HUIVER II - Het is zover !!

Gestart door LekkeRRRR, 23-01-2005 21:24:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

denkweb

ff wachten... moet je mn adres nog hebben?? Zijn inmiddels 2 taarten he! ;)

mehn

Holy f**k, helemaal vergeten en helaas ook geen tijd meer  :-[

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

LekkeRRRR

En ja...... de uitslag is bekend......

De antwoorden: http://www.huiver2.tk

En de prijswinnaars:

(je gelooft het niet!)

1. Denkweb  (0 fout!)
2. RRRRR_Ramon (iets fout)
3. Spin (iets meer fout)

Proficiat heren!  

Voor alle drie een appeltaart van de HEMA!  Ik neem aan dat ik die drie taarten mee kan nemen naar Lelystad?

;)/jan


denkweb

Ben op Lelystad zelf niet aanwezig, wel morgen bij de toertocht en op de sleuteldag in Arnhem... en anders komt er vast weer een gelegenheid!

Ben

#19
Denkweb vond zelfs mijn afgekeurde vragen een makkie. Dus deze uitslag verbaast me niks  ;D Van Harte Daan!

Gea

Gefelicteerd allemaal, ik heb niet meegedaan en ga toch heerlijk van de taart smullen.
De vragen waren mij te moeilijk en namen iets teveel surftijd in beslag


Gea

RRRRR_Ramon

Dat had ik echt niet verwacht  ;D ;D Moet wel zeggen dat ik er een paar uurtjes aan besteed heb en dat was heel leuk.

Denkweb en Spin uiteraard proficiat !!

De taart kom ik zeker afhalen tijdens de Elandrun !

Jan bedankt voor alle moeite, ik kijk al naar de HUIVER III uit. Denkweb moet toch te verslaan zijn  8).
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

denkweb

3 maal is scheepsrecht zeggen ze toch?

Het kost me alleen zoveel van de toch al schaarse vrije tijd ;)

Spin!

Stik! 3e geworden, niet verwacht...hoeveel deelnemers waren er eigenlijk? 3 zeker ;D

Die taart komt wel op, ik moet nog even bekijken of ik erbij kan zijn in Lelystad, maar dat kom je nog wel te weten. In ieder geval hardstikke gaaf!

Misschien leuk om het eindklassement te posten?

www.vm-parts.nl

Erik_M.

#24
Citaat van: LekkeRRRR op 18-03-2005 16:16:36
En ja...... de uitslag is bekend......


Gefeliciteerd !!

Toch wil ik een opmerking plaatsen bi het antwoord op vraag 1.

De fraaie Cream Yellow PV 444 H; het type zal ongetwijfeld zo staan op de url. Deze kleur werd echter in het jaar dat deze auto gemaakt is niet geleverd. Deze auto is uitgerust met sierstrips op de flanken, dit was in die tijd alleen voorbehouden aan de luxe uitvoeringen. Een standaard 444, zoals de H, is altijd zwart.  Als ik de auto verder bekijk zie ik zelfs de achterlichten van een 444 K (het type van een jaar later) op de flanken in het verlengde van de sierstrip. Ook het embleem aan de zijkant van de motorkap is van een luxe type, bij een standaard versie zit er alleen een klein '444' embleempje.  Zoals de auto hier op de foto staat is het voor mij een PV 444 HS en niet een KS (achterlichten), want een K heeft een andere grille.....

gRoet
eRik









LekkeRRRR

Muggenz....  ;)

Is dus een mengelmoes van stijlen... Toch blijft het een prachtauto om te zien...

;)/jan


denkweb

Vertel dit maar aan de eigenaar  ;D

Citaat van: Erik_M. op 23-03-2005 23:36:47
Citaat van: LekkeRRRR op 18-03-2005 16:16:36
En ja...... de uitslag is bekend......


Gefeliciteerd !!

Toch wil ik een opmerking plaatsen bi het antwoord op vraag 1.

De fraaie Cream Yellow PV 444 H; het type zal ongetwijfeld zo staan op de url. Deze kleur werd echter in het jaar dat deze auto gemaakt is niet geleverd. Deze auto is uitgerust met sierstrips op de flanken, dit was in die tijd alleen voorbehouden aan de luxe uitvoeringen. Een standaard 444, zoals de H, is altijd zwart.  Als ik de auto verder bekijk zie ik zelfs de achterlichten van een 444 K (het type van een jaar later) op de flanken in het verlengde van de sierstrip. Ook het embleem aan de zijkant van de motorkap is van een luxe type, bij een standaard versie zit er alleen een klein '444' embleempje.  Zoals de auto hier op de foto staat is het voor mij een PV 444 HS en niet een KS (achterlichten), want een K heeft een andere grille.....

gRoet
eRik