De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjen850

Haha, al dat moeilijke gedoe was dus nergens voor nodig, ik zei het toch ;D
Zonder gekheid, snap best dat het een lastige keus is, wel vind ik dat je een super mooie XC hebt gekocht. Ben haast positief jaloers. Ik hoop dat je hier een fijne en probleemloze auto aan mag hebben. En die cabrio komt vast nog wel eens, gewoon die C30 eruit😀

elianmars

En nu maar eens een tijdje onbezorgd gaan rijden, Ronald. Je hebt de afgelopen jaren al genoeg pech gehad met je wagens.

innocenti

Mooie auto Ronald.

Taranis

#738
Citaat van: The Volvoboy op 23-01-2016 20:48:20
Potverdorie wat een mooie auto Ronald! 8) Hopelijk mag je daar wat langer plezier van hebben dan van de N. Zo'n XC rijdt echt fantastisch. :) Overigens vind ik de 18'' Merac wielen eigenlijk mooier dan die 19'' Erakir :eusa_shifty: Wil je voor de zomer 18'' of alsnog 19''?

Ik hoop het ook Koen! Voor anderen vind ik het prima om een andere auto te zoeken en aan te helpen schaffen, voor mezelf vind ik het helemaal niks  :P
De N stond een ton verder toen ik die aanschafte dus ik ga er eigenlijk wel van uit dat deze wat langer blijft.

Ik moet nog eens kijken wat er eventueel nog meer aan 19" wielen te krijgen is voor de XC. Die Erakirs hebben wel wat maar helemaal 100% is het ook niet. Ik weet dus nog niet of 't 19" wordt of dat het gewoon nog een setje 18" Merac wordt.

Citaat van: Bouke op 23-01-2016 20:54:05
Ik wens jullie er een prachtige rit mee naar de Noordkaap en daarna nog veel probleemloze kilometers :)

Tnx Bouke! Ik hoop het ook :)

Citaat van: viking_in_shorts op 23-01-2016 20:55:55
Ik mis alleen een blauw vierkantje :eusa_think:

Ik weet eigenlijk nog niet of ik daar aan ga beginnen. En zo ja of het dat blauwe vierkantje of toch gewoon Rica wordt. Het ding is standaard al niet echt traag tenzij je boven de 160-170 echt stevig wil versnellen. Daar is de N duidelijk sneller.

Tot het einde van de garantie in elk geval even standaard om discussies te voorkomen.

Citaat van: Dirk342 op 23-01-2016 20:58:28
Hele mooie auto Ronald  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:. Heel veel plezier ermee gewenst, maar dat gaat vast goedkomen !

Dank je wel! :D Dat denk ik ook wel  8)

Citaat van: Marc O. op 23-01-2016 21:05:37
Nice!!!  :eusa_clap:

Ik denk dat je, met die Noordkaapreis in het verschiet, een wijs besluit hebt genomen om die niet met de N te doen.

Gefeliciteerd met deze bolide, en zoals al eerder gezegd: Ik rijd er in het hoge noorden wel een stukje mee :D

Komt goed Marc  8)

En ja, ik denk het ook. Ik had het mezelf nooit vergeven als we zouden stranden met de N. Nu heb ik er alles aan gedaan, als we nu nog stranden dan zal het wel karma zijn :P

Citaat van: )()()sT op 23-01-2016 21:10:09
Had je daar nou 25 pagina's weblog voor nodig ???



;D

Gefeliciteerd!

;D Tnx ;)

Citaat van: Thys op 23-01-2016 21:11:50
Jahoor, doet 'ie gewoon even!  :D

Heel veel plezier ermee, hopelijk bezorgt deze je minder kop- en relatiezorgen.

Mwoah, gewoon even... zoals )()()st al zegt, heeft het even geduurd :P Ik vond en vind de N ook een erg fijne auto maar dit is vermoedelijk de verstandigste beslissing (en oh wat rijdt dat lekker)

Maar uh, dank je wel :)

Citaat van: widebody op 23-01-2016 21:19:35
Mooie auto! Veel plezier ermee.

Dank je wel!

Citaat van: arjen850 op 23-01-2016 21:19:45
Haha, al dat moeilijke gedoe was dus nergens voor nodig, ik zei het toch ;D
Zonder gekheid, snap best dat het een lastige keus is, wel vind ik dat je een super mooie XC hebt gekocht. Ben haast positief jaloers. Ik hoop dat je hier een fijne en probleemloze auto aan mag hebben. En die cabrio komt vast nog wel eens, gewoon die C30 eruit😀

;D

Dank je wel! :D

Als de C30 eruit gaat, dan zal dat vermoedelijk voor een V40 zijn. Ze stond vanmiddag al te kwijlen bij een T4 R-design maar zolang de C30 storingsvrij rijdt, mag ie blijven.

Gewoon weer een tijdje sparen en in de tussentijd kunnen de tourers met dat oranje leer nog wat verder in prijs zakken :)

Citaat van: elianmars op 23-01-2016 21:21:34
En nu maar eens een tijdje onbezorgd gaan rijden, Ronald. Je hebt de afgelopen jaren al genoeg pech gehad met je wagens.

Dat hoop ik ook. Ik heb al gedreigd dat als dit weer ellende wordt, dat we dan een Toyota kopen :P

Citaat van: innocenti op 23-01-2016 21:26:45
Mooie auto Ronald.

Dank je wel :)

MarcoV

Prachtige auto, veel plezier er mee en goed reis vrijdag!

MarcoV

Claudia

 8)


Luister voortaan dan ook meteen naar me!

Gefeliciteerd met de verse aanwinst!
En natuurlijk wens ik jullie heel veel plezier en veilige kilometers, vooral volgende week.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

StefanCJ

Mooie auto, het zat er al een beetje aan te komen  ;D. Veel plezierige km's gewenst en have fun op de Noordkaap!

elianmars

Citaat van: Claudia op 23-01-2016 22:08:47
8)


Luister voortaan dan ook meteen naar me!


Hij wist het natuurlijk al lang, maar wilde nog niet toegeven  ;D

elmarconi

Het lijkt me idd even doorbijten vwege (tijdelijk) flinke kramp in de geldspier, maar die gaat (hopelijk) uiteindelijk weer weg.
Ook de N was niet een geheel krampvrije belevenis als ik eea zo nog eens doorlees...
--
Autogas Inside . . .

henry classic v70

 :o  Ook al zo'n mooie wagen..
Ik vind 't ook een schitterende wagen, prachtig interieur  :eusa_clap:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ewout Schalkwijk

Gelukkig wist ik dit drie weken geleden al. ::) Het mag bekend zijn dat ik nooit een NN liefhebber ben geweest, maar sinds ik bijna 50k in de mijne heb gereden denk ik daar nu toch heel anders over. Op die foto waar ze naast elkaar staan is de NN gewoon veel mooierder. De achterkant an een N is nog steeds onverslaanbaar, vooral als XC.

Ik kijk er erg naar uit om ze over drie weken naast elkaar op de akker te zetten, en hoop dat ik volgende week ook een keertje een klein stukje mag sturen. :eusa_pray:

Nogmaals: van harte Ronald. ik hoop dat je blog de komende jaren vooral uit leuke foto's bestaat ipv gezeur met je auto.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Citaat van: MarcoV op 23-01-2016 22:02:17
Prachtige auto, veel plezier er mee en goed reis vrijdag!

MarcoV

Dank je wel! We zijn beiden echt aan het aftellen naar vrijdag, gaat een heerlijke rit worden  8)

Citaat van: Claudia op 23-01-2016 22:08:47
8)


Luister voortaan dan ook meteen naar me!

Gefeliciteerd met de verse aanwinst!
En natuurlijk wens ik jullie heel veel plezier en veilige kilometers, vooral volgende week.

Dank je wel! :D

Meteen naar je luisteren? Neeeeeuuuj, dat was veel te duur geweest :P

Citaat van: StefanCJ op 23-01-2016 22:11:23
Mooie auto, het zat er al een beetje aan te komen  ;D. Veel plezierige km's gewenst en have fun op de Noordkaap!

Het zat er inderdaad een beetje aan te komen maar ik moet eerlijk zeggen dat er sinds donderdagavond aan beide zijden flink water bij de wijn is gedaan ;)

Dank je wel! Gaat zeker goed komen 8)

Citaat van: elmarconi op 23-01-2016 22:22:44
Het lijkt me idd even doorbijten vwege (tijdelijk) flinke kramp in de geldspier, maar die gaat (hopelijk) uiteindelijk weer weg.
Ook de N was niet een geheel krampvrije belevenis als ik eea zo nog eens doorlees...

Dat is precies 1 van de redenen die uiteindelijk voor mij de doorslag gaf: de N is het laatste jaar ook een dure auto geweest. Dan ben ik het liever aan afschrijving kwijt maar heb ik wel een betrouwbare auto. Dan hou ik ook weer wat tijd over om wat aan huis en tuin te doen.

En inderdaad: financieel is het even slikken maar ik ga er even van uit dat ik tot het einde van de garantie geen kosten heb. Dan kan ik ondertussen even beetje bijkomen.

Citaat van: henry classic v70 op 23-01-2016 22:27:02
:o  Ook al zo'n mooie wagen..
Ik vind 't ook een schitterende wagen, prachtig interieur  :eusa_clap:

Zoals een vriend van me het uitdrukte op de 1e avond dat ik de auto mee had: "ik zou die auto alleen al kopen omdat je dan elke dag in dat interieur plaats mag nemen". Ik vind het schitterend, al moet ik nog een beetje wennen aan het Frans Bauer-hout.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-01-2016 22:37:55
Gelukkig wist ik dit drie weken geleden al. ::) Het mag bekend zijn dat ik nooit een NN liefhebber ben geweest, maar sinds ik bijna 50k in de mijne heb gereden denk ik daar nu toch heel anders over. Op die foto waar ze naast elkaar staan is de NN gewoon veel mooierder. De achterkant an een N is nog steeds onverslaanbaar, vooral als XC.

Ik kijk er erg naar uit om ze over drie weken naast elkaar op de akker te zetten, en hoop dat ik volgende week ook een keertje een klein stukje mag sturen. :eusa_pray:

Nogmaals: van harte Ronald. ik hoop dat je blog de komende jaren vooral uit leuke foto's bestaat ipv gezeur met je auto.

Dat is lief en dat hoop ik ook.

En ik ben het met je eens: toen de NN uit kwam vroeg ik me af wie die achterkant had verzonnen. Inmiddels vind ik het een schitterende bak, al vind ik de N ook nog steeds een prachtige en tijdloze auto.

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-01-2016 22:37:55
Ik kijk er erg naar uit om ze over drie weken naast elkaar op de akker te zetten

ik hoop dat je blog de komende jaren vooral uit leuke foto's bestaat ipv gezeur met je auto.


En daar gaan we weer.......... Jakkeren op de akker. Dáár gaan de auto's kapot van.....  :eusa_doh:  ;D

Ewout Schalkwijk

Voor een foto Mars... :-*
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars