It takes two to tango

Gestart door Marc O., 09-11-2009 23:25:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taranis

Daar heb je een cabrio voor 8)

Marc O.

Niet als het 30++ graden is. Bovendien werkt het cabriodak daar dus niet van  :eusa_eh:
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Fijn te horen dat zo'n Saab eigenlijk net zulke troep is als een Volvo ;D Enige verschil is dat jij hydraulieklekkage hebt en dat bij Volvo het sterrenbeeld van 1 van de 16 triljard daksensoren net verkeerd staat, je moet alleen ff uitvinden welke ::)

Marc O.

#3783
Ik moet het natuurlijk niet over mezelf afroepen, maar ik vind juist dat de Saab opmerkelijk betrouwbaar is. Buiten de noodzakelijke beurtjes is er eigenlijk nooit iets serieus met die auto aan de hand (#kloptafophout). Natuurlijk zijn er kleine dingetjes, maar voor een Zweed van 16 jaar oud uit een fabriek die nooit in staat is geweest om fatsoenlijke kwaliteit te leveren (de meest voorkomende term op het Saabforum is #KSAK van K*t Saab Alweer Kapot  :eusa_shifty:) valt het mij reuze mee. Ik had in eerste instantie, toen we 'm kochten, veel erger verwacht.

Als ik dat afzet tegen de 'ervaringen' met de diverse C70's die ik zo nu en dan voorbij zie komen.......  :eusa_doh: ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

V70geRwin

Mooi dat je weer koel kan zoemen, een weekendje in een i30N (let op de 'n) zou ik zeker niet afslaan als ik jou was.

arjenT5R

Maar jij rijdt ook al weet ik het hoe lang met een ontplofte intercooler rond... Ronald zou dat niet kunnen... Dat is ook wel een verschilletje ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Marc O.

Nee joh, dat ding staat alleen een beetje bol, verder niks mee aan de hand.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Citaat van: arjenT5R op 04-08-2020 17:43:35
Maar jij rijdt ook al weet ik het hoe lang met een ontplofte intercooler rond... Ronald zou dat niet kunnen... Dat is ook wel een verschilletje ;D

Toen ik de C kocht, nam ik me voor het niet te bont te maken. Laatst alle rekeningen bij elkaar gezocht voor de taxatie...... niet helemaal gelukt zeg maar :-X En dan heb ik nog steeds niet alles opgelost wat ik op zou willen lossen als het budget onbeperkt was :)

Marc O.

Poeh, een jaar en 9 maanden niks gepost hier. Weer tijd voor een kleine update. De Hyundai Ioniq Electric heeft inmiddels het veld geruimd. Was een fijne instap in het volledig electrisch rijden, maar was ook een mooi moment om er afscheid van te nemen. De vervanger is een Tesla Model 3 Long Range, zwart met wit interieur 8) Geweldig fijne auto, waar ik jullie hier verder niet mee ga vervelen aangezien je zo'n ding tegenwoordig op elke straathoek tegenkomt en het bijzondere in dat opzicht er wel een beetje van af is.

Toch maar even een pica:




De Saab doet het nog steeds. Die bolle intercooler is overigens vrij kort na het bericht van Arrrrrjen hierboven vervangen. We gebruiken de auto echter steeds minder, dus hij staat een beetje weg te kwijnen op de oprit. Binnenkort maar eens serieus aandacht geven en dan beslissen of ie weg gaat of dat we hem houden (maar dan wel meer aandacht gaan geven).
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv


Marc O.

Die staat nog steeds in de stalling ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...