Vanalles over Formule 1

Gestart door The Saint, 23-12-2004 20:52:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emiel

Wat ik bedoel is dat ie erg duidelijk laat merken dat ie géén fan van Schumacher is. Prijst op een gegeven moment Raikkonen de hemel in omdat ie van achteraan naar de 8ste plaats is gereden, en van Schumacher verwachtte ie dat ie naar het podium zou rijden ofzo (toen ie nog reed dan hé ;)).
Tis dan wel een goede coureur maar dat maakt geen superman in een 'oude' auto, met allemaal auto's om hem heen die net zo snel of sneller zijn. Een paar jaar geleden kon je van Schumi verwachten dat vanaf achter naar het podium zou rijden.... .Maargoed we zullen wel zien over een paar races of ie dan nog die praatjes heeft ;D

Emiel.... :P

M a r c

Die Christian Albers heeft ook geen uitstraling.... Maar goed, als ie maar goed kan rijden. Eigenlijk zit ik te wachten totdat Robert Doornbos een racestoeltje krijgt. Die gast is meestal sneller dan de vaste Jordan coureurs....  :D  En zijn naam is ook makkelijker uit te spreken  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Sbv

Ik geloof dat ik niets gemist hebt vannacht. Hopelijk wordt het een wat spannender seizoen zonder steeds die ^*%^#@ Schummie. Geef toe het is wel de beste coureur, maar het wordt wat saai op deze manier.


Yackall

Citaat van: jvanloon op 06-03-2005 16:37:40
Ik vind Olav Mol een super verslaggever!
Hij gaat er helemaal in op en houd het wat mij betreft allemaal erg goed in de gaten en houd de spanning erin.
Wat mij betreft een beetje saaie race maar wel met een resultaat waar ik al jaren op zit te wachten:geen Ferrari op pole en geen Schumo op het podium,HEERLIJK...

Erg goed in de gaten??? Het is ongelofelijk wat hij allemaal mist. En dat zou op zich niet erg zijn, als hij zijn foute conclusies en getinte opmerkingen achterwege zou laten. Maar hij is wel enthousiast, dat moet ik hem meegeven.

*******************************************************************
Het is inderdaad zo dat Kimi van achteraan naar plaats 8 komt(erg knap), maar volgens mij reed Schumi wel voor hem na zijn laatst pitstop (en voor hij zichzelf en Heidfeld uitschakelde). Aan het tempo van Rubens is trouwens te zien dat Ferrari wel degelijk snel is. Ik denk dat ze nu eigenlijk alleen met Renault een serieus probleem hebben en ongeveer even snel zijn als Mclaren.
*******************************************************************
Over Albers vs. Verstappen: Verstappen was testrijder bij Benetton toen hij door toeval (Lehto had iemand een blauw oog geslagen, toch?) in de auto terecht kwam. Nul race-kilometers en wel in negen GP's een derde, een vierde en een zesde plaats. Laat Albers zichzelf eerst maar even bewijzen.....en MH heeft gelijk: nul uitstraling. Ook al is hij Nederlander, ik heb niets met die jongen.
*******************************************************************
Verrassing van dit seizoen: Red Bull. Mazzel bij de kwalificatie (of is russische roulette meer op zijn plek), maar een hele goede race-pace. Team om in de gaten te houden.

Emiel

Citaat van: Yackall op 07-03-2005 12:32:08
Citaat van: jvanloon op 06-03-2005 16:37:40
Ik vind Olav Mol een super verslaggever!
Hij gaat er helemaal in op en houd het wat mij betreft allemaal erg goed in de gaten en houd de spanning erin.
Wat mij betreft een beetje saaie race maar wel met een resultaat waar ik al jaren op zit te wachten:geen Ferrari op pole en geen Schumo op het podium,HEERLIJK...

Erg goed in de gaten??? Het is ongelofelijk wat hij allemaal mist. En dat zou op zich niet erg zijn, als hij zijn foute conclusies en getinte opmerkingen achterwege zou laten. Maar hij is wel enthousiast, dat moet ik hem meegeven.

*******************************************************************
Het is inderdaad zo dat Kimi van achteraan naar plaats 8 komt(erg knap), maar volgens mij reed Schumi wel voor hem na zijn laatst pitstop (en voor hij zichzelf en Heidfeld uitschakelde). Aan het tempo van Rubens is trouwens te zien dat Ferrari wel degelijk snel is. Ik denk dat ze nu eigenlijk alleen met Renault een serieus probleem hebben en ongeveer even snel zijn als Mclaren.
*******************************************************************

Ik kan het niet beter verwoorden! ;D .
JJ Lehto had volgens mij een nek gebroken (auw :-\) dat was de 'mazzel' van ons Jos! Degene die iemand een blauw oog had geslagen was -dacht ik- Betrand Gachot in 1991 waardoor ene Schumacher in Spa zijn debuut maakte.... ::)

Emiel... ;)

mathh

#50
Citaat van: Yackall op 07-03-2005 12:32:08
Nul race-kilometers en wel in negen GP's een derde, een vierde en een zesde plaats.

Inderdaad, en zonder één enkele inhaalmanoeuvre in alledrie de wedstrijden ::)
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

M a r c

Citaat van: mathh op 07-03-2005 20:17:14
Citaat van: Yackall op 07-03-2005 12:32:08
Nul race-kilometers en wel in negen GP's een derde, een vierde en een zesde plaats.

Inderdaad, en zonder één enkele inhaalmanoeuvre in alledrie de wedstrijden ::)

Maar hij heeft zich ook niet in laten halen....  ;)

Qua karakter is JV een beetje door het ijs gezakt in mijn optiek, maar qua coureur heb ik altijd nog veel respect voor hem. Hij was (is?) een echte vechter en heeft aardig wat leuke inhaalacties op zijn naam staan. Vooral die ene keer dat ie met een zijn Ford V8 Stewart de Ford V10 van Barrichello uitremde in Melbourne; geweldige actie!
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

reneetje

#52
Klopt, ik had hem ook als rijder vaardig hoog in het vaandel , en dan "vergeet" je andere dingen.
Totdat ik deze docu[/color] zag van Kamphues over JV .
Hoe de man hier met zijn hondstrouwe supporters omgaat zegt mij genoeg..........

Rene :'(

Rad

Citaat van: MH op 07-03-2005 20:21:11
Citaat van: mathh op 07-03-2005 20:17:14
Citaat van: Yackall op 07-03-2005 12:32:08
Nul race-kilometers en wel in negen GP's een derde, een vierde en een zesde plaats.

Inderdaad, en zonder één enkele inhaalmanoeuvre in alledrie de wedstrijden ::)

Maar hij heeft zich ook niet in laten halen....  ;)

Qua karakter is JV een beetje door het ijs gezakt in mijn optiek, maar qua coureur heb ik altijd nog veel respect voor hem. Hij was (is?) een echte vechter en heeft aardig wat leuke inhaalacties op zijn naam staan. Vooral die ene keer dat ie met een zijn Ford V8 Stewart de Ford V10 van Barrichello uitremde in Melbourne; geweldige actie!
Ik ben het niet met je eens dat Albers weinig uitstraling heeft, en een vechter vind ik het ook hoor. ( maar ja, ik kom ook uit 't Gooi heh, waarschijnlijk een beetje bevooroordeeld. ::) )
Heb de laatste jaren de DTM vanwege de veel interessantere races intensiever gevolgd dan de formule 1 (en daar mis ik ook geen wedstrijd op tv, alleen live bezoeken vind ik te duur, 250 euri voor een kaartje Spa  :-X ) en daar heeft hij toch heel wat stuurmanskunsten en vechtersmentaliteit getoond.
Alleen de laatste 4 wedstrijden (behalve die in Zandvoort) liet hij het hoofd iets te veel hangen naar mijn zin.
Ik ben nooit een JV fan geweest, iets bij hem staat mij tegen. Hij komt zo ongelooflijk dom, onbenullig en arrogant over, wat een menneke!! Ben blij dat hij Rothengatter als begeleider had, die kon het tenminste heerlijk verpesten en zorgde er daarmee voor dat "Joske" zijn stoeltje aan anderen kon laten.  JV kon best goed rijden maar heeft te veel negatieve indrukken bij mij achtergelaten waardoor de negativiteit overheerst.

BartT5R

Citaat van: Ludo op 07-03-2005 20:03:14
Citaat van: Emiel op 07-03-2005 19:23:12
Degene die iemand een blauw oog had geslagen was -dacht ik- Betrand Gachot in 1991 waardoor ene Schumacher in Spa zijn debuut maakte.... ::)

ja klopt, schumacher heeft toen het plaatsje gekregen van Betrand Gachot omdat die op dat moment in de "jail" zat.  ;D

Ik dacht niet dat ie iemand geslagen had, maar dat ie pepperspray had gebruikt in Londen?

Feit is in ieder geval dat Schumi toen ff een serieuze intrede deed, een beetje zoals Alesi in de VS een aantal jaar eerder, alleen kon die de lijn niet doortrekken en is ie altijd onder de verwachting gebleven.

Het begin van de 90ties was trouwens nog wel leuk, weet je nog, het Moneytron team van JP Van Rossem? ;D ;D ;D

Ik zat verleden jaar nog met Van Rossem op een teras bij ons in het dorp, was ie nog met die geleende ;D Ferrari.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

BartT5R


Citaat van: BartT5R op 08-03-2005 10:11:54Ik zat verleden jaar nog met Van Rossem op een teras bij ons in het dorp, was ie nog met die geleende ;D Ferrari.
heeft ie nog altijd zo'n goeie ideeën waarvan je snel rijk word? (i.p.v. de jail in moet)  ;D


Citeer

Daar kan ik je wel wat mee helpen, maar dan legaal.  ;)
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

BenC70ES

Citaat van: BartT5R op 08-03-2005 15:22:36
Daar kan ik je wel wat mee helpen, maar dan legaal.  ;)

-> Barttron?  ;) ;D

CiteerIk zat verleden jaar nog met Van Rossem op een teras bij ons in het dorp, was ie nog met die geleende  ;D Ferrari.
Heb em ook eens in Boccacio (discotheek) gezien, de Ferrari kreeg hij van de dischotheek met een grote sticker op!

Dat van Betrand Gachot was inderdaad met pepperspray...  :)

Man man, wat een tijden  ;)


Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

BenC70ES

Citaat van: MH op 07-03-2005 20:21:11
Hij was (is?) een echte vechter ...

Vooral dan met jongetjes van 12-15jaar   :-\

Die barbecue-actie was anders ook wel mooi  ;D

Zijn schoonfamilie raced ook wel wat af hier...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

thuur

Citaat van: BartT5R op 08-03-2005 15:22:36
heeft ie nog altijd zo'n goeie ideeën waarvan je snel rijk word? (i.p.v. de jail in moet)  ;D


Citeer

Daar kan ik je wel wat mee helpen, maar dan legaal.  ;)

Nou Bart, die ideeen zoek ik ook nog... kom maar op dan! ;)


Gr 8)

BartT5R

Citaat van: thuur op 08-03-2005 21:52:47
Citaat van: BartT5R op 08-03-2005 15:22:36
heeft ie nog altijd zo'n goeie ideeën waarvan je snel rijk word? (i.p.v. de jail in moet)  ;D


Citeer

Daar kan ik je wel wat mee helpen, maar dan legaal.  ;)

Nou Bart, die ideeen zoek ik ook nog... kom maar op dan! ;)


Gr 8)
Goed beleggingsadvies he, eigenlijk zoals JP Van Rossem, alleen dan wel onderbouwd.
En de beste tip is, niet het onderste uit de kan proberen te halen, winst meer als 10% actuarieel, buiten met die belegging, winst durven nemen maar ook verlies durven nemen, dat zal je portefeuille ten goede komen.
Nu fondsen kopen gelinkt aan de AEX, veel dollargevoelige aandelen en herstructureringen die bijna doorgevoerd zijn, maar niet vergeten kapitaalsbescherming in te bouwen en de looptijd vrij kort te houden.

Zo, donaties voor deze info mag je steeds storten op mijn rekening  ;D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.