Project 850R

Gestart door Remo1970, 09-06-2014 21:02:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Dat plaatje kun je toch wel ergens van een sloper afhalen?
850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

Remo1970

Ik ga liever voor een nieuwe

Stefan

850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

Stefan

850R Estate MT LPi '97 Rood (609)

Remo1970

#94
Bedankt v de moeite Stefan!! Top!!

Gelukkig 1 gevonden



Remo1970

#95
Bijna klaar!




elianmars

Ah, je hebt gelijk maar een kookwekker ingebouwd  ;D

Remo1970

Citaat van: elianmars op 26-03-2019 13:15:36


Ah, je hebt gelijk maar een kookwekker ingebouwd  ;D

Precies! ;)

Remo1970

#98
Aangezien het stuurhuis voor de motor revisie al lekkage had, deze ook maar vervangen.



En  meteen een nieuwe antraciet matten set laten maken, luxe velours met logo



Tja en toen was er iemand die het nodig vond 2 jaar geleden om zijn motor in de zijkant te parkeren van de R terwijl deze bij de garage stond..
Dus afspraak bij een schadeherstelbedrijf in de buurt gemaakt en meteen de motorkap en achterklep + spoiler mee laten nemen.















Remo1970

#99
Bij Schutten een andere ECU opgehaald van 4.3 naar 4.4 met een standaard map voor het inrijden met alle upgrades.



Oh ja, en de angel eyes zijn eruit en de originele koplampen weer terug ;)


Vulk


V70geRwin

Mooi hoor, alleen nog de originele grill graag  :evil:

Remo1970

Zucht ... iemand nog een onderblok liggen voor een B5234T4?

Al even niets gepost omdat ik vorig jaar er even klaar mee was.
Heb mn 850R nu vanaf 2014 en nog steeds problemen.

Juli 2019
Na een complete blok revisie bij een erkend revisiebedrijf, een standaard tune v Schutten, Rense die me nog perfect geholpen heeft met de montage Force blow off valve, ben ik vorig jaar eindelijk de auto rustig aan het inrijden (turbo druk niet echt op laten lopen met accelereren) een na zo'n 700 km klapt de koppakking eruit.
Auto terug gebracht naar het revisiebedrijf en afgesproken dat ze alles zouden bekijken.

Mei 2020
Nadat ik vorige week witheet bij het revisiebedrijf werd, omdat voor de zoveelste keer te horen kreeg dat ze nog geen tijd hadden gehad om aan de auto te sleutelen en weet ik wat voor een kutsmoes nog meer .... kon ik vandaag eindelijk zien wat er aan de hand was.

Op 1 plek is de koppakking echt ingedrukt met een deuk van 2cm breed en 2 a 3 mm diep (en nog een 4 stuks aangevreten /ingedeukte stukken op de pakking maar niet zo groot). Toch teveel druk gehad ......

Maar ik had nog expliciet gezegd dat ik een stalen koppakking wilde vanwege alle upgrades aan mn roffel en die zat er niet op!
Welles/nietes met het bedrijf dus, maar ik zoek dat later wel uit want ik wil nu verder ....

Dus .... grote deuk in de koppakking heeft ervoor gezorgd dat er teveel gasdruk achter de cilinderwand heeft opgebouwd en ik heb een ander onderblok B5234T4 nodig.

Hoop dat iemand wat heeft liggen?
Enne heeft iemand advies vwb welke/merk stalen koppakking?

Kan ik eindelijk de Duitse autobahn testen met mn roffel en een M3 rijder respect voor roffels bijbrengen haha

arjenT5R

Adriaan heeft vast wat :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

V70R^2

Man wat een drama, ik heb serieus twee weken terug alle drie de B5244T5's verkocht die ik nog had en eergister de laatste 2.3 T5 afgesproken te voorzien van H-profielen en revisie voor iemand.

I'm empty :(. Of Wil je sleeves? Ik heb nog een S60R blok waar sleeves in moeten  en wat 2.5's ;D