855R "Blackie"

Gestart door cornelis-b, 05-09-2014 18:19:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

-D©©©L-

Citaat van: henry classic v70 op 08-10-2017 15:40:46
Mooi dat de juiste koper zich heeft gemeld! ... gaat íe toch naar een forummer  :)
...Camper(tje), wat had je in gedachten dan? Ford Transit bijv. geeft veel problemen > kapotte motor (internet staat hier vol van)

Die motoren lopen alleen maar stuk door te weinig rijden en alg in de tank door het lange staan. Ducato's willen flink roesten op de dragende delen net achter de voorwielen.

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien


cornelis-b

Citaat van: -D©©©L- op 08-10-2017 17:38:18
Citaat van: henry classic v70 op 08-10-2017 15:40:46
Mooi dat de juiste koper zich heeft gemeld! ... gaat íe toch naar een forummer  :)
...Camper(tje), wat had je in gedachten dan? Ford Transit bijv. geeft veel problemen > kapotte motor (internet staat hier vol van)

Die motoren lopen alleen maar stuk door te weinig rijden en alg in de tank door het lange staan. Ducato's willen flink roesten op de dragende delen net achter de voorwielen.

Die plekken zijn me bekend bij de Ducato, heb er eerder een gehad en die zakte spontaan door het voorste kriksteun dus best veel laswerk aan gehad. Zeker een punt om goed in de gaten te houden.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Citaat van: henry classic v70 op 08-10-2017 17:03:17
...misschien zo'n MRB-vrije Chevy V8 op gas  8)

https://i.pinimg.com/736x/a4/a2/30/a4a23035e403519a5e21f0d73d1202a9--conversion-van-chevy.jpg
Zijn wel DE ideale campers met erg goede motoren. Prijstechnisch gezien behoorlijk prijzig momenteel...

Benny850

Zo'n laplander is ook erg leuk om mee in het terrein te rijden.

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

NinaPaul

Toch zou ik geen (slechte) (onderpresterende) stink (turbo) diesel kopen, het verbruikt ontzettend veel en komt niet van zijn plaats.
(Zeker die oudere fiats, fords, VW, etc.)

Er zijn benzine/lpg opties, maar die zijn vaak VW transporter of vergelijkbaar (en natuurlijk de USA modellen).
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

BBS

Daar heeft NP wel een dingetje natuurlijk. Als je gaat kijken naar een diesel zit je wel met die verfoeide milieuzone's waar je dan misschien niet in mag.
Wel even goed op letten dan!
Volvoloos....

jas

Gefeliciteerd, :-\ :'(

Fijn dat je na je beslissing om te verkopen zo snel je auto verkocht hebt.
Maar toch ook kl#te

cornelis-b

#3161
Vandaag heeft Johan "Blackie" opgehaald, raar gevoel als je de auto ziet wegrijden :'( Omdat we zoekende zijn naar een buscamper had forumlid Joery ( joeryvaneck ) aangeboden om bij hem tijdelijk een leenauto op te halen en dat hebben we vandaag gedaan. Wat gezellig in de trein richting Nijkerk, NOT dus >:(

"Dames en heren, ze zijn nog niet gender neutraal bij de NS, zoals u merkt staat de trein stil op een ongebruikelijke plaats, dit komt omdat de sprinter voor ons met problemen op Hilversum Mediapark staat, wij kunnen u nog niet vertellen hoelang deze vertraging gaat duren. Uiteindelijk hebben we daar ruim 15 minuten gestaan"

Maar goed eenmaal in Nijkerk had Joery een heuse Volvo V70 10 klepper klaar staan met een nieuwe APK en met een super mooie kilometerstand, net ingereden en op een paar kilometer na 550.000 kilometer op de teller. De rit naar Assendelft verliep prima en ondanks de stand draait de motor werkelijk als een "nieuwe" uitstappen is in elk geval beter met die ruk heup omdat de V70 een stik hoger op zijn "pootjes" staat. Morgen weer een buscamper bekijken, ziet er netjes uit op de foto's maar dat is altijd afwachten. Gister ook een Renault Master bekeken maar achter de sierstrips was hij krokanter dan vers gebakken kroepoek bij de Chinees en dat achter alle strips. De gaten die er zitten waren ooit de moertjes waar de torx in werden gedraaid. De verkoper maar verteld dat hij de los gehaalde strip maar beter met wat kit kon vastzetten en dat wij er vanaf zagen. Blij dat hij hem zelf loshaalde ;D ;D



Verder ook nog een kleine medische update: De uitslag van de PET CT scan van afgelopen zaterdag was beter dan verwacht, de tumor die bestraald was de laatste keer in het mediastinum "staat stil" dat is natuurlijk positief, echter in de linker onderkwab is er wel activiteit, de ene keer groet het en de andere keer is het weer wat kleiner, nu blijkt het weer groter te zijn. Vandaag is het besproken in het medisch overleg waar alle geleerde dames en heren samen komen maar ook die weten het niet, bij de punctie die gedaan is was deze plek niet positief, is het litteken of ?? ??. De volgende scan staat gepland op 5 december. Wie weet een leuk cadeautje ;D

Er zijn gelukkig geen uitzaaiingen dus waar de pijn in mijn heup vandaan komt is nog niet duidelijk, we zoeken verder we gaan gewoon door.

Morgen weer op camper jacht.



Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Fred korn

Veel succes met het zoeken naar een goede camper , en voor beide een mooi cadeau op 5 december !!!!! :eusa_dance:

UserID6342

Het medische is in ieder geval een positief bericht gelukkig !  En met die campert komt ook vanzelf goed.

volvobug

Loopt lekker hé zo'n 10 klepper  ;D. Dat weet ik al jaaaaaren  ;)

Ieder nadeel heb z'n voordeel, Blackie weg maar wel in goede handen begrijp ik. Succes weer met de verdere behandeling.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.