De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chris

Citaat van: Marc O. op 30-12-2015 22:07:42
Citaat van: Sbv op 30-12-2015 22:00:31
Ding blijft gewoon heel dan hebben we afgesproken.

En anders leggen we allemaal een tientje bij. "Help Ronald naar de Noordkaap (en terug)"  :P ;)

;D

Taranis

Citaat van: Marc O. op 30-12-2015 22:07:42
Citaat van: Sbv op 30-12-2015 22:00:31
Ding blijft gewoon heel dan hebben we afgesproken.

En anders leggen we allemaal een tientje bij. "Help Ronald naar de Noordkaap (en terug)"  :P ;)

Ik weet niet of ie daar veel betrouwbaarder van wordt hoor :P

KIM

Dat wordt wat op de Noordkaap dan. Er rijdt nog zo'n oude diesel mee...



...en een nog oudere XC  ;D

Marc O.

#588
Citaat van: Taranis op 30-12-2015 22:15:11
Citaat van: Marc O. op 30-12-2015 22:07:42
Citaat van: Sbv op 30-12-2015 22:00:31
Ding blijft gewoon heel dan hebben we afgesproken.

En anders leggen we allemaal een tientje bij. "Help Ronald naar de Noordkaap (en terug)"  :P ;)

Ik weet niet of ie daar veel betrouwbaarder van wordt hoor :P

Klopt, maar je komt tenminste weer thuis. De ANWB zal dat ding binnen twee maanden tijd niet 2x terugbrengen denk ik?
...The Nile isn't just a river in Africa...

Marc O.

Citaat van: KIM op 30-12-2015 22:17:30
Dat wordt wat op de Noordkaap dan. Er rijdt nog zo'n oude diesel mee...



...en een nog oudere XC  ;D

Als iedereen een beetje bijlegt dan kopen we de ANWB en zorgen we zelf wel voor de repatriëring :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Hiker

Zou het op z'n flikker geven van het blok achter die Porsche nou net het laatste zetje gegeven hebben tussen 'niet of wel stuk' gaan?

Of moeten 10 a 15 jaar oude blokken nog gewoon max leistung geven zonder stuk te gaan......?
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

KIM

Ach we hebben in ieder geval 1 platinum en 1 gold card van de ANWB; daar kunnen we toch wel iets voor verwachten?

Taranis

Citaat van: Hiker op 30-12-2015 22:21:48
Zou het op z'n flikker geven van het blok achter die Porsche nou net het laatste zetje gegeven hebben tussen 'niet of wel stuk' gaan?

Of moeten 10 a 15 jaar oude blokken nog gewoon max leistung geven zonder stuk te gaan......?


Dit blok is in zijn huidige vorm net 4 jaar oud, die moet het dus gewoon doen en niet zeuren.

@ Kornelis: ik heb ook een gold card maar geen idee hoe vaak per jaar je gerepatrieerd mag worden.

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Taranis op 30-12-2015 21:04:45
Hartverwarmend overigens dat de 1 met een auto-ambulance naar Oostenrijk wil komen rijden en er zelfs hulp uit Noorwegen aangeboden wordt  :D  :-*

Omdat dat toertochtje me niet gegund werd, dan maar een lijstje.

1) Ewout 100,00 euro. Ronald heeft me al zo vaak geholpen dat ik de aftrap doe. ;D
2)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Citaat van: KIM op 30-12-2015 22:23:13
Ach we hebben in ieder geval 1 platinum en 1 gold card van de ANWB; daar kunnen we toch wel iets voor verwachten?

Hier ook 1x Goud. Geen idee wat Pino heeft, maar als de nood aan de man is dan moeten ze hem (mijn auto) maar opladen en meenemen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Citaat van: Taranis op 30-12-2015 22:26:09
Citaat van: Hiker op 30-12-2015 22:21:48
Zou het op z'n flikker geven van het blok achter die Porsche nou net het laatste zetje gegeven hebben tussen 'niet of wel stuk' gaan?

Of moeten 10 a 15 jaar oude blokken nog gewoon max leistung geven zonder stuk te gaan......?


Dit blok is in zijn huidige vorm net 4 jaar oud, die moet het dus gewoon doen en niet zeuren.

@ Kornelis: ik heb ook een gold card maar geen idee hoe vaak per jaar je gerepatrieerd mag worden.
2016 is nieuw jaar Ronald ;D

Ik doneer ook 100 euro dan voor Ronald.
Aanbod blijft gewoon staan voor repatriating. Even de auto ambulance oppikken op mijn werk en dan kan ik eraan komen

KIM

Als ie maar kan rijden die Sander  ;D

V70geRwin

Citaat van: NickGR op 30-12-2015 22:34:17
Dit staat er in de voorwaarden ANWB 2016

U heeft 2 keer per contractjaar recht op transporthulp.

Handig zo net voor de jaarwisseling dus  ;D

Bouke

Ik kom Sander wel assisteren met het afvoeren van je V  ;)

knoopie

Al die donatie's waar heb ik dat meer gelezen.... :eusa_whistle: