Vanalles over Formule 1

Gestart door The Saint, 23-12-2004 20:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peth©oni

Citaat van: alex 2.5 20v op 29-12-2004 16:54:51
Citaat van: Peth©oni op 29-12-2004 13:40:51
Citaat van: Yackall op 29-12-2004 12:17:37
Citaat van: Danny op 28-12-2004 09:40:15
Citaat van: BartT5R op 27-12-2004 10:11:02
Heb het echt niet voor die Duitser, maar het is volgens mij wel de beste die er ooit is geweest. Sorry Senna fans.

Dat zullen we helaas nooit weten, aangezien Senna en ook Verstappen nooit die kwaliteit mensen en materiaal aan zich hebben weten te binden en daar zit 'm dan ook het grootste verschil.

...

Maar in de F1 is de stuurmanskunst, helaas, ondergeschikt aan het materiaal.



Het is wel grappig dat mensen zich van bv. Senna vaak alles kunnen herinneren, maar zodra het om Schumacher gaat dan vergeten ze alles behalve het Ferrari-tijdperk.  Volgens mij is hij ook 2 maal kampioen geworden in een Benetton en dat was op dat moment zeker niet de beste auto. Williams was op dat moment echt sterker (en als we dan even Jos meenemen in het verhaal: die heeft toch ook op het podium gestaan met de Benetton).
En zijn allereerste Grandprix starte Schumacher volgens mij van de zesde plek (ik geloof in een Jordan?). Dan kun je toch echt niet beweren dat hij niet kan rijden.
Het is nu bij Ferrari wel zo dat zijn rijderskwaliteiten als het ware overschaduwd worden door andere zaken, maar ik weet zeker dat als hij een seizoen lang weer echt moet vechten, hij toch echt wel in staat is om verbluffende dingen te laten zien (zeker in het nat).

En het grote verschil met bv. Senna is dat (volgens Prost) Senna geen auto kon ontwikkelen en dat kan Schumacher zeker wel.

Ik vergeet dus nooit het moment (beslissende moment trouwens) in Australie met Damon Hill...... schumacher rost hill zo van de baan onder het mom van ik niet winnen dan jij ook niet, kansloos. Toen heeft hij het verschoten bij mij, het is trouwens veel erger geworden maar dat ter zijde, iemand kan het maar 1 keer bij je verkloten toch...

Go Home Shumacher, Go Home

Dan hebben achtereenvolgens ook Prost, Senna en Tom Coronel het verkloot bij je.
- Prost stuurde in 1989 Senna van de baan in de laatste chicane van Suzuka. Senna werd daarna weer aangeduwd door de baanmedewerkers, sneed de chicane af en reed de race uit waarna hij gediskwalificeerd werd door de FIA voor het afsnijden van de chicane.
Prost was wereldkampioen.

- Senna ramde in 1990 Prost van de baan in de eerste bocht op Suzuka.
Senna was wereldkampioen.

- Coronel ramde in 1999 Motoyama van de baan in de eerste bocht op Suzuka.
Coronel was Formule-3000 kampioen.



Het gaat, zoals je kunt lezen inmiddels, om het persoon-tje.
Senna, Prost en Coronel zijn toch echt andere "mensen".....

BenC70ES

Ik supporter in ieder geval voor Villeneuve  8) zal nooit vergeten hoe hij enkele jaren terug Schumacher buitenom voorbij ging  :o!

Hoop alleen dat hij terug in zijn oude doen komt  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

BartT5R

Ik heb nooit gezegd veel sympathie te hebben voor die Duitser, maar als je objectief bent moet je durven zeggen dat hij de beste is.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

SIPS Master

Na een leuke 1e kwalificatie ben ik benieuwd wat de race gaat brengen. Alleen jammer van de Minardi soap.
Up the Irons!

Ko

Citaat van: SIPS Master op 05-03-2005 13:30:16
Na een leuke 1e kwalificatie ben ik benieuwd wat de race gaat brengen. Alleen jammer van de Minardi soap.
Minardi heeft de wagens aangepast naar de nieuwe ei
sen. Dus Albers zien we morgen rijden :D :D
Gr Ko.

Rijns_t5r

 8)ben benieuwd of het dit seizoen een beetje spannend word,of zou schumi alweer nr 1 worden,september wel naar spa ga ik live kijken ;) ;D
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Boeijke

Ik hoop ook voor Albers dat ie wat meer geluk heeft dan Jos bij Minardi. In de voorlopige kwalificatie staat ie in ieder geval nog voor Schumacher ;D. Leuk zo'n regenbuitje tijdens de kwalificatie.
Maar het kijkt toch weer een stukje leuker naar de F1 met een nederlander op de baan.
Wordt wel weer een latertje vannacht met dat tijdsverschil met Australie. Maar ben blij dat het seizoen weer begonnen is.

Willem

reneetje

Citaat van: Boba Fett op 05-03-2005 19:43:47
Hopelijk heeft Albers meer geluk met Minardi dan Jos  ;)

Maar morgen zeker weer lekker nationalistisch voor de buis  ;D  ;D

Jos begon bij een heel ander team , met veel meer potentie (lees te veel, tov de rijder), dus de vergelijking gaat hier niet op......
Ben iig blij dat er nu eens een echte rijder verschijnt aan de start ipv een verwend kampsjaantje.........

Rene 8)

Emiel

Ben na 1 race Olav Moll alweer zat >:(, wat loopt die man een partij te speculeren de hele tijd! Op naar de belg.... ;)

Emiel

JCviggen

Citaat van: Emiel op 06-03-2005 15:42:40
Ben na 1 race Olav Moll alweer zat >:(, wat loopt die man een partij te speculeren de hele tijd! Op naar de belg.... ;)

Emiel


Ik wordt anders ook stapelgek van de commentaar op Canvas  ::)
Ze hebben NOOIT wat in de gaten en vertellen de idiootste dingen

Denk dat ik maar overschakel naar de franstalige RTBF.
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

JeroenV

#40
Ik vind Olav Mol een super verslaggever!
Hij gaat er helemaal in op en houd het wat mij betreft allemaal erg goed in de gaten en houd de spanning erin.
Wat mij betreft een beetje saaie race maar wel met een resultaat waar ik al jaren op zit te wachten:geen Ferrari op pole en geen Schumo op het podium,HEERLIJK...

JCviggen

Citaat van: jvanloon op 06-03-2005 16:37:40
geen Ferrari op pole en geen Ferrari op het podium,HEERLIJK....

Had je toch wat beter moeten opletten tijdens de podiumceremonie  ;D
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

JeroenV

Misschien moet je mn berichtje nog eens lezen.....

JCviggen

ik was sneller dan je edit ;)

verder wel een oersaaie race, met of zonder schumi
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

mehn

Citaat van: JCviggen op 06-03-2005 17:00:49
ik was sneller dan je edit ;)

Gelukkig hebben we jou quote nog als bewijs  8)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: