De CrossZeeuw

Gestart door Taranis, 20-08-2014 21:13:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

KIM

Tja ik ben het tegenovergestelde van Ewout. De N heeft mij nooit kunnen bekoren. Een NN daarentegen wel en zeker in de XC uitvoering. Ik vind de wielen ook erg mooi onder deze auto staan.
Ik hoop dat je nu voor langere tijd van het gezeik af bent en zoals Ewout al zegt gewoon mooie foto's van de auto in dit blog plaatst.
De komende weken is daarvoor ook een uitgelezen periode.

Veel plezier met je nieuwe bolide!

Snellebaksteen

Ik ben bijna groen van jaloezie. Bijna, want aan de kleur moet ik wel even wennen.
Het interieur is daarentegen prachtig.
Heel veel plezier en geluk gewenst met de NNXC, maar aangezien het vrouwtje er blij mee is zit dat wel goed.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

big ben

Woooow .... prachtige xc  :eusa_clap:
Heel veel plezier en GELUK  gewenst met deze sjieke bolide 8)

Chris

Mooie auto Ronald! Beide veel plezier ermee en veel veilige kilometers.

Hoop dat je nu dan ook echt even geen problemen hebt komende tijd, ook niet net na de garantie ;)!

maruska

ook hier : van harte ! ik ben erg benieuwd naar het comfort op weg naar de orka's :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

mehn


850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Ewout Schalkwijk

Ik verwacht dat die smile de komende tijd alleen maar groter wordt. ;D



Vaarwel N... ;)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Vulk

Gefeliciteerd!

Alleen kan ik er echt niet warm van worden...

maruska

de TT op reis, one way ticket....
en toch was het een fijne auto.














als hij het gewoon deed :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Taranis

Citaat van: KIM op 23-01-2016 23:03:32
Ik hoop dat je nu voor langere tijd van het gezeik af bent en zoals Ewout al zegt gewoon mooie foto's van de auto in dit blog plaatst.
De komende weken is daarvoor ook een uitgelezen periode.

Veel plezier met je nieuwe bolide!

Dank je wel! Zeker de komende weken zullen er vast genoeg foto's gemaakt worden :D

Citaat van: Snellebaksteen op 23-01-2016 23:10:24
Ik ben bijna groen van jaloezie. Bijna, want aan de kleur moet ik wel even wennen.
Het interieur is daarentegen prachtig.
Heel veel plezier en geluk gewenst met de NNXC, maar aangezien het vrouwtje er blij mee is zit dat wel goed.

Dank je wel!

Aan de kleur heb ik ook twee weken moeten wennen en komt op de foto ook niet echt tot z'n recht. Inmiddels kan ik het wel waarderen maar mijn eerste indruk was ook iets minder.

Ik weet niet of "het vrouwtje" blijer is met de XC of dat de N oppleurt ;D

Citaat van: big ben op 23-01-2016 23:58:00
Woooow .... prachtige xc  :eusa_clap:
Heel veel plezier en GELUK  gewenst met deze sjieke bolide 8)

Tnx Ben! Dat gaat vast lukken 8)

Citaat van: Chris op 24-01-2016 07:44:58
Mooie auto Ronald! Beide veel plezier ermee en veel veilige kilometers.

Hoop dat je nu dan ook echt even geen problemen hebt komende tijd, ook niet net na de garantie ;)!

Dank je wel! Net voor het einde van de garantie doen we nog een retourtje naar St. Aygulf dus dat komt goed uit. Ik heb er voorlopig het volste vertrouwen in :)

Citaat van: maruska op 24-01-2016 09:36:02
ook hier : van harte ! ik ben erg benieuwd naar het comfort op weg naar de orka's :)

Tnx! Ach, je hebt in elk geval meer beenruimte op weg naar de orca's. In de N was dat een uitdaging geworden :)

Citaat van: mehn op 24-01-2016 13:10:23
Gefeliciteerd http://www.mehn.nl/volvo/div/smiley/thumb.gif

Dank je wel :)

Citaat van: Vulk op 24-01-2016 13:50:54
Gefeliciteerd!

Alleen kan ik er echt niet warm van worden...

Toch bedankt :P

@ Ewout en Mark: het was inderdaad een fijne auto en is dat nog steeds. We zijn van het weekend veel op pad geweest en ik rij er de komende 3 dagen ook nog even 1000 km mee voor het werk. Soort afscheidstournee ;)
Als we niet de druk hadden gehad van de noordkaapreis dan betwijfel ik of ik de auto weg had gedaan of bij ouders in de schuur had gezet en net zo lang gezocht tot ik het euvel had gevonden. Nu hebben we gewoon te weinig tijd en een auto huren is mij te duur. En ik denk dat ik na 1 dag NN de N helemaal vergeten ben en de grijns inderdaad amper op mijn gezicht past  ;D

Emiel

Netjes hoor, veel plezier ermee! 8)

V70geRwin

Sjeikke bak Ronald, veel geluk er mee.

850-2.520V-Driver

Nice Ronald! Veel plezier en veel veilige, probleemloze, kilometers ermee gewenst!

Sbv

Vanavond met Ronald even bezig geweest zaken uit zijn auto te halen. Kost me weer wat vel maar de Imiv is er nu wel uit en de parrot carkit is er ook uit