De 10klepper...

Gestart door 10klepper, 11-01-2015 11:48:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dielie850

Citaat van: 10klepper op 13-11-2015 22:14:17
Citaat van: dielie850 op 13-11-2015 21:53:57
Wat blijft het toch een gave auto :eusa_clap:

Dank je wel! Ik heb hier ook nog een mooie accessoire liggen voor de witte 850!  :)
Oja klopt.
Moeten we es een keer afspreken dan kom ik er even om ;)

henry classic v70

Is inderdaad een mooie taxatie-waarde  :) en je bent er goed over te spreken dus dat is belangrijk
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

ajj62283

Echt geweldig dat die wagen wat extra glorie en shine mee krijgt. CHAPEAU

knip

En dan binnenkort nog effe de dynaudio speakers omzetten  8)
Trouwens...ik moet je nog bedanken van de misses...zij heeft er weer een werkende speaker bij in de s70 ;D
Ze had al een beestig geluid maar nu dus nog effe wat beter.. :eusa_dance:

10klepper

Graag gedaan!   :)

Ik ben heel benieuwd naar de dynaudio's...  :eusa_dance:

@Dielie,  dat is prima,  ze staan klaar voor je.

'99 V70 dop 2.5 10v aut, +/- 333333km, Propus, Comet, IPD, Bilstein, Intrax -4cm, sc901 Dolby surround, ha7400, Dynaudio,  C70 koplampen,  XC-grille, 302 remmen

10klepper

Afgelopen week een mooie km stand voorbij zien komen :)



Tevens een leuk kerstcadeautje aan mijzelf gegeven...   :angel:




'99 V70 dop 2.5 10v aut, +/- 333333km, Propus, Comet, IPD, Bilstein, Intrax -4cm, sc901 Dolby surround, ha7400, Dynaudio,  C70 koplampen,  XC-grille, 302 remmen

Miel850

Ze stond er mooi bij vanmiddag. Winter set up staat goed.  :)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

10klepper

Ha gespot, leuk! Erg schoon staat ie er nu niet echt bij op zijn zachtst gezegd.  :-\ hopelijk kan ik hier morgen iets aan doen...

'99 V70 dop 2.5 10v aut, +/- 333333km, Propus, Comet, IPD, Bilstein, Intrax -4cm, sc901 Dolby surround, ha7400, Dynaudio,  C70 koplampen,  XC-grille, 302 remmen

elianmars

Mooi stabistangsetje  8)

10klepper

Vandaag een verse apk op de auto gekregen met als enige aandachtspuntje de nivomats achter die wat aan t zweten zijn. Iets om komend jaar voor te gaan sparen.
Daarnaast heeft de dop een grote beurt gehad vandaag en zijn de ipd stabilisator stangen voor en achter gemonteerd.
De eerste bevindingen na een paar bochtjes op het knooppunt Kerensheide zijn veelbelovend.  De auto blijft duidelijk merkbaar vlakker liggen in de bochten en stuurt strakker.  Ik ben heel benieuwd naar de ervaring op lange termijn...  :eusa_dance:








'99 V70 dop 2.5 10v aut, +/- 333333km, Propus, Comet, IPD, Bilstein, Intrax -4cm, sc901 Dolby surround, ha7400, Dynaudio,  C70 koplampen,  XC-grille, 302 remmen

10klepper

Nog een kleine upgrade gedaan. Krassen op de bovenkant van de bumper zijn weg...    :eusa_whistle:


'99 V70 dop 2.5 10v aut, +/- 333333km, Propus, Comet, IPD, Bilstein, Intrax -4cm, sc901 Dolby surround, ha7400, Dynaudio,  C70 koplampen,  XC-grille, 302 remmen

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

10klepper

Inderdaad er is weer een upgrade te melden. Afgelopen zaterdag heb ik een kleine roadtrip over gehad voor een upgrade.
Om 6u ben ik vanuit Geleen vertrokken in de richting van Assen, Bovensmilde om precies te zijn, naar Ewoud. Via het verkoop topic heb ik een hier een remmen upgrade voor de voorzijde uitgehaald in ruil voor mijn remmen en uiteraard tegen bijbetaling.
Ter plaatse hebben we de remmerij omgeruild en rijd ik nu rond met een 302mm remmenset  voor.  :eusa_dance: Achter de Propussen valt het niet zo op, maar achter de Comets van de zomer ga je goed zien dat de remschijven groter zijn en de velg meer opvullen.
Remt het beter? Ik heb ze nu een paar dagen rustig ingeremd en ik vind het remmen wat meer solide aanvoelen. Het remt niet perse harder of sneller, maar ik rem met meer vertrouwen.
Vanuit Bovensmilde ben naar Rutger gereden in Borne, bij Almelo en ben effe gaan buurten. Rutger heeft ook een paar mooie upgrades in de garage klaar liggen...
Vanuit Borne ben ik naar Culemborg gereden om een nieuwe matten set op te halen en van daaruit ben ik weer naar huis te gaan om uiteindelijk bijna 700km op een dag weggetikt te hebben. ;D ;D ;D

Ewoud nog bedankt voor de hulp en de koffie!

'99 V70 dop 2.5 10v aut, +/- 333333km, Propus, Comet, IPD, Bilstein, Intrax -4cm, sc901 Dolby surround, ha7400, Dynaudio,  C70 koplampen,  XC-grille, 302 remmen

Ewoud

Graag gedaan en ook jij bedankt!

Heb je toch mooi afgelopen zaterdag weer 2 vinkjes kunnen zetten op de lijst met opties welke in je V70 zitten ;)

Wat ik je al zei: Erg mooie V70 heb je! Super combi, het donkergroen met beige interieur. En dan dat berkenhout  :eusa_clap:
1995 Volvo 854 TURBO

10klepper

#44
Het is een hele tijd (meer als een jaar geleden...) geleden sinds de laatste update...    :-[ :-[

Er is dan ook niet heel veel gebeurd met de auto naast de standaard jaarlijkse beurt en apk. De prioriteiten, zowel financieel als in tijd liggen momenteel ergens anders. Maar dat wil niet zeggen dat helemaal niets bijzonders aan de auto is gebeurd. Zo zijn de ruiten vorig jaar getint tijdens de meeting van het Volvo V70 forum en in december is de meest bijzondere en unieke update realiteit geworden. Ik heb een berkenhouten inleg in mijn beige dashboard. In Europa is daar nooit een bijpassende automaatpook bij geleverd, tot voor een jaar geleden wist ik niet eens van het bestaan hiervan af. Deze optie is enkel geleverd in de USA en Japan in de C70. Nu wilde het toeval dat Yannickdv op YouTube in een filmpje een dergelijke pook voorbij zag komen in een sloop C70. Hij heeft contact gezocht met de poster van het filmpje en de berken automaatpook is uit de betreffende auto gehaald en de oceaan over gestuurd. Resultaat, zie foto's...   :eusa_dance:








'99 V70 dop 2.5 10v aut, +/- 333333km, Propus, Comet, IPD, Bilstein, Intrax -4cm, sc901 Dolby surround, ha7400, Dynaudio,  C70 koplampen,  XC-grille, 302 remmen