Auteur Topic: De Spaanse Curry: reconstrucción  (gelezen 77182 keer)

razorx

• Lijnoliekoning
  • Polar lid
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Geslacht: Man
  • 855 10V '96 LPi, V70R '98 LPi
    • van automatisering die stopt naar automatisering die klopt
Re: De Spaanse Curry: reconstrucción
« Reactie #1215 Gepost op: 15-06-2019 18:39:31 »
Mijn aanpak met de R: mechanisch in orde maken/houden, verder niet te kritisch zijn en gebruiken als daily, dan heb je er het minste omkijken naar. Stilstand is achteruitgang. LPG erin vanwege de kilometer-kosten verhouding  en oprijden tot op de draad ;D.
En ja, ik sleutel weliswaar graag, ook als tegenhanger van een zittend beeldschermbestaan maar ben er soms ook wel klaar mee (gelukkig niet zo lang meestal..). Ik kan de twijfel wel begrijpen.
Daar sluit ik me bij aan.
Vroeger werkte ik ieder weekend aan de wagens. Nu vind ik dat zonde van de tijd. Al moet de R als daily wel in orde zijn: Een lege airco kan me niet meer zo boeien. Er is meer in het leven. ;)

volvobug

• Wat anderen bedacht hebben moet ik op z'n minst kunnen begrijpen!
  • Lid 1000+
  • Offline Offline
  • V70 2.5 10v '97 LPi / V70R FWD AUT Saffron '98 LPi
    • Volvo foto album
« Reactie #1216 Gepost op: 15-06-2019 20:03:50 »
Daar sluit ik me bij aan.
Vroeger werkte ik ieder weekend aan de wagens. Nu vind ik dat zonde van de tijd. Al moet de R als daily wel in orde zijn: Een lege airco kan me niet meer zo boeien. Er is meer in het leven. ;)

Een werkende airco voor een daily vind ik dan toch wel weer prettig  ;), maar een kras meer of minder op een bumper, krakende dashboards, beschadigde houtinleg, condens in de knipperlichten, hikjes met rijden etc. daar kan ik me niet (meer) druk om maken. Het blijft een heerlijke auto om mee te rijden  8)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

MikeyQR

• Lid 1000+
  • Offline Offline
  • Red 855R
« Reactie #1217 Gepost op: 15-06-2019 20:56:30 »
En hier sluit ik mij ook bij aan.
De 850R is ook mijn daily, en hij moet wel technische goed zijn, als er een deukje of krasje bij komt is het tuurlijk vervelend maar hij is ook niet nieuw meer, buiten dat is de R ook al goed gebruikt en heeft zijn schoonheids foutjes al.
Zorg er wel voor dat die er netjes bij staat.