De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc O.

;D

Effe snel gezocht, bij kock-parts.nl (ik verzin het echt niet ;D) worden ze verkocht voor 32,- / stuk van Febi.
...The Nile isn't just a river in Africa...

big ben

http://www.auto-onderdelen24.nl/search?keyword=gasdempers

Ik heb nu van het merk "Johns" € 8,-  ;D  na 6 maanden gebruik dik tevreden  ;)

Sbv

stabilus is toch oem ?

henry classic v70

Als het om gasveren gaat probeer eens of Stabilus deze heeft...
Ik heb er Stabilus gasveren inzitten (classic) en doen het perfect; gaan niet met een rotklap omhoog en dempt mooi als de klep bijna open is
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Probeer eens de gasveren van Stacks...  Heb ze nu een behoorlijk aantal keren bij een klant gemonteerd, waaronder 2 N's en 1 NN en bevallen beter als de Stabilus schokkertjes.  Sterker nog, heb mijn eigen sedan ook voorzien van deze veren !

Kleppen gaan keurig omhoog, zonder tanden uit je bek te poffen, sluiten goed met wat kracht en blijven in iedere stand staan.  Gemiddelde prijs circa 40-50 euro per set, afhankelijk van waar je het besteld.

Snellebaksteen

 ???
Die van mij zijn origineel en doen het nog prima!
???
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Bouke

Ik vind dat echt niet kunnen eerlijk gezegd ook al is het 2 jaar oud. Heb je al een mailtje naar de producent gestuurd ? Zeg je dat je ze aansprakelijk stelt voor potentieel letselschade door incompetente podukten met hun naam er op. Kijken hoe snel ze met nieuwe dempers ove de brug komen ;D ( ja het is laat maar ik kon ff niet slapen ::) )

StefanCJ

Het merk Stacks kon ik zo snel even niet vinden. Monroe heeft ze ook bij mr Auto voor 28,- per stuk.

elianmars

Citaat van: Snellebaksteen op 16-12-2015 00:30:33
???
Die van mij zijn origineel en doen het nog prima!
???

De mijne ook. Al zijn die 'slechts' 10 jaar oud.

UserID6342

Citaat van: StefanCJ op 16-12-2015 06:46:48
Het merk Stacks kon ik zo snel even niet vinden. Monroe heeft ze ook bij mr Auto voor 28,- per stuk.
Kijk even bij auto-onderdelen24.nl, voer je kenteken in, zoeken op gasveer kofferruimte (het spul komt allemaal wel overigens uit Polen bij deze toko, maar alles is origineel het merk wat je koopt)

maruska

#535
Ron als je tzt hulp nodig hebt met electronica hoor ik het wel ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

UserID6342

Klopt, ze zitten in Berlijn maar hun spul komt uit Polen....

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marc O. op 15-12-2015 22:08:20
Ben ook benieuwd. Die in mijn N hebben ook moeite om 'm omhoog te houden  :-X

In mijn NN blijft de klep mooi omhoog staan, maar als ik goed schuin omhoog sta, dan zakt de klep wel weer een stukje naar beneden. Weet niet zeker of dat normaal is of dat ik ook nieuwe dempers te zijner tijd moet. Misschien zijn die ook wel anders dan die van jullie. Weet het niet zeker.

100 euro is op zich natuurlijk niet te duur, maar dan moeten ze wel weer gewoon zeven tot tien jaar meegaan.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 18-12-2015 20:17:55
Citaat van: Marc O. op 15-12-2015 22:08:20
Ben ook benieuwd. Die in mijn N hebben ook moeite om 'm omhoog te houden  :-X

In mijn NN blijft de klep mooi omhoog staan, maar als ik goed schuin omhoog sta, dan zakt de klep wel weer een stukje naar beneden. Weet niet zeker of dat normaal is of dat ik ook nieuwe dempers te zijner tijd moet. Misschien zijn die ook wel anders dan die van jullie. Weet het niet zeker.

100 euro is op zich natuurlijk niet te duur, maar dan moeten ze wel weer gewoon zeven tot tien jaar meegaan.

Eens. Als de dempers het dan ook weer gewoon netjes een tijd uithouden vind ik dat een ok prijs.

Overigens blijft de klep bij mijn V ook gewoon keurig omhoog staan zonder ook maar een beetje terug te zakken. Hopen dat dat zo blijft :).

Sbv

Het hok rijdt weer.

Vandaag vervangen:
achterschijven en blokken en handremvoeringen incl veertjes
voorste remblokken
Hogedruk pomp ruitensproeier
Bovenste motorsteun
1 defecte parkeersensor