offline Offline
« Reactie #12 Gepost op: 25-12-2004 16:00:42 »
F1 gecombineerd met de woorden "leuk" en "spannend". Nooit gedacht die combinatie ooit nog es te zien. Maar goed, weer een reden erbij om niet te kijken.
Reitse, zo klink je net als mijn vrouw!! ;D

Yackall

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: 26-12-2004 16:18:56 »
Denk dat Jos wel uitgereden is voor de rest van z'n leven. Ik vind het top dat er weer een Nederlander in een F1 stoeltje zit. Is altijd leuker. Als nou die Duitse meneer in die rode auto er eens mee stopt dan wordt het naast leuk ook nog eens spannend in de F1.

Albers gefeliciteerd en veel succes !!

Eerlijk gezegd doet Albers me niet zo veel. Vind eigenlijk dat hij nu al naast z'n schoenen loopt. Dan heeft Jos daar in ieder geval meer reden toe. Er zijn toch niet echt veel coureurs die zo lang F1 hebben gereden. Hoop eigenlijk dat Doornbos mag rijden (Jordan misschien?). Of de jongste van de Bleekemolens. Dat is in ieder geval een sympathieke knul. En hij heeft het in zijn (sl)opel toch echt niet slecht gedaan in het DTM.

En die duitse meneer in de Ferrari hoeft van mij nooit te stoppen (sorry).   ::)

HaRdCoRe-WeZ

• Honda CRX VTEC
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Honda CRX VTEC 1991 & Honda CBR900RR Fireblade
    • DataLink
« Reactie #14 Gepost op: 26-12-2004 19:00:53 »
Agree with Yackall.